Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2082 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בתאריך 14.10.2020 בשעה 07:36, llaavvii כתב:

בכל מקרה כפי שצויין כאן בנסועה הנמוכה שלך עד שתראה חיסכון שיצדיק את הפרש המחיר (גם בדגם הדיזל) ייקחו הרבה שנים,
כך שלדעתי לך על הבנזין אלא אם אתה ירוק בנשמתך ואז באמת החשמלי משרת את האינטרס.

 

אני באמת לא מצליח להבין את אלה שקונים רכב חשמלי כי הם חושבים שהם "ירוקים בנשמה", אני חושב שהם יותר ירוקים בכיס,

כי חיפוש פשוט יכול לפתוח בפני הציבור את הנזק שגורם הייצור של הסוללות לרכבים חשמליים או היבריידים, אפשר להתחיל בחיפוש בגוגל "pollution from battery manufacturing"

פורסם
לפני 22 שעות, outnex כתב:

שרשור מקביל נקנה גרנדלנד איקס ב124, גיפון משפחתי.
תבדוק אם מתאים לך.

זאת אופל, יש לי כרגע אופל. העדיפות למשהו חדש ולא לראות אותו הגה. אם אתה הבנת את הכוונה :)

לפני 15 שעות, llaavvii כתב:

 

 

 כנראה האיש מכירות ניסה לעשות קופה או שלובינסקי ירדו מהפסים 171K ל2008 לא כולל עמדת הטענה בבית?

171K? נראה לי מישהו שם חושב שחלקים מהרכב מכילים פלטינות.

כפי שציינו כאן מעלי קנה לך אופל גרנדלנד דיזל ובכסף שתחסוך תשלם 15 שנים דלק...

בדיוק מה שאמרתי לעצמי, זה עשוי ביהלומים או מה?

בסהכ רכב עם חשמל ובלי פליטת גז- חחחחח כן תתפלא

לפני 14 שעות, Ron.P כתב:

לך על ה2008 בנזין ברמת גימור פרמיום או GT LINE,תקבל רכב מעולה ,מאובזר מעל למקובל במתחרות,במיוחד בGT LINE,במחיר נמוך בהרבה מהחשמלי.

יש סיכוי חזק שנלך על פולקסווגן גיפ. לגיב הפיגו עשו לי רושם לא משהו בארץ, זאת דעתי

לפני 14 שעות, wildlands2019 כתב:

 

אני באמת לא מצליח להבין את אלה שקונים רכב חשמלי כי הם חושבים שהם "ירוקים בנשמה", אני חושב שהם יותר ירוקים בכיס,

כי חיפוש פשוט יכול לפתוח בפני הציבור את הנזק שגורם הייצור של הסוללות לרכבים חשמליים או היבריידים, אפשר להתחיל בחיפוש בגוגל "pollution from battery manufacturing"

מצד אחד זה חסכון בדלק, שחשמל עולה לה טעינה בפפחות מ10 שקלים, בצד שני אני מבין

ובתור אחד שלמד הנדסת מכונות ועבר התמחות על מנועים ורכבים יש לי מושג כמה חרא זה חשמלי. אבל די חוסך

 

אבל אני הגעתי להחלטה לדעתי, אז שאין טסלה בצורה נורמאלית, לחשמלי אין טעם להתקרב פה במדינה הזאת.

 

אגב עדכון התקשרו אלי מautomax, הציעו לי לעשות טרייד על פולקסווגן  גיפ טי קרוס עם רמת גימור הכי גבוהה, הוא נמכר אצלהם ב120 אלף שקל בערך.

קבעתי פגישה בהמלך השבוע הבא, נקווה לטוב....

×
×
  • תוכן חדש...