Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2082 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי ברושתי רכב אופל קורסה 2018, יש בו כרגע 36200 ק''מ על הצג,

רכשתי אותו בAVIS דרך motodeal.

עכשיו אני חושב שהגיע הזמן להתשדרג חשבתי להביא רכב גבוהה בסגנון גיפ קטן אירופאי ונחמד,

פניתי לAVIS הם הציעו לי איזה רכב יד2 2017 בטרייד אין  איזה   רנו קולאוס וטראקס לדעתי,

שזה ק''מ הזוי קרוב ל100 על החלפה שברשותי בכלל 36,

 

בקצרה אני חשבתי לרכוש איזה גיפון אירופאי, להבנתי יש גם בחורף ירדי מכירות שהמחירים הולכים לרדת בצורה משמעותית, זה נכון?

עיינתי באתר שלהם(מוטו דיל, מצטרף לינק למטה) , ראיתי את Volkswagen T Cross נראה לי רכב סבבה, נחמד ואיכותי, רק שהוא לא כלכך מוכר בארץ.

 

חשבתי ללכת לעשות עליו נסיעת מבחן ביבואן זה אפשרי? כאילו אין בעיות בנושא הזה? אם אני מתעניין- כי את האופל קניתי על העין בלי נסיעה מבחן בלי כלום. כן לצערי זאתה הייתה טעות.

 

אודה לעזרה, תודה רבה מראש!

https://motodeal.co.il/categories/רכבי_פנאי_שטח/

 

 

פורסם
לפני 25 דקות, motizkn כתב:

לא ברור מה התקציב, מה הדרישות, כמה אנשים יסעו ברכב בדרך כלל וכו..

תתחיל בלהסביר מה חשוב לך לפי סדר עדיפיות + תקציב.

צודק, טעות שלי- דרישות בעיר לרכב גבוהה גיפון, רוב היום אסע רק אדם אחד או שניים- רק יחיד

בסופשים כלל כנראה הרכב יהיה מלא 5 4 אנשים,

 

העדפה לרכב אירופאי חסכוני שלא זולל יותר מדי-

 

רגע בתכנון למכור את הרכב הנוכחי פלוס תוספת למכירה בערך 50 60 אלף פלוס מינוס

פורסם

ממליץ למכור את הקורסה ביד2 כי בטרייד אין כנראה שתקבל חצי ממחיר המחירון. 

רכבים אירופאים ששווה לבדוק: 

פיג'ו 2008,סיטרואן c3 aircross. 

פחות הייתי מתעסק עם גיר רובוטי ומנוע טורבו כמו שיש בטי קרוס. 

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם
בתאריך 11.10.2020 בשעה 15:15, motizkn כתב:

לא ברור מה התקציב, מה הדרישות, כמה אנשים יסעו ברכב בדרך כלל וכו..

תתחיל בלהסביר מה חשוב לך לפי סדר עדיפיות + תקציב.

 

בתאריך 11.10.2020 בשעה 17:37, markb205 כתב:

ממליץ למכור את הקורסה ביד2 כי בטרייד אין כנראה שתקבל חצי ממחיר המחירון. 

רכבים אירופאים ששווה לבדוק: 

פיג'ו 2008,סיטרואן c3 aircross. 

פחות הייתי מתעסק עם גיר רובוטי ומנוע טורבו כמו שיש בטי קרוס. 

אוקיי, היי חבר'ה

 

החלטתי ללכת בסוף על 2008 לדעתי, הרכב גבוהה נראה אמין צריכת דלק שלו די סבבה

אני מקווה שהבדיקות נכונות,

 

עכשיו אני בהתלבטות בין שתי דברים, בין הגרסה הבנזין הרגילה ולבין החשמלית,

 

הנסיעות ביום יום שלי זה בטטווחי ה60 50 ק''מ ופעם בכמה זמן נסיעות לצפון בארץ או ים המלח הלוך חזור לטיולים,

חצי מהנסיעות הם בעיר וחצי בכביש מהיר,

 

לדעתי אני חושב שאלך על החשמלי אך לא בטוח, היא אמינה? כדאי ללכת על הסוג הזה?

 

מה שכן אני עוד לא ביצעתי נסיעת מבחן כך שאשמח לתשובות שלכם, תודה!

פורסם (נערך)

לפי זיכרוני ההבדל במחיר הוא 30 אלף יותר לחשמלי, הפרש כזה לא מצדיק את המחיר והייתי הולך על הבנזין.

עריכה אחרונה על ידי motizkn
  • רעיון טוב! 1

טסלה 3 2022

פורסם

ממליץ לשקול את דגם הדיזל אם חשובה לך צריכת דלק נמוכה. 

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

בכל מקרה כפי שצויין כאן בנסועה הנמוכה שלך עד שתראה חיסכון שיצדיק את הפרש המחיר (גם בדגם הדיזל) ייקחו הרבה שנים,
כך שלדעתי לך על הבנזין אלא אם אתה ירוק בנשמתך ואז באמת החשמלי משרת את האינטרס.

פורסם
לפני 16 שעות, llaavvii כתב:

בכל מקרה כפי שצויין כאן בנסועה הנמוכה שלך עד שתראה חיסכון שיצדיק את הפרש המחיר (גם בדגם הדיזל) ייקחו הרבה שנים,
כך שלדעתי לך על הבנזין אלא אם אתה ירוק בנשמתך ואז באמת החשמלי משרת את האינטרס.

 

לפני 23 שעות, outnex כתב:

קח את החשמלית אם כסף לא שיקול אצלך.
לדעתי היא יקרה מידי.

 

בתאריך 13.10.2020 בשעה 20:15, markb205 כתב:

ממליץ לשקול את דגם הדיזל אם חשובה לך צריכת דלק נמוכה. 

 

בתאריך 13.10.2020 בשעה 15:53, motizkn כתב:

לפי זיכרוני ההבדל במחיר הוא 30 אלף יותר לחשמלי, הפרש כזה לא מצדיק את המחיר והייתי הולך על הבנזין.

 

היי ערב טוב לכולם, מעדכן אתכם שהיום בעצם אתמול עד לפני9 דקות :)

הייתי בסוכונת רכב, הסתכלתי על הרכב 2008, בתוצגה יש רק את הרגיל ואין חשמלי.

בסהכ נראה לעין בסדר גמור-

מוורח ודי גדול.

 

כמה דברים שלא אהבתי, בדרך כלל לרוב בסוכונת הרכב מציעים מחיר יותר נמוך ממה שקיים באתר שלהם, פה ממש חוסר נקודה ולא אהבתי את הצעה

המנהל אולם הציע לי הצעה של 171 אלף שקל עבור הרכב-

 

בנוסף לזה הציע לי לבחור הטבה אחת משלושה

 

אחת זה מימון עד 130 אלף לזכרוני

שנייה זה עמדת טעינה בחינם-

והשלישית זאת טרייד אין עד ששוי הרכב שלי אצלהם שווה 45אלף שקלים, שהמחירון 69. כמו כן מדובר על אופל קרוסה 18 עם 36 אלף ק'מ. מגוחך.

ובאתר ראיתי שיש להם הטבת מזומן שעל זה הוא שתק.

כמו כן התקנה אינו כוללת במחיר של העמדה, עלות כ1500 מטר ועל כל חפירה או הרמת בטונים מהחנייה זהעוד 1500 מטר להבנתי על כמה מטרים.

 

הגעתי למסקנה שלדעתי זה המון כסף להוציא על חשמלי שהטווח שלו זה 320 ק''מ אם במקרה ארצה לנסוע לקרית שמונה או אילת או איזה טיול בצפון, כאן נתקעתי בבעיה.

שבמקרה הזה עדיף דיזל או בנזין עצם זה שטווח הנסיעה שלי ביום יום עומד על 70 60 ליטר- ואני מתדלק בפעם בשבוע, שבוע וחצי בין 240 ל260 שקל.

 

פורסם
לפני 7 שעות, las_food כתב:

 

 

 

 

היי ערב טוב לכולם, מעדכן אתכם שהיום בעצם אתמול עד לפני9 דקות :)

הייתי בסוכונת רכב, הסתכלתי על הרכב 2008, בתוצגה יש רק את הרגיל ואין חשמלי.

בסהכ נראה לעין בסדר גמור-

מוורח ודי גדול.

 

כמה דברים שלא אהבתי, בדרך כלל לרוב בסוכונת הרכב מציעים מחיר יותר נמוך ממה שקיים באתר שלהם, פה ממש חוסר נקודה ולא אהבתי את הצעה

המנהל אולם הציע לי הצעה של 171 אלף שקל עבור הרכב-

 

בנוסף לזה הציע לי לבחור הטבה אחת משלושה

 

אחת זה מימון עד 130 אלף לזכרוני

שנייה זה עמדת טעינה בחינם-

והשלישית זאת טרייד אין עד ששוי הרכב שלי אצלהם שווה 45אלף שקלים, שהמחירון 69. כמו כן מדובר על אופל קרוסה 18 עם 36 אלף ק'מ. מגוחך.

ובאתר ראיתי שיש להם הטבת מזומן שעל זה הוא שתק.

כמו כן התקנה אינו כוללת במחיר של העמדה, עלות כ1500 מטר ועל כל חפירה או הרמת בטונים מהחנייה זהעוד 1500 מטר להבנתי על כמה מטרים.

 

הגעתי למסקנה שלדעתי זה המון כסף להוציא על חשמלי שהטווח שלו זה 320 ק''מ אם במקרה ארצה לנסוע לקרית שמונה או אילת או איזה טיול בצפון, כאן נתקעתי בבעיה.

שבמקרה הזה עדיף דיזל או בנזין עצם זה שטווח הנסיעה שלי ביום יום עומד על 70 60 ליטר- ואני מתדלק בפעם בשבוע, שבוע וחצי בין 240 ל260 שקל.

 

 

 

 כנראה האיש מכירות ניסה לעשות קופה או שלובינסקי ירדו מהפסים 171K ל2008 לא כולל עמדת הטענה בבית?

171K? נראה לי מישהו שם חושב שחלקים מהרכב מכילים פלטינות.

כפי שציינו כאן מעלי קנה לך אופל גרנדלנד דיזל ובכסף שתחסוך תשלם 15 שנים דלק...

פורסם

לך על ה2008 בנזין ברמת גימור פרמיום או GT LINE,תקבל רכב מעולה ,מאובזר מעל למקובל במתחרות,במיוחד בGT LINE,במחיר נמוך בהרבה מהחשמלי.

  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...