Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 748 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שלום

לוולו 240 שנת 80 רשום ברשיון175HR14

האם ניתן לאשר 195/70R14.?

* באתר טיירפורU ׁׁ(מילת חיפוש צמיגים ) המידות מופיעות כחליפיות.

* וגם ידידי ZAVIT טוען שאין בעיה וכך רשום לו בוולו שנת 79.

אבל אני חפץ בתשובה ממקור מוסמך.

 

כן אתה יכול לאשר את המידה 195/70/R14, אתה יכול גם לאשר את זה עם מידה של 60 אחוז חתך.

Alfa Romeo 159ti 3.2 Manual 2008

 

Arcticat DVX400 2008

פורסם
שלום רב

 

ברצוני לדעת עם אפשרי לשים את מידת הצמיגים הזאת 185/55/15 בפג'ו 306 1600 97

 

תודה רבה לכול העונים

 

כן, למרות שאתה יכול גם 195

Alfa Romeo 159ti 3.2 Manual 2008

 

Arcticat DVX400 2008

פורסם
שלום

לוולו 240 שנת 80 רשום ברשיון175HR14

האם ניתן לאשר 195/70R14.?

* באתר טיירפורU ׁׁ(מילת חיפוש צמיגים ) המידות מופיעות כחליפיות.

* וגם ידידי ZAVIT טוען שאין בעיה וכך רשום לו בוולו שנת 79.

אבל אני חפץ בתשובה ממקור מוסמך.

 

עדיין מחכה לאישור מקור מוסמך ... קומפי ??

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
פורסם

עברתי על כול השרשור ולא מצאתי תשובה קונקרטית.

הרכב הוא פג'ו 206 1400 XT ידני.

מידות הצמיגים כרגע(גם לפי הרישיון) 175/65/14

עד כמה אני יכול להגדיל את הצמיג חוקית על אותו ג'נט?

צרפתיה היא כמו אישה, אתה מוציא כרטיס אשראי רק בשבילה:brickwall: :brickwall: :brickwall: :brickwall: :brickwall:

פורסם

jlavi2002, קיבלת ממני הודעה פרטית לפני כמה ימים בעניין עם תמונה מתוכנה המספקת מידע על כל הרכבים,

אז אם המקור הזה לא מספיק מוסמך בשבילך אז תברר במשרד הרישוי.

 

no-speed-limet, זה המידה הכי גדולה לג'אנט 14

Alfa Romeo 159ti 3.2 Manual 2008

 

Arcticat DVX400 2008

פורסם

COPIA כדי לא להלבין פניך ברבים שלחתי לך פרטי. מה שאתה יודע מהאינטרנט אני יודע עוד מלפני פתחית השרשור!

(כדאי שתקרא שוב ובעיון את הודעתי המקורית ) גם לשני מכוני רישוי בשרון לא הייתה תשובה חד משמעית.

אז קצת צניעות....

השאלה עדיין פתוחמ 198/70R14 ניתן לאשר לוולו 244 שנת 1980

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
פורסם

כתבתי כבר הרכב שנת 2003.

העם באמת המידה הכי גדולה שאפשאר לשם על ג'נט 14 היא 175/65 או שאפשר יותר גדולה?

ועם לא האם אפשר לאשר ג'נט 15 על הרכב?

צרפתיה היא כמו אישה, אתה מוציא כרטיס אשראי רק בשבילה:brickwall: :brickwall: :brickwall: :brickwall: :brickwall:

פורסם
COPIA כדי לא להלבין פניך ברבים שלחתי לך פרטי. מה שאתה יודע מהאינטרנט אני יודע עוד מלפני פתחית השרשור!

(כדאי שתקרא שוב ובעיון את הודעתי המקורית ) גם לשני מכוני רישוי בשרון לא הייתה תשובה חד משמעית.

אז קצת צניעות....

השאלה עדיין פתוחמ 198/70R14 ניתן לאשר לוולו 244 שנת 1980

 

כדי לא לגרום לך להלבין פנים בתגובה שהופנתה אלי, שלחתי לך שוב הודעה פרטית שבה נמצא מידע מספיק כדי לגרום לך לחזור בך.

תהיה אתה קצת יותר צנוע לפני שאתה בא ויורה לכל הכיוונים.

Alfa Romeo 159ti 3.2 Manual 2008

 

Arcticat DVX400 2008

פורסם

שתי שאלות:

חבר שלי הגדיל את הצמיגים בסיאט איביזה 94' מנוע 1600 לגודל הזה: 185/60/14 האם זה מותר לו? ואת מי הוא צריך לעדכן עכשיו שהוא הגדיל? והאם השוטרים בודקים את זה?

 

יש לי מאזדה לאנטיס 323 GLX שנת 97' מידת הצמיגים שלי הם: 185/65/14 עד כמה אני יכול להגדיל אותם אם בכלל?

פורסם

הרכב :פונטיאק גרנד פרי 94

המידות כיום 215.65.15

לאיזה מידות אני יכול להגדיל?

ואיך זה ישפיע על היציבות והאחיזה והצריכת דלק ?

 

תודה מראש

   R.I.P -PONTIAC G.P 1994 LPG     MIATA NC ex     SUBARU GC8 ex,     bmw m140     corolla 2022

×
×
  • תוכן חדש...