Jump to content

orensun

  • פרסום הודעות

    36
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

4 נייטרלי

אודות orensun

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. תודה! הרכב מסוכנות - ככה שמה אפשר לשאול או איך לדעת שמי שנהג עליו באמת לא קרע אותו?
  2. אהלן! אני הולך לראות מחר דאצ'יה דאסטר 2019 שעשתי 60K קילומטר, זה די הרבה לרכב מאפריל 2019 - אז רציתי להתייעץ איתכם אם עדיף לי למצוא משהו אחר? למרות שמדובר במנוע דיזל, רציתי לדעת כמה משמעותי בעיניכם נסועה כזאת בתקופה של שנה וחצי. בנוסף - אשמח להמלצה על מכון בדיקה בראשל"צ
  3. תודה, לא ידעתי שיש מידע נוסף שכזה שקיים במערכת אחרת וממש במעמד העברת הבעלות גיליתי שלרכב יש משכון פעיל, לאחר מכן הוצאתי את הדו"ח והתגלה שהרכב הוכרז כאובדן להלכה, זה ממש לא הגיוני בעיני שמידע זה לא מסופק על ידי משרד הרישוי ומשאיר פתח לאנשים ליפול בפח שכזה... שילמתי שכר לימוד בדמות עלות הבדיקה, בזבוז יום עבודה וכאב ראש כללי. תודה!
  4. אכן מדובר ב check engine הסופר כללי, והיתה עוד נורה אחת, לא יודע אם זה היה חוסך בדיקה - ואכן שכר לימוד... מה שכן, מדהים אותי שבמידע אודות רכב שמוציאים ממשרד הרישוי, אין שום אזכור לזה שהרכב הוכרז כאובדן להלכה, זה נראה לי משהו שאמור להיות די בסיסי מבחינת היסטורית רכב
  5. אני לקחתי את הרכב עצמאית - לא היה קשר בין הסוחר למכון, העניין הוא שהמכון לא יכול לדעת שהרכב הוכרז כאובדן להלכה, כן ידע להצביע על כל הליקויים המכניים - אבל אני מסכים לגמרי, היעדר האפשרות לקבל את כל המידע הרלבנטי במעמד שלפני הקניה זה חתיכת מכשול רציני שברמה האישית הייתי מאוד קרוב ליפול בו
  6. תודה לכולכם! אוסיף שבעקבות ההודעות פה ומשהו שלא הכרתי שאפשר לבדוק וגיליתי ממש במקרה - זו בדיקת עבר ביטוחי, וגיליתי שהרכב עבר טוטאל לוס והסוחר שיקר לגבי המצב של ירידת הערך בעקבות הפגיעה בקורת צד. הנורות בדשבורד לא הדליקו לי נורה, ואת התאונה שעבר גיליתי רק בבדיקה, אז "קצת" נאיביות מצידי בעקבות חוות דעת של מוסכניק, יום עבודה שבוזבז וגם יום של ביטוח, אבל נמנעתי מהעברת בעלות והעברת הכסף, מקווה שזה ייגמר בזה.
  7. אכן יש אחריות, הבנאדם סוחר ולא לקח את הרכב לטיפולים אבל אם אחליט לרכוש אותו כמובן שהוא יטופל באופן מיידי. המנוע נבדק במוסך אח"כ ולא נמצאה בעיה, אבל זה גם נושא שאני מתכוון לבדוק במוסך המורשה לפני שאסכם על רכישה. ה"משמעות נמוכה" לדעתך מדברת על כל הסעיף או רק לתיקוני פח וצבע \סימוני תיקון בחזית (כמובן שהתשובה לא מחייבת כלום, רק מחפש דעה של אנשים מנוסים ממני )
  8. מי שלקח את הרכב לבדיקה היה אבא שלי שלצערי אני לא יכול לשאול אותו בזמן הקרוב - אבל לדעתי כן, הוא גם לקח את הרכב למוסך אח"כ אבל המוסף התמקד בהערות על המנוע. אני יכול ליצור קשר עם מכון הבדיקה ולשאול
  9. אהלן, אני מתלבט לגבי רכישת רכב מסוג דאצ'יה דאסטר, שבבדיקת הרכב בסעיף שלדה נרשם הדבר הבא: "משמעות נמוכה, בוצעו תיקוני פח וצבע, סימני פגיעה ותיקון בחזית + פגיעה בקורת אורך צד שמאל ופח, חזית החלפה חלקי מרכב בחזית\פגיעות ושריטות בצבע לחצות פח\גומיות לדלתות\נזק פלסטיקים" המוכר אמר לי שהרכב עבר תאונה שבה הוחלפו הפגוש ומכסה המנוע - זה רכב בן שנתיים (נובמבר 2018) כך שהחלפים לטענתו מקוריים. אני יודע שיש ירידת ערך במקרה של החלפת פגוש (ואולי גם מכסה מנוע?) השאלה שלי היא לגבי ההערה שנרשמה לגבי "פגיעה בקורת אורך צד שמאל ופח" - אני מניח שזה אומר שזו פגיעה בשאסי, אז השאלה שלי האם המילים "משמעות נמו
  10. אהלן, אני מתלבט לגבי רכישת רכב מסוג דאצ'יה דאסטר, שבבדיקת הרכב בסעיף שלדה נרשם הדבר הבא: "משמעות נמוכה, בוצעו תיקוני פח וצבע, סימני פגיעה ותיקון בחזית + פגיעה בקורת אורך צד שמאל ופח, חזית החלפה חלקי מרכב בחזית\פגיעות ושריטות בצבע לחצות פח\גומיות לדלתות\נזק פלסטיקים" המוכר אמר לי שהרכב עבר תאונה שבה הוחלפו הפגוש ומכסה המנוע - זה רכב בן שנתיים (נובמבר 2018) כך שהחלפים לטענתו מקוריים. אני יודע שיש ירידת ערך במקרה של החלפת פגוש (ואולי גם מכסה מנוע?) השאלה שלי היא לגבי ההערה שנרשמה לגבי "פגיעה בקורת אורך צד שמאל ופח" - אני מניח שזה אומר שזו פגיעה בשאסי, אז השאלה שלי האם המילים "משמעות נמו
  11. אגב עוד התלבטות שנכנסה לתמונה - רונ קאפצ'ור - מה דעתכם?
  12. כשהייתי נוסע לעבודה ברכב, הייתי באזור ה-17-19, מאמין שעכשיו הרבה פחות... בוא נאמר שאזור ה-13 אם לא פחות
×
×
  • Create New...