Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 747 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

חברים יקרים אשמח לעצתכך קניתי לפני יומיים סט חדש של ג'אנטים O.Z SUPERTURESIMO לאחר חיפוש ממושך ברשותי 205 GTI מקסימה 1.6 כידוע לכם המידה המקורית היא 14 והחדש 15 וברוחב 6.5 זה במכון הרישוי אמרו לי שאין בעיה לאשר 15 אבל לא במידה שרציתי 195-50-15 מה שכן יאשרו זה במידה 185-55-15

אודה לכם מאוד על ייעוץ..

פורסם

חברים יקרים יש לי שאלה בנושא רכשתי לפני יומיים גאנטים חדשים לאחר חיפוש ממושך

מדובר בO.Z superturisimo

ברשותי פיזו 205 GTI 1.6 מקסימה עם הגאנט המקורי 185-60-14

הגאנט החדש במידה 195 50 15

ביררתי ואני יכול לאשר מידה 15 רק לא בחתך שרציתי 195-50

אשמח מאוד לייעוץ בנושא..:cry:

פורסם

יש לי סובארו אימפרזה 2003 new age מנוע 1600

גלגלי יצרן שלי זה 185/75/14 או 175 לא זוכר

הג'אנט לא מגנזיום, נראה כבר לא משהו.

אני מעוניין להחליף לגלגלים 205/50/16, ג'אנטים של סובארו אימפרזה GT

השאלה האם גודל הגלגל סביר בשביל הרכב שלי? או שהרכב יתאמץ מאוד

ויצרוך הרבה דלק?

תודה לעוזרים, זה די דחוף לי

לגבי אישור אני אוכל לקבל.. השאלה רק מבחינת תצרוכת דלק, מה אתם אומרים?

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אהלן,

 

יש לי כרגע רנו מגאן קופה עם ג'אנט 15" וחלוקת ברגים 4-100.

קניתי לא מזמן צמיגים חדשים, ורציתי לדעת אם יש איזשהו סיכוי בעולם שאחליף לג'אנט "16 ואשאר עם הצמיגים הנוכחיים שהיו ל15"?

 

תודה רבה!

פורסם

יונדאי סונטה 2001 GL בעלת מידת צמיגים של 195/70/14.

רוצה להחליף למידת הצמיגים של הדגם המפואר יותר שהיא 205/60/15.

 

אפשרי?

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

שלום רב,

ברשותי טויוטה קרולה שנת 96 עם ג'אנט 14 (175/65 R14)

לאיזה מידה אפשר להגדיל את המידה על מנת לשפר את האחיזה של הרכב על הכביש?

עד כמה רוחב הצמיד משפיע על האחיזה של הרכב?

 

בתודה,

תומ

פורסם

אני צריך להחליף 4 צמיגים לסופר לנסר 97.

המידה של הצמיגים שלי היא 175\70\R13

חשבתי לשים מגזיום על הדרך, ויש לי כמה שאלות:

איזה צמיגים מומלצים?

כשאני אני שם מגנזיום ולא משנה את המידות אני צריך לזה אישור?

אם אני מחליט לשנות את המידות איפה אני מברר את המידות שמותר לי לפי חוק?

ואיפה אני מאשר את זה?

לאיזה מידה כדאי לי לשנות לטובת הנסיעה אם בכלל?

אני חייב להחליף את זה בהקדם, מצפה לתגובות

תודה.

פורסם

שלום,

מה המידה המקסימאלית שניתן להרכיב על סובארו B4 3.0R SPEC B מודל .2005

 

תודה.

dreams dreams dreams do not come true

×
×
  • תוכן חדש...