Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התייעצות לגבי משמעות תוצאות בדיקת רכב- פגיעה בקורת אורך


orensun
 שיתוף
עוקבים 11

פוסטים מומלצים

אהלן,

אני מתלבט לגבי רכישת רכב מסוג דאצ'יה דאסטר, שבבדיקת הרכב בסעיף שלדה נרשם הדבר הבא: "משמעות נמוכה, בוצעו תיקוני פח וצבע, סימני פגיעה ותיקון בחזית + פגיעה בקורת אורך צד שמאל ופח, חזית החלפה חלקי מרכב בחזית\פגיעות ושריטות בצבע לחצות פח\גומיות לדלתות\נזק פלסטיקים"

המוכר אמר לי שהרכב עבר תאונה שבה הוחלפו הפגוש ומכסה המנוע - זה רכב בן שנתיים (נובמבר 2018) כך שהחלפים לטענתו מקוריים. אני יודע שיש ירידת ערך במקרה של החלפת פגוש (ואולי גם מכסה מנוע?) השאלה שלי היא לגבי ההערה שנרשמה לגבי "פגיעה בקורת אורך צד שמאל ופח" - אני מניח שזה אומר שזו פגיעה בשאסי, אז השאלה שלי האם המילים "משמעות נמוכה" באמת נכונות? קודם כל מבחינות בטיחות כמובן, ושנית לגבי ירידת הערך שזה משקף?

אשמח לייעוץ

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מוזר שפגיעה בקורת אורך היא תחת משמעות נמוכה בבדיקה.
האם הבדיקה בוצעה מטעמך?
בכל מקרה תעלה צילום של הבדיקה לפה, אם תרצה בטשטוש פרטים מזהים.

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הנוסחים האלה אחידים. האם ישבת עם הבוחן לקבלת הסבר על משמעות הממצאים?

לא יודע :confused:

אבל רגע.... יש לי רעיון....

ארוץ לשאול את אישתי, היא טובה בזה. :lol:

מכוניות זה לא מעניין
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מי שלקח את הרכב לבדיקה היה אבא שלי שלצערי אני לא יכול לשאול אותו בזמן הקרוב - אבל לדעתי כן, הוא גם לקח את הרכב למוסך אח"כ אבל המוסף התמקד בהערות על המנוע. אני יכול ליצור קשר עם מכון הבדיקה ולשאול 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא נשמע מציאה, קורת אורך זאת שילדה, אולי מדובר על כיפוף קל מאוד. 

מנורת מנוע דולקת ואם זה הממיר קטליטי זה לא זול.

הפרשים בלחצים מוזר למנוע די חדש.

 

אמורה להיות אחריות, למה נורת מנוע לא טופלה?

 

 

היום:מיצובישי ספייס סטאר 2014 CVT וגם רנו קליאו 2012

לפני: פיאט פנדה 2011 ידני.

פעם: פיאט דובלו JTD 2002 ידני.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אכן יש אחריות, הבנאדם סוחר ולא לקח את הרכב לטיפולים אבל אם אחליט לרכוש אותו כמובן שהוא יטופל באופן מיידי. המנוע נבדק במוסך אח"כ ולא נמצאה בעיה, אבל זה גם נושא שאני מתכוון לבדוק במוסך המורשה לפני שאסכם על רכישה.
ה"משמעות נמוכה" לדעתך מדברת על כל הסעיף או רק לתיקוני פח וצבע \סימוני תיקון בחזית (כמובן שהתשובה לא מחייבת כלום, רק מחפש דעה של אנשים מנוסים ממני :) )

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לפי נוהל משרד התחבורה פגיעה בקורת אורך עד לנקודת ריתום המתלה/מנוע תהיה במשמעות נמוכה. אם הפגיעה היא לאחר נקודה זו הפגיעה היא במשמעות גבוהה.

בכל מקרה לדעתי המשמעות המסחרית של פגיעה בקורה היא דרמטית. מאחר והרכב חדיש יחסית ולא מדובר ברכב סופר-נדיר או שמור בצורה יוצאת דופן הייתי ממשיך הלאה.

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב אמור להיות באחריות, לכן הממיר הקטליטי אמור להיות מתוקן/מוחלף במסגרת האחריות.

 

אישית הייתי מוותר על הרכב - יש מספיק דגים בים.

  • רעיון טוב! 2

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4

וולוו XC40 T3 Momentum

וולוו V40 T4 Kinetic Plus (נמכרה)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

התאונה מקדימה + נורות דולקות בלוח המכוונים + סוחר. ועדיין הלכת לבדיקה?? 

הרכב כנראה לא במקרה נמכר לסוחר. 

אולי היבואן הסיר את האחריות, אולי מדובר ברכב לימון, אולי הרכב תוקן ע"י הסוחר במוסך מדרכה? 

לא הייתי נכנס לזה בכלל. 

  • רעיון טוב! 1

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 1500 00׳,לאנסר 1600 04׳,סוזוקי קרוסאובר 2014

היום:kia sportage 2000 urban top 2017

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני כשעה, orensun כתב:
30000, יד ראשונה

בהחלט לא משקף את בדיקה.
הפרשי הקומפרסיה בק"מ כזה נמוך עלולים להיגרם מטיפול לא כראוי או שיתכן והק"מ בכלל לא אותנטי....
בנוסך, הפגיעה הזו בקורת האורך נקראת בשפת העם "קצה שילדה" דבר שבהחלט פוגע בסחירות של הרכב.
על כל האמור הייתי נמנע בהחלט.

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk
 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יש פה כלכך הרבה מנורות אזהרה בבדיקה הזו, הפרשי קומפרסיה במנוע שעבר 30000 ק"מ זה חשוד, זויות היגוי בקילומטרז כזה גם מחשיד שהרכב בעייתי, יכול להיות שראה הרבה מאוד שטח\ מדרכות וזעזועים במהירות גבוהה אבל יכול להיות שה30000 ק"מ שלו הם למעשה הרבה יותר, צמיגים פגומים גם יעלו לך כסף והשאלה למה הם פגומים גם עולה לי בראש, תוסיף מנורת מנוע דולקת !!! ממיר קטליטי בקילומטראז נמוך כלכך מאוד מחשיד, יותר מחשוד שהוא לא הלך עם זה למוסך כשהרכב באחריות וסחב עם התקלה ויסה למכור כך את האוטו.

יתכן והאוטו עבר תאונה משמעותית בחזית שנכנסה עמוק  ובגלל זה סוחב החלפו חלקים ובעיות במערכת היגוי.

יש הרבה דאסטרים בשוק, הייתי מוותר על הסוס החולה הזה ובוחר בכלי יותר נקי...

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • Create New...