Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
חשבתי על משהו, במקום לחתוך את הכבל של השקע של הויקו ולהוסיף עוד שקע אפשר פשוט לחבר לשקע של הויקו מפצל ל-2 שקעים ולחבר לאחד מהם את המצלמה הקדמית ולשני לחבר כבל מאריך כמו זה בתמונה למצלמה האחורית:

https://www.ebay.com/itm/12V-24V-Car-Cigarette-Lighter-Plug-Socket-Extension-Adapter-Cable-Wire-3-6m-12ft/142547837455?epid=5008132051&hash=item213083620f:g:-jIAAOSwke9Z7bW-

 

מה אומר?

סגרת לי פינה עם הרעיון הזה. כי להאריך כבל USB זה לא מגניב וזה בהחלט יעשה לי את העבודה בהארכה לחלון האחורי. תודה :)

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

להאריך כבל usb זה בדיוק שני חוטים. האדום והשחור. את המדיה אתה לא צריך בשביל המתח.

 

Sent from my ONEPLUS A3000 using Tapatalk

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

עד עכשיו אני מחבר את מצלמת ה-viofo a119 שלי לUSB של הרכב (מדובר בסיאט איביזה 2017 הדגם החדש).

אתמול ניסיתי לחבר לתיבת פיוזים עם שני האביזרים האלו:

https://www.aliexpress.com/item/XNEMON-Add-A-Circuit-Standard-Mini-Micro-Blade-Fuse-Boxes-Holder-Piggy-Back-Fuses-Tap/32817831167.html

https://www.aliexpress.com/item/CPT-HUL-5-Vehicle-Power-Supply-Single-USB-Female-With-Mounting-Ears-Practical-Car-Power/32709976238.html

 

הבעיה היא שכל פעם שאני בוחר פיוז, המצלמה נשארת דולקת גם כהרכב לא מונע או בלי סוויץ'.

עברתי כמעט על כל תיבת הפיוזים וכבר התייאשתי.

האם יש משהו אני מפספס?

פורסם
עד עכשיו אני מחבר את מצלמת ה-viofo a119 שלי לUSB של הרכב (מדובר בסיאט איביזה 2017 הדגם החדש).

אתמול ניסיתי לחבר לתיבת פיוזים עם שני האביזרים האלו:

https://www.aliexpress.com/item/XNEMON-Add-A-Circuit-Standard-Mini-Micro-Blade-Fuse-Boxes-Holder-Piggy-Back-Fuses-Tap/32817831167.html

https://www.aliexpress.com/item/CPT-HUL-5-Vehicle-Power-Supply-Single-USB-Female-With-Mounting-Ears-Practical-Car-Power/32709976238.html

 

הבעיה היא שכל פעם שאני בוחר פיוז, המצלמה נשארת דולקת גם כהרכב לא מונע או בלי סוויץ'.

עברתי כמעט על כל תיבת הפיוזים וכבר התייאשתי.

האם יש משהו אני מפספס?

 

לחפש עם נורת ביקורת פיוז שמקבל חשמל רק עם סוויץ. ואז להתחבר אליך ולוודא,

כמו כן ייתכן ושסגרת סויץ לא הוצאת את המפתח?

ברכבים הגרמניים , טרם הוצאת מפתח מהסוייץ , גם בסוייץ סגור המערכות חשמל כגון רדיו וכו מקבלים מתח.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם
לחפש עם נורת ביקורת פיוז שמקבל חשמל רק עם סוויץ. ואז להתחבר אליך ולוודא,

כמו כן ייתכן ושסגרת סויץ לא הוצאת את המפתח?

ברכבים הגרמניים , טרם הוצאת מפתח מהסוייץ , גם בסוייץ סגור המערכות חשמל כגון רדיו וכו מקבלים מתח.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

לא רק שהוצאתי את המפתח, גם נעלתי את הרכב. כשהדלת פתוחה שתי הכניסות של ה-USB מקבלות חשמל ומפעילות את המצלמה.

יש בתיבה 2 סוגים של פיוזים, הגדולים והקטנים. עברתי רק על הגדולים. מחר בהזדמנות אולי אעבור גם על הקטנים.

אבל סתם לידע הכללי, יכול להיות שהיה ברכב פיוזים שמקבלים חשמל גם בלי הנעה או סוויץ'?

פורסם

המצלמה שלי A119 V2 שבקה לאחר חודש.

באמצע הקלטה הפסיקה לעבוד והיה רק קול

בלופ החדש כבר אין תמונה ואין וקולו המסך חצי שחור חצי שלג. ( מטושטש )

לא משנה כמה חיברתי ,החזרתי ,הוצאתי כרטיס...כלום לא משתנה והמסך נשאר

חצי שחור חצי שלג.

גם המחשב לא מזהה את המצלמה.

כולה חודש אצלי בתקופה שלא חם בחוץ .

דיי אכזבה.

פורסם
סגרת לי פינה עם הרעיון הזה. כי להאריך כבל USB זה לא מגניב וזה בהחלט יעשה לי את העבודה בהארכה לחלון האחורי. תודה :)

 

חח בכיף

פורסם

מישהו יודע להסביר את ההבדל בין הכרטיסי זיכרון של סמסונג?

 

איבו, איבו פלוס, U3, סלקט וכו'.

 

מה הכרטיס הכי מומלץ ל119?

 

מכירים מקום מומלץ בארץ לקנות כרטיס זיכרון במחירים נורמליים? בגירבסט כרטיס 64 ג"ב של סמסונג איבו עולה 75 שקל.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם
המצלמה שלי A119 V2 שבקה לאחר חודש.

באמצע הקלטה הפסיקה לעבוד והיה רק קול

בלופ החדש כבר אין תמונה ואין וקולו המסך חצי שחור חצי שלג. ( מטושטש )

לא משנה כמה חיברתי ,החזרתי ,הוצאתי כרטיס...כלום לא משתנה והמסך נשאר

חצי שחור חצי שלג.

גם המחשב לא מזהה את המצלמה.

כולה חודש אצלי בתקופה שלא חם בחוץ .

דיי אכזבה.

פנה למוכר, אולי ניתן להחזיר את הכסף.

על הדרך, פתח אותה, הוצא את הכבל של העדשה מלוח האם והחזר אותו.

לדעתי הוא זז טיפה ומקצר.

 

רואים שהמסך לא שבור, אלא בעיה עם אספקת המידע מחיישן הצילום.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...