Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התייעצות לגבי משמעות תוצאות בדיקת רכב- פגיעה בקורת אורך


orensun
שימו לב! השרשור הזה בן 1246 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

תודה לכולכם! אוסיף שבעקבות ההודעות פה ומשהו שלא הכרתי שאפשר לבדוק וגיליתי ממש במקרה - זו בדיקת עבר ביטוחי, וגיליתי שהרכב עבר טוטאל לוס והסוחר שיקר לגבי המצב של ירידת הערך בעקבות הפגיעה בקורת צד.

 

הנורות בדשבורד לא הדליקו לי נורה, ואת התאונה שעבר גיליתי רק בבדיקה, אז "קצת" נאיביות מצידי בעקבות חוות דעת של מוסכניק, יום עבודה שבוזבז וגם יום של ביטוח, אבל נמנעתי מהעברת בעלות והעברת הכסף, מקווה שזה ייגמר בזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם בבדיקת רכב בן שנתיים, שעבר תאונה והוכרז בתור אובדן להלכה ( לא יכול להיות טוטל לוס, אי אפשר להחזיר לכביש את הרכב במקרה הזה ),
כל הסעיפים של שלדה ומרכב רשומים תחת משמעות נמוכה, אני לא מבין בשביל מה בכלל ללכת לבדיקות האלה. או המכון לא מקצועי או שיש קומבינה בין מכון לסוחר.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין שום קשר בין גודל (ערך) הנזק למשמעות הפגיעה. אני מכיר לא מעט מקרים של פגיעה במשמעות נמוכה שנגמרה באבדן להלכה.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני מכיר, אבל לא ברכב בן שנתיים שעדיין עולה לא מעט , ולא ברכב שקורת אורך נפגעה.
עובדה שהבדיקה הזאת יצאה יחסית סבירה, ועוד היתה התלבטות, האם לקנות את הרכב.





toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לקחתי את הרכב עצמאית - לא היה קשר בין הסוחר למכון, העניין הוא שהמכון לא יכול לדעת שהרכב הוכרז כאובדן להלכה, כן ידע להצביע על כל הליקויים המכניים - אבל אני מסכים לגמרי, היעדר האפשרות לקבל את כל המידע הרלבנטי במעמד שלפני הקניה זה חתיכת מכשול רציני שברמה האישית הייתי מאוד קרוב ליפול בו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני סקרן מה היה מראה סורק תקלות. להבנתי יותר מנורת התראה אחת דלקה.

 

פות"ש - האם ראית את נורות ההתראה האם אכן מדובר ב"check engine" (שיכולה להתריע על הרבה מאד תקלות, הממיר הקטליטי הוא רק אחת מהן)? האם לא דלקה נורת כריות אויר? מכל מקום, האזהרה הזו מופיעה בשורה האחרונה של דו"ח הבדיקה. בינינו, אילו ישבת במושב הנהג וסובבת את המפתח יכולת לראות את נורות ההתראה ולחסוך לעצמך את הבדיקה. 

 

לגבי קשר בין הסוחר למכון הבדיקה - מצטער, אתה לא יכול לדעת שום דבר על הקשר בינו לבין הסוחר, ברדיוס של עשרות קילומטרים סביב המגרש.

 

בקו התחתון - שילמת שכר לימוד. בשרשורים הדביקים בראש הפורום הזה תקבל הרבה עצות טובות. ממליץ לך להקדיש כמה שעות לקריאה מעמיקה ולימוד הנושא (כאן ואולי גם באתרים אחרים) לפני שאתה יוצא לצוד רכב אחר.

 

שיהיה בהצלחה!

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן מדובר ב check engine  הסופר כללי, והיתה עוד נורה אחת, לא יודע אם זה היה חוסך בדיקה - ואכן שכר לימוד... מה שכן, מדהים אותי שבמידע אודות רכב שמוציאים ממשרד הרישוי, אין שום אזכור לזה שהרכב הוכרז כאובדן להלכה, זה נראה לי משהו שאמור להיות די בסיסי מבחינת היסטורית רכב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן מצער.

שילוב כזה של נורות התראה ב-30000 בלבד מספיקות לדעתי לפסול רכב עוד לפני שמגיעים לסעיף השלדה.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@orensun מה שאתה מציע לא יקרה מסיבה פשוטה: מדובר בהגדרה פנימית של חברת הביטוח, ולא של רשויות המדינה. רק רכב שהוגדר אבדן מלא - בהגדרה התיקון יעלה 60% מערכו ומעלה, או ליקוי בטיחותי הפוסל אותו - נפסל סופית ורשיונו מבוטל. אבל ה"אבדן להלכה" הוא הגדרה של הביטוח שבמצב הזה בעצם רוכש את הרכב הניזוק מבעליו (תמורת שיפוי לפי המחירון) ועושה בו כרצונו - במקרים רבים הרכב חוזר לכביש לאחר תיקון באיכות כזו או אחרת (בדרך כלל אחרת) כמו זה שנתקלת בו הפעם.

 

לכן בדיקה במסלקה הביטוחית במחיר כמה שקלים צריכה להיות אחד הצעדים הראשונים בבחינת רכב לפני קניה.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים



@orensun 
לכן בדיקה במסלקה הביטוחית במחיר כמה שקלים צריכה להיות אחד הצעדים הראשונים בבחינת רכב לפני קניה.


וזה רק בתנאי שהרכב היה בבעלות פרטית ולא מליסינג.
לרכבי ליסינג בדרך כלל אין היסטוריה ביטוחית.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן, האופציה של בדיקת כל רכב פוטנציאלי ב"מרכז הסליקה של חברות הביטוח" שווה זהב.

בסה"כ 10 ש"ח שעוזרים לסנן עוד לפני בדיקה במכון/מוסך את הנבלות/רכבים חשודים.

עזר לי לפסול מס' רכבים של הנייר נשמעו מעולה וכמובן "בלי תאונות" עוד לפני שלב הבדיקה. תענוג.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1246 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...