Jump to content

Roman007

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Roman007

  1. בבעלותי רנו מגאן 96 RT מידות הג'אט 175/70/13 . מה היא המידה המקסימלית שיכולים לאשר לי במשרד הרשוי ?
  2. שלום לכולם . אחרי כמאט שעה של חיפושים בפורום, לא מצאתי תשובה חד משמעית . הייתי מעוניין לדעת, מהן מידות הרמקולים הקדמיים (בדלתות) והאחוריים במגאן RT 96 1600 . תודה לכול העוזרים מראש =]
  3. ערב טוב ושבוע מעולה לכולם . ברשותי רנו מגאן 5 דלתות ידנית שנת 96 מנוע 1600 . אז ככה ,כשאני מניע את הרכב ,הרכב הטורים נמצאים בין 0.5 ל 0.7 טורים והרכב מגמגם ,הכוונה המחוג קופץ מ 0.5 -0.4 ל 0.7 ולפעמים גם נכבה כשהרכב עומד מונע . לפני יומיים ,באמצע נסיעה בתוך העיר תוך כדי שאני יוצא לעקיפה נכבה הרכב במהירות 50 קמ'ש בערך . שבוע לפני כן ,בנסיעה מחוץ לעיר במהירות 90 קמ'ש בערך אותו הדבר הרכב כבה . מישהו יכול לתת לי איזה כיוון למה הבעיה ומה הפתרון ? והאם 2 הדברים שסיפרתי קשורים אחד לשני ? תודה ענקית לכול העוזרים =]
  4. בוקר טוב, יש לי כמה שאלות לגבי תאונה שהייתה לי היום. אוקי אז ככה, אני נהג חדש, נגמר לי המלווה לפני כמה ימים, אין לי ביטוח חובה על הרכב של אבא שלי אבל לאבי יש ביטוח חובה + צד ג' . קבלתי את המסמך של הביטוח שאני צריך לשלם, אבל עדיין לא הספקתי לשלם (בגלל שאני חייל). נעבור לסיפור : נסעתי היום בבוקר (שבת) לחנות, בדרך הגעתי לכיכר עצרתי בשביל לתת זכות קדימה. האוטו מאחורי עצר, החליק ונכנס בי מאחורה. הנהג של הרכב שנכנס בי, הודה בפניי שהוא אשם ושרכבו לא הספיק לעצור. החלפנו פרטים והוא אמר שהוא יפנה לחברת ביטוח כי הרכב הוא רכב עבודה, לרכב שלו נשבר הפגוש הקדמי (סיטרואן ברלינגו) . לרכב שלי לא קרה שום דבר, חוץ מקמט קטן שלא שמים לב אליו בכלל (ניסן סרנה) . אז השאלות הן ככה : 1.מה הדברים שאתם ממליצים לי לעשות כרגע? 2.האם יקרה לי משהו עקב זה שאין לי ביטוח? 3.האם אני אצטרך לשלם על משהו מכספי ,עקב זה שאין לי ביטוח? תודה מראש לכול העוזרים .
×
×
  • תוכן חדש...