Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 747 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פיאט בראבה שנת 2000 100 כוח סוס

מידה 14 בא אם האוטו, איזה מידה מקסימלית אפשר לשים לאוטו זה?

CAR: HONDA CIVIC HATCHBACK SPORT 1.5T STAGE 1

פורסם
פיאט בראבה שנת 2000 100 כוח סוס

מידה 14 בא אם האוטו, איזה מידה מקסימלית אפשר לשים לאוטו זה?

לפי אוטו דאטא 2010

מאושרת לך מידה 205/50/15

8)

דרך המלך, היא לי דרכי היחידה

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

שלום.

 

מה מידת הג׳אנט מגנזיום המקורי בשירוקו? ומה מרחק הברגים?

 

האם ניתן להרכיב אותם על בורה 2002?

 

תודה.

Honda Civic 5D, 2009, Black

VW Bora TDI, 2002, White- נגנבה...

פורסם

אולי כבר נשאל בעבר, יש לי פולקסוואגן פאסאט שנת 93, מדה 185/65/14 לאיזו מידה ניתן להגדיל את הג'אנט?

תודה, כפיר.

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם

שלום רב,

אשמח לדעת מה הפרצודורה להגדלת גאנט הרכב למידה המורשת על פי החוק:

מה עושים , איפה , כמה עולה, מקבלים אישור על המקום ?

האם צריך לקנות גלגל חלופי גדול יותר?

 

 

תודה

Honda Civic Mugen RR

  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אהלן.

 

אתחיל ואומר שביצעתי חיפוש בפורומים השונים ובאתרים שונים והסוגייה שעל הפרק דרושה תשובת "מומחים" ( אנשים בעל ניסיון וידע בנושא הספציפי הזה )

 

אז ככה, הרכב המדובר הוא 206CC מודל 2002 1.6 אוטומט

שיוצא מהחברה עם מידת צמיגים מקורית 195/55/15

וזאת המידה שגם הייתה על הרכב שלי לפני השינוי.

 

הרכבתי על הרכב סט ג'אנטים מקוריים של ה-206CC מנוע 2.0 ידנית מידה 16'

שוב, ביררתי והבנתי שאין בעיה להרכיב על שלי ג'אנט 16' והשאלה היחידה הייתה לגבי מידת הצמיגים.

כאן התחילו חילוקי הדיעות - 195/45/16 או 205/45/16

 

הייתי במכון רישוי מסויין כמובן לפני קניית הסט צמיגים החדש במידה המיועדת שאוכל לאשר ונאמר לי לאחר

עיון בספר רשמי של "אוטודטה" שעל הרכב הנ"ל ניתן לאשר מידת צמיגים 205/45/16

הסט נקנה והורכב, מגיע לעמדת האישורים בקומפיוטסט אחר ושם מדפיסים לי דף גם כן מ"אוטודטה"

שהמידה המקסימלית היא דווקא 195/45/16

 

השוני היחיד הוא לפי מה שאני הבנתי שנת הייצור 2003 למידה הראשונה ו-2002 למידה השנייה.

 

השאלה שלי אם בכל זאת אוכל לאשר את המידה שהיא מקורית וחוקית לחלוטין ל-206CC כנראה פשוט לדגם

עם מנוע 2.0 מודל 2003 והלאה. הכוונה אם יאשרו לי את זה דרך לובינסקי שאם אני לא טועה

עוזרים במקרה הזה והיו דברים מעולם.

 

 

תודה מראש על העזרה ומחכה לתשובות ממכם!

תמיר

×
×
  • תוכן חדש...