Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

היי שבת שלום,

השבוע קיבלתי והותקנה אצלי ברכב מצלמת ddpai מדגם z50

המצלמה הותקנה עם הקיט לצילום בחנייה.

רציתי בבקשה לשאול כמה זה גורע מהמצבר? 

ואם אני מעוניין אפשר לבטל את האופציה לצילום בחנייה? או שצריך לחבר את המצלמה למצת הרכב?

תודה רבה 

פורסם
בתאריך 31.5.2024 בשעה 22:23, Omrim כתב:

היי שבת שלום,

השבוע קיבלתי והותקנה אצלי ברכב מצלמת ddpai מדגם z50

המצלמה הותקנה עם הקיט לצילום בחנייה.

רציתי בבקשה לשאול כמה זה גורע מהמצבר? 

ואם אני מעוניין אפשר לבטל את האופציה לצילום בחנייה? או שצריך לחבר את המצלמה למצת הרכב?

תודה רבה 

גורע מאוד מהמצבר. מומלץ להגביל למתח 12.4V דרך האפליקציה כדי שהמצלמה לא תאכל יותר מזה.

שוחט מצברים.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

עומר :-)

פורסם

היי, אז נניח ואני רוצה לחבר קיט חנייה אבל לא רוצה שהמצלמה תצלם בכלל בחנייה (רק רוצה חיבור נורמלי ולא לשקע מצית) , אז אני יכול לחבר את שני הכבלים לפוייזים שעובדים רק שהאוטו דלוק? 

פורסם

אני התקנתי את זה השבוע כדי שיהיה לי צילום רק בנסיעה

https://he.aliexpress.com/item/1005006110833009.html

עובד לי מצויין עם מצלמה z40 ואמור לעבוד עם כל מצלמה

חיברתי את החוט הכתום לפיוז שמקבל מתח רק אחרי הסוויצ' עם גונב זרם כמו זה

https://he.aliexpress.com/item/32918213257.html

תבדוק איזה פיוזים יש לך ברכב ולפי זה תקנה 

אפשר להסתדר גם בלי גונב זרם ולהתחבר לאיזה חוט באחת הצמות חשמל אבל זה הכי קל 

את החוט האדום השארתי מנותק הדבקתי עליו דבק חשמל וזהו

כמה דקות וסיימתי

פורסם
בתאריך 8.6.2024 בשעה 20:31, Liquidator כתב:

זה לא עמיד בחום?

זה לא היעוד שלה...
יש לה סוללה שזה חיסרון מבחינת העמידות לחום, ובכלל למה להשתמש בכזאת מצלמה למצלמת דרך שתפקידה כמצלמת אבטחה (גם בכניסה לבית או למשרד תשים כזאת מצלמה?).

מעבר לכך שמצלמות דרך הם מקליטות בהקלטה מחזורית כך שההקלטה הישנה נגרסת, למצלמה ששאלת עליה נראה לי שאין את האופציה הזאת.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם (נערך)

לא מכיר את הבעיה (אני רק כמה חודשים עם המצלמה אבל קיבלתי המלצות מכאלה שיש להם שנים אותה).

בכל מקרה במחיר של המצלמה הזאת לא נראה לי שווה לנסות להתעסק איתה, תביא חדשה, (ואם אתה זריז היום עד 12 בלילה יש באלי אקספרס מבצעים וקופונים, למרות שתמיד זה זול שם).
יש לך כאן קישור אם אתה רוצה.

עריכה: ראיתי שטענו כאן בשרשור שVIOFO A129 הרבה יותר טובה, אולי תנסה אותה (אני כרגע ממש נהנה מהZ40)

עריכה אחרונה על ידי דניאל.
  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

שלום לכולם
אני רוצה לקנות מצלמה קדמים ואחורית, שלא תופסת הרבה מקום.
אני חושב שמצלמה ללא מסך (בצורת גליל) תהיה קטנה יותר ואפשר להסתיר אותה מאחורי המראה.

האם המלצמה יכולה לצלם תאונת חנייה (כשאני לא ברכב) מבלי להכביד על המצבר?
כלומר, להתעורר במקרה של מכה ולהקליט סרטון חרום. 

איזו מצלמה מומלצת?

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

פורסם

ממליץ לך על DDPAI Z50 שהיא התמורה הטובה ביותר למחיר לדעתי, המצלמה בסה"כ קטנה ויכולה להיות מאחורי המראה (תלוי ברכב כמובן),

 

יש גם את Ddpai n5 שהיא יותר תואמת לדרישה שלך ללא מסך, מעט יקרה יותר.

הפלוס הגדול של החברה הזאת היא אפליקציה נוחה.

 

יש ערכות חנייה במצלמות האלו (כשאתה מזמין תבחר באופציה Hw kit)

כל מצלמה שאתה רוצה שתקליט לך את המכה היא צריכה לפעול ברגע שזה קורה, ממה שאני מכיר זה לא כבד על המצבר ללילה.

 

במאמר המוסגר כאשר אתה רוכש מצלמת רכב תרכוש כרטיס זכרון מתאים, זה לדוגמא.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...