Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 746 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

1. אני לא ממליץ על מידה זו או אחרת.

2. הבדלים? תתחיל לקרוא מידע על מידות צמיגים.

בגדול - ה-40 ו-50 מציינים באחוזים(מרוחב הצמיג) את מידת הגובה של הצמיג בין החישוק לכביש.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

שלום

 

בוולוו S40 שנת '99

 

ברכב יש כרגע צמיגים במידה 205/50/16

אתמול התפנצ'ר לי הצמיג האחורי (בדופן כמובן:evil: )ואין אפשרות לתקנו

 

מאחר והצמיגים במידה הזאת הינם יקרים להחריד (בהנחה שאני קונה ממותג איכותי)

רציתי לדעת האם אני יכול לשים מידה 205/55/16 שעולה פחות בעשרות אחוזים

ואולי גם ייתן לי עוד קצת נוחות

 

תודה

פורסם
1. אני לא ממליץ על מידה זו או אחרת.

2. הבדלים? תתחיל לקרוא מידע על מידות צמיגים.

בגדול - ה-40 ו-50 מציינים באחוזים(מרוחב הצמיג) את מידת הגובה של הצמיג בין החישוק לכביש.

אני מבין שאחרי 6 שנים בשרשור הזה אין לכה כוח לענות כמו שצריך תודה בכל מקרה

פורסם
תודה עמית

 

אגב, מה הפרוצדורה לקבלת אישור שכזה?

מתקשרים ומבררים.

ישנן חברות הגובות כסף עבור האישור(צ'מפיון 75 ש"ח), וישנן כאלו שלא.

באישור חובה לציין את סוג הרכב, שנת יצור, מס' שלדה ומידת הצמיג המאושר.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

אהלן

מיצובישי קולט 99

אני יכול לשים במקום R13 R 14 או יותר גבוה??

מה מידת הצמיג המותרת??

\תודה מראש

פאסאט 1.8T-מלמדת אותי מה זה רכב:twisted:

מיצובישי קולט99-יפנית מתוקה :mm_wink:-נמכרה לידיים טובות!

פורסם

עמית מה שלומך?

בעבר שאלתי לגבי מידות לRS2000 שנת 94.

אמרת לי שהמידה הכי גדולה שאני יכול להרכיב היא 195/50/15 , אבל זו המידה הסטנדרטית שהרכב מגיע ולכן אני מאמין שאפשר להרחיב.

 

שאלתי בעל RS משנתון דומה, והוא אמר שלדגם קוזוורת' אם אני זוכר נכון המידה היא 205/50/16 ולכן אני יכול לאשר את המידה הזו אצלי.

יש לך אולי אפשרות לבדוק ? אני לא רוצה פשוט להסתמך על המילה ולרכוש סט ובסוף סתם קניתי.

אגב אשמח לקבל את כל המידות, הבנתי גם שהייתה לו אפשרות לאשר 225/45/16 אם אני זוכר נכון.

 

הלכתי למכון טסטים בעיר שלי, ואין להם אפילו את הדגם שלי בספר לגבי המידות, אז איך אני יכול לאשר? צריך להסתובב בין מכונים?

פיאט קופה 16VT - כי לא היה תקציב לפרארי

פורסם

מה הקשר בין מה שאתה מאמין לבין מה שמותר?!

לא בכל הרכבים ניתן לשנות מידה.

כלום לא השתנה מאז.

תוכל לשנות מידה מעבר לזאת הנתונה כרגע, רק באישור המח' הטכנית של היבואן.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

משום שלרוב גם אם אין דגם עם מידות יותר גדולות מכל סוג שהוא, אפשרי להגדיל מידה אחת למעלה.

סתם דוגמא, קולט, מגיעה 13" אפשרי לאשר 14", כנ"ל לשברולט קורסיקה שהייתה לי, ואין עוד קורסיקות בשוק ודגמים עם ג'אנטים יותר גדולים.

 

מישהו בדק לי לפי אוטו דטה שהמידות שמיוחסות לרכב הן 205/50/16 ו 225/45/16 .

השאלה אם זה וודאי? במכון טסטים ברחובות אין את הדגם של הרכב בכלל בספר, ואני רוצה לוודא לפני שאני הולך להשקיע בסט 16" עם צמיגים חדשים

פיאט קופה 16VT - כי לא היה תקציב לפרארי

פורסם

לקולט יש מידה ב"אוטודאטה".

הקורסיקה קבלה אישור מהמח' הטכנית של UMI.

לרכבך אין לא זה ולא זה.

לא קיים מושג כזה "לרוב" ו"מותר".

משרד התחבורה מכיר ב-3 אפשרויות:

1. אוטודאטה.

2. ספר רכב.

3. אישור מהמח' הטכנית של היבואן.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

זאת אומרת שאפילו במח' הטכנית של היבואן אני לא יוכל לקבל אישור??

כי הרי יש דגמים של הרכב עם ג'אנט יותר גדול, והבנתי שלפי זה העניין הולך לא?

 

סליחה שאני חופר לך, פשוט אני רוצה לברר את העניין אחת ולתמיד.

 

בעיקרון אבל לפי אוטודטה המידה המקורית של הרכב זו המידה היחידה שאני יכול להרכיב?

פיאט קופה 16VT - כי לא היה תקציב לפרארי

פורסם

ע"פ אוטודאטה, אין לך אפשרויות הגדלה.

מנין לך שישנם דגמים עם צמיגים גדולים יותר אשר אושרו כחוק?

חבר של דוד של האחות של השכן אינו נחשב כמידע אמין(גם אם זה מופיע ברשיון הרכב).

תמיד כדאי לנסות את המח' הטכנית, לא תנסה - לא תדע!

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

×
×
  • תוכן חדש...