Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אחרי עוד ניסויים כאשר המצלמות כבויות לחלוטין ויש הדלקה נקיה ולא ריסט שתי המצלמות נכנסות לפעולה

לדעתי שהן עדיין עובדות ועושים להם ריסט אז הקבל עוד לא מתרוקן

 

החלטתי לוותר על עניין הריסט, שאני בא בבוקר לרכב המצלמות כבויות

הריסטים זה רק שאני יורד כמה דקות מהרכב ומדליק שוב

 

שישארו קבועות דולקות עד מתח הקטיעה. בכל מקרה הרכב הולך לישון כל יום לפחות 10 שעות אז המצלמות לא באמת עובדות ללא סוף

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
יש לי זוג מצלמות A119 ברכב שאחת מקדימה ואחת מאחורה

משתמש ב VICO PLUS

כאשר אני מדליק סואיץ בן אם הרכב עמד דקה או לילה שלם, הכוונה אם המצלמות עדיין עובדות או הגיע מתח קטיעה

לפעמים קורה מצב שהמצלמות לא נדלקות יחד

לפעמים הקדמי נדלק והאחורי לא, להפך או לפעמים שניהם נדלקות יחד כמו שצריך

מה עושים במצב כזה?

 

הVICO במצב של ריסט אחרי שמקבל ACC

 

יש עצה מה לעשות בנידון?

אם אתה משתמש בספק כוח אחד לשתי המצלמות, יכול להיות ששתי ספקי כוח נפרדים יפתרו את הבעיה.

יכול להיות גם כדאי לכבות את ההגדרה של הרסטארט בהנעה.

 

חיבור קו הacc לפיוז של השמשות יכול גם לעזור.

פורסם

היי 2 שאלות:

1. קניתי 2 מצלמות A119 V2 ו-A199S V2 אחת לקדימה ואחת לאחורה ולא החלטתי מה עדיף לאן. ממה שראיתי ביוטיוב החדות של A199 יותר טובה ותופסת לוחיות רישוי יותר טוב אבל בלילה הצילום יותר נחות משל הA199S שאצלה הוא יותר בהיר ורואים יותר טוב וגם בצורה יותר רחבה. מה הייתם ממליצים? או שזה לא באמת משנה. אגב שניהם יהיו עם פילטר CPL.

2. ראיתי וקראתי על הvico-power plus. האמת קצת פחות מתלהב מהדבר הזה ובכלל מהעובדה שהמצבר שלי יתרוקן לו במהלך הלילה גם אם יש מכשיר אמור לקטוע את המתח לפני שהמצבר התרוקן לגמרי. יש אופציה לסוללה כלשהי שאפשר להתקין במקום שתחזיק מעמד הרבה שעות? ותיטען לבד מהמצבר כשהרכב יהיה מונע? (או עם אופציה להטעין בבית).

 

נ.ב.

ראיתי את המדריכים של אלכס להתקנה עצמית. כל הכבוד מדריכים מעולים! אם לא הייתי כל כך עצלן הייתי עושה בעצמי. אני חושב שאני אראה את זה לחשמלאי שלי (ביחד עם כל הציוד) שידע מה לעשות :lol:

פורסם
אם אתה משתמש בספק כוח אחד לשתי המצלמות, יכול להיות ששתי ספקי כוח נפרדים יפתרו את הבעיה.

יכול להיות גם כדאי לכבות את ההגדרה של הרסטארט בהנעה.

 

חיבור קו הacc לפיוז של השמשות יכול גם לעזור.

 

נכון לעכשיו כבתי את האופציה של הריסט לאחר התנעה

אני אנסה לבצע שינוי ב ACC לפי הספר רכב כמו שאתה אומר לשים את המפצל פיוזים על השמשות, לא הבנתי את ההגיון כי ACC אמור להיות קבוע לכולם בסיבוב המפתח

 

אם לא יעזור נאלץ להשתמש במפצל שקעים

כיום יש לי מטען שקיבלתי עם המכשירים שמחובר ל VICO ובמטען הזה יש 2 שקעי USB אליהם מחוברות המצלמות

אני אנסה את מה שאתה מציע נראה אם זה יעזור..

פורסם
Look what I found on AliExpress

http://s.aliexpress.com/bU7nqAZB כזה למשל עדיף;)

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

לא הבנתי למה רשום שם שזה micro/mini usb כשזה רק micro usb. בנוסף, בתור אחד שקנה 2 מצלמות שונות (A119 ו-A119S) רשום שלכל אחת מהן יש יציאה שונה (לאחד micro ולשני mini) זה באמת ככה? נשמע מוזר.

פורסם
היי 2 שאלות:

1. קניתי 2 מצלמות A119 V2 ו-A199S V2 אחת לקדימה ואחת לאחורה ולא החלטתי מה עדיף לאן. ממה שראיתי ביוטיוב החדות של A199 יותר טובה ותופסת לוחיות רישוי יותר טוב אבל בלילה הצילום יותר נחות משל הA199S שאצלה הוא יותר בהיר ורואים יותר טוב וגם בצורה יותר רחבה. מה הייתם ממליצים? או שזה לא באמת משנה. אגב שניהם יהיו עם פילטר CPL.

2. ראיתי וקראתי על הvico-power plus. האמת קצת פחות מתלהב מהדבר הזה ובכלל מהעובדה שהמצבר שלי יתרוקן לו במהלך הלילה גם אם יש מכשיר אמור לקטוע את המתח לפני שהמצבר התרוקן לגמרי. יש אופציה לסוללה כלשהי שאפשר להתקין במקום שתחזיק מעמד הרבה שעות? ותיטען לבד מהמצבר כשהרכב יהיה מונע? (או עם אופציה להטעין בבית).

 

נ.ב.

ראיתי את המדריכים של אלכס להתקנה עצמית. כל הכבוד מדריכים מעולים! אם לא הייתי כל כך עצלן הייתי עושה בעצמי. אני חושב שאני אראה את זה לחשמלאי שלי (ביחד עם כל הציוד) שידע מה לעשות :lol:

 

 

תראה אני מאוד מרוצה מה VICO שגורם לקטיעת מתח ואז בזמן חניה יש תיעוד אם חלילה יש פגיעה או בעיה

אצלי נכון להיות יש אחת קדימה ואחת אחורה ומידי פעם יש פיקשושים שאחת לא נדלקת בריסט אבל אני מאמין שזה הפרשי מתחים ואני אתגבר בקרוב על הבעיה

 

יש לי גם A119V2 וגם A119S את ה S שמתי כמצלמה אחורית כי לרוב מכוניות מסנוורות מאחור את השמשה האחורית ולכן רציתי דווקא בלילה התמודדות טובה יותר עם התנאים אבל ביום ה A119 "הרגילה" גם יותר טובה וגם יותר רחבה לכן שמתי את ה "רגילה" מקדימה

כמו כן לכל מצלמה יש כרטיס זכרון מהיר 64 גיגה לכל צרה שלא תגיע..

השקעה אחת ונגמר הסיפור

פורסם
חיבור הacc לשמשות זה טריק שקראתי בזמנו.

הצעתי אותו לחבר פורם לפני כשבועיים, חזר אלי בהודעה שהבעיה נפתרה.

כנראה ששם נפילת המתח בהתנעה מזערית.

 

אם היית יודע כמה שאני מהלל אותך בקרב חבריי ובעבודה ומראה לכולם את הסירטונים שלך כולם פשוט לומדים ממך ובאמת עד היום אפילו שאתה לא יודע נתת לי פתרונות לכל דבר!

 

אני אשתמך בחוכמתך ואנסה לחבר לפיוז של השמשות ונראה..

את הbattery שמתי לנעילה של הדלתות וכיום את ה ACC הוא מחובר לחימום המושב.. אלוהים יודע איזה חימום מושב יש בטויוטה יאריס אבל זה הפיוז של הספר רכב.

כמו שאצלך התקנת לגג נפתח ברכב שבפועל לא קיים

פורסם
תראה אני מאוד מרוצה מה VICO שגורם לקטיעת מתח ואז בזמן חניה יש תיעוד אם חלילה יש פגיעה או בעיה

אצלי נכון להיות יש אחת קדימה ואחת אחורה ומידי פעם יש פיקשושים שאחת לא נדלקת בריסט אבל אני מאמין שזה הפרשי מתחים ואני אתגבר בקרוב על הבעיה

 

יש לי גם A119V2 וגם A119S את ה S שמתי כמצלמה אחורית כי לרוב מכוניות מסנוורות מאחור את השמשה האחורית ולכן רציתי דווקא בלילה התמודדות טובה יותר עם התנאים אבל ביום ה A119 "הרגילה" גם יותר טובה וגם יותר רחבה לכן שמתי את ה "רגילה" מקדימה

כמו כן לכל מצלמה יש כרטיס זכרון מהיר 64 גיגה לכל צרה שלא תגיע..

השקעה אחת ונגמר הסיפור

 

תודה על ההמלצה לאיפה לחבר כל אחת!

 

לגבי הVICO, השאלה היא למה בכלל להגיע לזה שהמצבר שלך מתרוקן במהלך החניה, למה פשוט לא להביא איזה סוללה חיצונית שתדאג לזה?

פורסם
תודה על ההמלצה לאיפה לחבר כל אחת!

 

לגבי הVICO, השאלה היא למה בכלל להגיע לזה שהמצבר שלך מתרוקן במהלך החניה, למה פשוט לא להביא איזה סוללה חיצונית שתדאג לזה?

 

אתה יכול להביא כל פתרון יצירתי שאתה רוצה

אני הלכתי על מוצר יעודי לשימוש שלי שראיתי לנכון שסכום ההשקעה המזערי יחסית יכול לכסות לי את צורת העבודה שאני דורש מהמצלמות

גם לפי העדשה שלי לקטיעת מתח, לפי טמפרטורה או לפי זמן

לרוב משתמשים ברכב למצלמה בודדת, אני שמתי בכל הרכבים בבית מצלמה קדימה ואחורה

פורסם
לא הבנתי למה רשום שם שזה micro/mini usb כשזה רק micro usb. בנוסף, בתור אחד שקנה 2 מצלמות שונות (A119 ו-A119S) רשום שלכל אחת מהן יש יציאה שונה (לאחד micro ולשני mini) זה באמת ככה? נשמע מוזר.

 

אותו גוף, אותה יציאה, אותה כניסה אותו דבר הכל חוץ מאפשרות נוספת לזווית צילום לצד ל A119, ושוני החיישן

מקנה ל S איכות טובה בלילה ואילו ביום ל "רגיל" יש יתרון

ב S יש 135 מעלות וברגיל 160 מעלות זווית צילום

פורסם
תודה על ההמלצה לאיפה לחבר כל אחת!

 

לגבי הVICO, השאלה היא למה בכלל להגיע לזה שהמצבר שלך מתרוקן במהלך החניה, למה פשוט לא להביא איזה סוללה חיצונית שתדאג לזה?

קח בחשבון שהמכשיר לשנה, גג שנתיים.

https://www.amazon.co.uk/gp/product/B0128ZBC88/ref=as_li_qf_sp_asin_il_tl?ie=UTF8&camp=1634&creative=6738&creativeASIN=B0128ZBC88&linkCode=as2&tag=techmoan-21

 

בכלל, זה בעייתי להחזיק סוללות ברכב.

פורסם
היי 2 שאלות:

1. קניתי 2 מצלמות A119 V2 ו-A199S V2 אחת לקדימה ואחת לאחורה ולא החלטתי מה עדיף לאן. ממה שראיתי ביוטיוב החדות של A199 יותר טובה ותופסת לוחיות רישוי יותר טוב אבל בלילה הצילום יותר נחות משל הA199S שאצלה הוא יותר בהיר ורואים יותר טוב וגם בצורה יותר רחבה. מה הייתם ממליצים? או שזה לא באמת משנה. אגב שניהם יהיו עם פילטר CPL.

2. ראיתי וקראתי על הvico-power plus. האמת קצת פחות מתלהב מהדבר הזה ובכלל מהעובדה שהמצבר שלי יתרוקן לו במהלך הלילה גם אם יש מכשיר אמור לקטוע את המתח לפני שהמצבר התרוקן לגמרי. יש אופציה לסוללה כלשהי שאפשר להתקין במקום שתחזיק מעמד הרבה שעות? ותיטען לבד מהמצבר כשהרכב יהיה מונע? (או עם אופציה להטעין בבית).

 

נ.ב.

ראיתי את המדריכים של אלכס להתקנה עצמית. כל הכבוד מדריכים מעולים! אם לא הייתי כל כך עצלן הייתי עושה בעצמי. אני חושב שאני אראה את זה לחשמלאי שלי (ביחד עם כל הציוד) שידע מה לעשות :lol:

 

 

תכין מראש מפלצי פיוזים

וגם את הכיסים כי ראיתי שמתקינים ירצו על כל מצלמה 150 שקל התקנה ועוד על ה VICO עוד 100-150 והינה הוצאה הזויה שאתה באמת אבל באמת יכול לעשות לבד!!!!!!!!!!!!

זה ממש פשוט

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...