בוקר טוב,
יש לי כמה שאלות לגבי תאונה שהייתה לי היום.
אוקי אז ככה, אני נהג חדש, נגמר לי המלווה לפני כמה ימים, אין לי ביטוח חובה על הרכב של אבא שלי אבל לאבי יש ביטוח חובה + צד ג' .
קבלתי את המסמך של הביטוח שאני צריך לשלם, אבל עדיין לא הספקתי לשלם (בגלל שאני חייל).
נעבור לסיפור :
נסעתי היום בבוקר (שבת) לחנות, בדרך הגעתי לכיכר עצרתי בשביל לתת זכות קדימה.
האוטו מאחורי עצר, החליק ונכנס בי מאחורה.
הנהג של הרכב שנכנס בי, הודה בפניי שהוא אשם ושרכבו לא הספיק לעצור.
החלפנו פרטים והוא אמר שהוא יפנה לחברת ביטוח כי הרכב הוא רכב עבודה, לרכב שלו נשבר הפגוש הקדמי (סיטרואן ברלינגו) .
לרכב שלי לא קרה שום דבר, חוץ מקמט קטן שלא שמים לב אליו בכלל (ניסן סרנה) .
אז השאלות הן ככה :
1.מה הדברים שאתם ממליצים לי לעשות כרגע?
2.האם יקרה לי משהו עקב זה שאין לי ביטוח?
3.האם אני אצטרך לשלם על משהו מכספי ,עקב זה שאין לי ביטוח?
תודה מראש לכול העוזרים .