Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיבוב שני - רכב חדש עד 180K - ג'יפון\SUV להחלפת סיוויק טורבו


Super_T
 שיתוף
עוקבים 21

פוסטים מומלצים

מה לגבי הCX-5 EXCEUTIVE, אפילו תישאר עם עודף קצת.

תקבל מספיק מערכות בטיחות, יחד עם סאנרוף שרצית והרגשה קצת יותר "ג'יפונית" מאשר הCX-3/30.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 70
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

אין לך מה לחשוש מה-DSG, זאת תיבה מעולה וההיסטריה סביבה בפורום לא פרופורציונאלית ומתייחסת בעיקר למחלות הילדות של הגיר בשנים הראשונות (ה-DSG הראשון הוכנס לשימוש לפני 12 שנים...). דווקא הגיר של קיה (DCT

שלום לכולם, לפני עשרה חודשים בערך, כתבתי באריכות פוסט על החלפת הסיוויק טורבו שלי (מנוע 1.5ל' טורבו, 182 סוסים ומראה שמפלג את העם כבר שלוש שנים, עלתה לכביש דצ' 2017) מאז, קרו כמה דברים, מגפה קטנ

כדי שפותח השרשור יקבל תמונה אמיתית, האם היית רוכש רכב כזה מכספך הפרטי, לא כרכב חברה? אנחנו כבר עם הרכב הרביעי והחמישי, כחדשים מהיצרן/יבואן (פרוט כמה פוסטים למעלה).

תודה,
אומנם קצת מוקדם לפתוח שרשור משלי (מתכנן להחליף את הרכב בעוד כמה חודשים/חצי שנה), אבל מכיוון שבעל הבית כבר קיבל את ההחלטה (כנראה) ו אנחנו כאן ...
לא חושב של-CRV יש אותו מנוע (בסיויק שלי אטמוספרי 1.8 וגיר רובוטי I-SHIFT). חוץ מזה 216K זאת חתיחת מתיחה, לפחות בשבילי ( גם צריחת דלק לא בין הטובים).
3008 - אני מבין שיש לה הרבה אוהדים בפורום. נכנסה לרשימה, אבל אני מחזיק רכב יותר מ3/4 שנים וקצת מפחד מאמינות של צרפתים. כן סטיגמה, אבל יש לי ברלינגו בעבודה. בשנה ראשונה כבר כמה פעמים חזרה למוסך. פלוס דברים קטנים מעצבנים שאנחנו כבר לא מתיחסים אלהם. כמו גומיות דלת נופלות, התראת סטיה מנתיב שהפסיקה לעבוד וכ"ה. אז חושבים. 
פוקוס אקטיב גם בבדיקה, אבל TOURER ולא X. צריך תא מטען גדול ובעיקר גבוה.
 

ההמלצה היתה לפותח השרשור...
יש לך 3 שנות אחריות לרכב, והסלידה שלך מה-3008 גורמת לך להפסיד את הרכב הטוב בקטגוריה שלו.
  • רעיון טוב! 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שמח שהשרשור עדיין חי,

האמת? התכוונתי להחיות אותו אחרי הרכישה כדי לסיים את הדיון הבאמת מעניין שנוצר כאן.. אבל הוקדמתי, אז, עדכון:

בחמישי הקרוב אעשה נסיעת מבחן על הטיגואן החדש שבדיוק נחת בארץ (פתחי המזגן יושבים במקום הנכון, נשבע לכם)

הבנתי שאין  ברירה וחייבים למתוח את התקציב ואני ממשיך וחוסך, בתקווה שאצליח לקנות את הרכב עם מינימום סיוע חיצוני (לדאבוני, אני מתחיל להבין סופית שרכב חדש ברמה גבוהה מספיק בישראל מחייב סיוע כלכלי לרוב האנשים.. כאשר קניתי את ההונדה עוד חשבתי שבחלק מהמקרים אפשר להימנע מזה כמו שאני הצלחתי אז..) 😕

 

אני מתלבט בין גרסת ה-1.5 ליטר שכרגע בארץ לבין לחכות ל-2.0 ליטר שתגיע ברבעון השני של 2021 (לפי אנשי המכירות של צ׳מפיון וניסיון העבר שמראה שה-2.0 ליטר של טיגואן מגיעה לקראת אפריל..) 

ככה אוכל לחסוך עוד כסף ולהינות מרכב חזק משמעותית וכזה שיהיה גם 4x4  🤔

 

לפי איש המכירות של צ׳מפיון כל הדגמים של הטיגואן מגיעים עם תיבה רטובה ללא קשר לנפח המנוע, אני עדיין מנסה להבין איך אני מאמת את זה.. אבל מה שבטוח, בגרסה של מנוע 2.0 הליטר זו לא תהיה בעיה.

 

מוזמנים להעיר / להאיר את עיני.. ושוב תודה לכולם. 😁

:idea: אמרת ? אל תבטיח; הבטחת ? אל תכתוב; כתבת ? אל תחתום; חתמת ? אל תתפלא :wink:
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני הייתי קונה במחירים האלה CX5 או 3008, הטיגוון משעמם מאוד וסתם יקר.

  • רעיון טוב! 1

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

גם לדעתי הטיגואן יקר בלי הצדקה, אני לא רואה מה הוא נותן מעבר לקצת יותר מרווח לעומת אטקה/קארוק, וגם בין שני אלה, האטקה מציע את אותו המתכון עם כיול מתלים עדיף ובמחיר יותר נמוך.

מאזדה CX-5 מעולה ומאוד מלוטש אבל כנראה ירגיש לו חלש אחרי סיוויק 1.5 טורבו.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ה-CX-5 מיושן וחלש לעומק הסיוויק ובטח לעומת הטיגואן 2 ליטר ועולה בערך אותו הדבר בגרסה הבכירה,

ה-3008 לא ברשימה שלי, לא מתחבר לרכב למרות שהוא רכב מצויין, חבר מכר אחד 2019 בגרסה הבכירה, ואמנם הרכב מפנק ממש, ויפה, אני מעדיף את הטיגואן החדש.

לגבי הנסיעה וכו׳ הטיגואן החדש מגיע עם בולמים אדפטיביים בגרסה הבכירה (גם ב-1.5 ליטר) כך שאני פחות דואג..

אדע טוב יותר בחמישי.

:idea: אמרת ? אל תבטיח; הבטחת ? אל תכתוב; כתבת ? אל תחתום; חתמת ? אל תתפלא :wink:
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 3 שעות, asafasraf כתב:


ההמלצה היתה לפותח השרשור...
יש לך 3 שנות אחריות לרכב, והסלידה שלך מה-3008 גורמת לך להפסיד את הרכב הטוב בקטגוריה שלו.

 

פותח השרשור לא נתן סימני חיים במשך חודש, עד שהגעתי ((( ...  וגם לי יש סיויק. ענית אחרי פוסט שלי, מכאן אי הבנה.

אני מחזיק רכב הרבה זמן, נוכחי כבר 11 שנים, קודם 10. להגיד יש לך 3 שנות אחרית זה יחס לרכב שכור, נוהג אחד כזה בעבודה. אין לי שום סלידה מה-3008 (אולי בסוף אקנה דווקא אותו), אבל כן יש חשש מאמינות של צרפתיות. רכב ראשון שלי היה סיטרואן GS, והיום אני נוהג בעבודה בברלינגו.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 17 שעות, mikyl כתב:

 

פותח השרשור לא נתן סימני חיים במשך חודש, עד שהגעתי ((( ...  וגם לי יש סיויק.

לא רציתי לשגע אנשים כשאני עדיין לא סגור ועסוק ב"מה יהיה עם פתחי המזגן??" בכל הרכבים שבדקתי.. 😇

:idea: אמרת ? אל תבטיח; הבטחת ? אל תכתוב; כתבת ? אל תחתום; חתמת ? אל תתפלא :wink:
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

עדכון:
נסעתי היום בטיגואן החדשה (1.5 ליטר בגימור המפואר ביותר Life+)

הנציג שהתלווה אלי (שון) היה מאוד מקצועי, ענה לי על כל השאלות והתייחס לכל אמירה שלי/התנגדות שלי/תהיה שלי בצורה נעימה, עניינית ונטולת פוזה והצגות.

 

נתחיל בשורה התחתונה:

אני אמתין לגרסת ה-2.0 ליטר ואמשיך לחסוך כסף (זה יהיה יקר ממש, בטח יותר מה-180K שתכננתי להוציא)

 

קצת לגבי מה שרשמו לפני על הטיגואן ובאופן כללי על ההתייחסות אל מול האטקה והסקודה קארוק -

אין מה להשוות. נקודה. 

לא ברמת החומרים, לא בשקט בתא הנוסעים, לא ברמת הפאר, פשוט לא אותה ליגה.

הרכב נעים לנהיגה, אכל בלי מלח את כל המהמורות של חיפה בשקט מופתי, לא חשתי זויות גלגול מיוחדות (עלינו וירדנו את פרוייד בחיפה) והכיסא היה נוח ונעים וסיפק תנוחת נהיגה טובה (לפחות זו שהצלחתי לסדר לעצמי ב-3-4 דקות שהקדשתי לזה לפני תחילת הנסיעה).

כן הרגשתי שבהאצת ביניים, מ-70 קמ״ש לכיוון מהירות פחות חוקית, במצב נהיגה normal, הרכב עצל וכבד (אחרי הכל 1.65 טון) ממה שאני מחפש, מה שחידד לי שכנראה גרסת ה-2.0 ליטר תסגור לי את הפינה לחלוטין לכשתגיע לארץ.

 

דבר נוסף שחשוב לי הוא סחירות, לא יודע מה קורה עם טיגואן כיד שניה חוצמזה שאני לא רואה הרבה חדשות למכירה,

בנוסף, בניגוד לסקודה וסיאט שנפוצות מאוד בליסינג (המנהלת שלי קיבלה השבוע את האופציה לעבור לאטקה מתוחת פנים במסגרת החלפת הרכב הקרובה..) את הטיגואן הבנתי שאמצא בעיקר בשוק הפרטי.

 

לסיום, שון הדגים לי את אופציית החניה האוטומטית של הרכב שהיתה מרשימה מאוד מבחינתי (פעם ראשונה שאני חווה את זה) ועם כל זה שאני חונה מצויין ביום יום, זה כלי נוח ושימושי מאוד.

 

אז כרגע, אני אמתין, ואקווה שאצליח לעמוד במחיר של גרסת ה-2.0 ליטר ועל הדרך גם אחכה לטריילבלייזר החדש של שברולט שיגיע (אולי יפתיע לטובה) ואשאיר את הראש פתוח.

הערות והארות יתקבלו בברכה.

:idea: אמרת ? אל תבטיח; הבטחת ? אל תכתוב; כתבת ? אל תחתום; חתמת ? אל תתפלא :wink:
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה של טיגואן זה המחיר. או יותר נכון שקודה. נפל בין הכיסאות.הוא לא אודי (למרות שבסלון הוא מאד קרוב) ולא זול כמו מקבילה בשקודה .
אבל אם נהנית ממנו לך על זה. בכללי פולקסווגן לא מיועד לשוק הליסינג .
נושא החנייה האוטונומית : תעבור לך ההתלהבות דיי מהר אבל זה גימיק שיווקי מרשים.
מעניין אם יעזו להביא את דגם הדיזל 2.0 . גם הוא 150-190 כ"ס.







קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...