Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
קח בחשבון שהמכשיר לשנה, גג שנתיים.

https://www.amazon.co.uk/gp/product/B0128ZBC88/ref=as_li_qf_sp_asin_il_tl?ie=UTF8&camp=1634&creative=6738&creativeASIN=B0128ZBC88&linkCode=as2&tag=techmoan-21

 

בכלל, זה בעייתי להחזיק סוללות ברכב.

 

אאוץ'.... ככל שאני חושב על יותר ויותר אני מתחיל לחשוב שכדאי לוותר על הצילום בזמן חניה.

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אאוץ'.... ככל שאני חושב על יותר ויותר אני מתחיל לחשוב שכדאי לוותר על הצילום בזמן חניה.

חס ושלום... VICO PLUS לאורך שנים עולה כ250 שקל עם משלוח ואתה מסודר לכל שכן או עצירה בסופר

פורסם
חס ושלום... VICO PLUS לאורך שנים עולה כ250 שקל עם משלוח ואתה מסודר לכל שכן או עצירה בסופר

 

אוקיי, שאלה נוספת. ראית את סרטון ההתקנה שלך לVICO PLUS, בנוסף ראיתי שהמליצו פה לא למשוך כבל USB כל הדרך עד לשמשה האחורית אלא עדיף למשוך כבל חשמל 12V עם מתאם ל-5V. איך אפשר לחבר בצורה מיטבית גם את המצלמה הקדמית (שתהיה עם חיבור USB למצת) וגם את האחורית (עם חיבור כבל חשמל) בעזרת הVICO PLUS כדי ששתיהן יצלמו בזמן חניה?

פורסם
אם אתה משתמש בספק כוח אחד לשתי המצלמות, יכול להיות ששתי ספקי כוח נפרדים יפתרו את הבעיה.

יכול להיות גם כדאי לכבות את ההגדרה של הרסטארט בהנעה.

 

חיבור קו הacc לפיוז של השמשות יכול גם לעזור.

 

אז הלכתי לרכב ולפי הספר רכב הפיוז של השמשות הינו פיוז 30 אמפר אך הוא שונה מהפיוזים הרגילים עם שני הרגלים

הפיוז המדובר הוא מרובע בעל צורה שונה לחלוטין מה שאומר שאי אפשר לחבר לו מפצל פיוזים הוא נראה כמו ריליי

 

 

האם אתה חושב שמפצל לשני שקעי מצת ולכל מצלמה שקע מצת בפני עצמו יכול לתת פתרון לבעיה?

כמו שאמרתי כיום בשקע המצב של ה VICO יש תקע לחיבור מצת עם שני התקני USB

פורסם
אוקיי, שאלה נוספת. ראית את סרטון ההתקנה שלך לVICO PLUS, בנוסף ראיתי שהמליצו פה לא למשוך כבל USB כל הדרך עד לשמשה האחורית אלא עדיף למשוך כבל חשמל 12V עם מתאם ל-5V. איך אפשר לחבר בצורה מיטבית גם את המצלמה הקדמית (שתהיה עם חיבור USB למצת) וגם את האחורית (עם חיבור כבל חשמל) בעזרת הVICO PLUS כדי ששתיהן יצלמו בזמן חניה?

התכוונתי כמובן לסרטון ההדרכה של אלכס

פורסם
אוקיי, שאלה נוספת. ראית את סרטון ההתקנה שלך לVICO PLUS, בנוסף ראיתי שהמליצו פה לא למשוך כבל USB כל הדרך עד לשמשה האחורית אלא עדיף למשוך כבל חשמל 12V עם מתאם ל-5V. איך אפשר לחבר בצורה מיטבית גם את המצלמה הקדמית (שתהיה עם חיבור USB למצת) וגם את האחורית (עם חיבור כבל חשמל) בעזרת הVICO PLUS כדי ששתיהן יצלמו בזמן חניה?
ניתן לחתוך את הכבל של שקע ה12 וולט של הויקו ולהוסיף לו עוד שקע 12 ולט במקביל, פשוט להאריך את החוטים של השקע שמגיע לחלון האחורי.

זה כרוך בהלחמה.

אז הלכתי לרכב ולפי הספר רכב הפיוז של השמשות הינו פיוז 30 אמפר אך הוא שונה מהפיוזים הרגילים עם שני הרגלים

הפיוז המדובר הוא מרובע בעל צורה שונה לחלוטין מה שאומר שאי אפשר לחבר לו מפצל פיוזים הוא נראה כמו ריליי

 

 

האם אתה חושב שמפצל לשני שקעי מצת ולכל מצלמה שקע מצת בפני עצמו יכול לתת פתרון לבעיה?

כמו שאמרתי כיום בשקע המצב של ה VICO יש תקע לחיבור מצת עם שני התקני USB

תשמע,

רוב הסיכויים הבעיה שאתה מתאר נובעת מהנעת הרכב ונפילת מתח רגעית.

במקומך הייתי מנסה לבחור פיוז שונה ממה שאתה משתמש כרגע.

פיוז של מערכת שלא אמורה לצרוך הרבה חשמל.

אני כבר אומר לך, אל תנסה גם את הפיוז של הרדיו, חסר תועלת.

חפש בספר הרכב אולי תמצא משהו חלופי להתעלק עליו.

 

כמובן, לנסות לחבר מפצל לשקעיםשל המצלמות ולקוות שהבעיה תיפתר לא יזיק.

פורסם (נערך)
ניתן לחתוך את הכבל של שקע ה12 וולט של הויקו ולהוסיף לו עוד שקע 12 ולט במקביל, פשוט להאריך את החוטים של השקע שמגיע לחלון האחורי.

זה כרוך בהלחמה.

 

חשבתי על משהו, במקום לחתוך את הכבל של השקע של הויקו ולהוסיף עוד שקע אפשר פשוט לחבר לשקע של הויקו מפצל ל-2 שקעים ולחבר לאחד מהם את המצלמה הקדמית ולשני לחבר כבל מאריך כמו זה בתמונה למצלמה האחורית:

https://www.ebay.com/itm/12V-24V-Car-Cigarette-Lighter-Plug-Socket-Extension-Adapter-Cable-Wire-3-6m-12ft/142547837455?epid=5008132051&hash=item213083620f:g:-jIAAOSwke9Z7bW-

 

מה אומר?

עריכה אחרונה על ידי Krishi
פורסם

שלום רב,

אשמח לשמוע את דעתכם לגבי מצלמה HP F870G שאני מתכנן לקנות , היא באה עם מצלמה קדמית ואחורית , קשה קצת למצוא ביקורות עליה באנגלית אבל בראיה שלי היא נראתה מאוד טובה לכן אשמח לביקורת שלכם מה אתם חושבים.

פורסם
חשבתי על משהו, במקום לחתוך את הכבל של השקע של הויקו ולהוסיף עוד שקע אפשר פשוט לחבר לשקע של הויקו מפצל ל-2 שקעים ולחבר לאחד מהם את המצלמה הקדמית ולשני לחבר כבל מאריך כמו זה בתמונה למצלמה האחורית:

https://www.ebay.com/itm/12V-24V-Car-Cigarette-Lighter-Plug-Socket-Extension-Adapter-Cable-Wire-3-6m-12ft/142547837455?epid=5008132051&hash=item213083620f:g:-jIAAOSwke9Z7bW-

 

מה אומר?

סבבה לגמרי, הייתי בוחר את האפשרות של ההלחמה, יותר אסטטי.
פורסם

אז אחרי שהצלחתי לזהות בעיה בשתי המצלמות A119 עם ה VICO PLUS כאשר המצלמות עובדות ואני מפעיל את האפשרות של ריסט שה VICO מזהה את ה ACC (סואיץ) פשוט שהצלמות יעבדו קבוע מאשר שיהיו נפילות מתח ובריסט לקחת סיכון שאחת תעבוד ואחת לא

כי בהפעלה של הסואיץ כאשר שניהן כבויות אז הן נדלקות ישר כמו נמרות

 

חסרון יחיד שמצאתי בגלל שהם עובדות כל הזמן זה הכרטיס 64 גיגה

לדעתי קצר מידי 6 שעות אז קניתי 128 גיגה ב150 שקל של סמסונג EVO ואת ה 64 לשים ברכב בספייר

פורסם (נערך)

מה דעתכם על המצלמה הזו

כתחליף לDDPAI שאלכס המליץ עליה ?

 

המחיר ללא ערכת ההתקנה (שיש לי בנפרד) די קורץ , השאלה היחידה כמובן היא התחממות לאורך זמן כי המצלמה לא ניתנת להורדה.

עריכה אחרונה על ידי Uri-V

תתייחס לאחר כפי שהיית רוצה שהאחר יתייחס אליך :wink:

פורסם (נערך)

אהלן,

אמא שלי עברה היום תאונה ,

ויש לה מצלמה ברכב

G1WH

וכל היום מצולם שמגיעים לקובץ של התאונה ואני מנסה לפתוח את הקובץ הוא רושם את זה:

8kLDs9f4RQOZ-Yg4ZYuLaw.png

 

מה אפשר לעשות?

אני חייב את הסרטון זה ההוכחה שהיא לא אשמה.

אחרי שהיא כיבתה את הרכב הוצאתי את הכרטיס זכרון מהמצלמה שהיא לא תצלם על החומר.

תודה מראש

עריכה אחרונה על ידי yoelb00

Mazda 3 2006 1.6L - SOLD

Hyundai Coupe 2008 2.7L Manual

פורסם

חבר את המצלמה למקור מתח, כנס ידנית לתקיית הסרטונים במצלמה וחפש את הקובץ.

ברגע שתמצא אותו, נגן אותו דרך המצלמה.

לאחר מכן הוא אמור לשחזר את עצמו.

 

אחרי זה אתה יכול להעביר אותו למחשב ולנגן אותו.

 

בהזדמנות החלף סוללה או מצלמה.

 

עריכה,

כמובן עדכן אותנו אם עזר.

פורסם

אמא שלי עברה היום תאונה ,

ויש לה מצלמה ברכב

G1WH

וכל היום מצולם שמגיעים לקובץ של התאונה ואני מנסה לפתוח את הקובץ הוא רושם את זה:

[ATTACH=CONFIG]497250[/ATTACH]

 

מה אפשר לעשות?

אני חייב את הסרטון זה ההוכחה שהיא לא אשמה.

אחרי שהיא כיבתה את הרכב הוצאתי את הכרטיס זכרון מהמצלמה שהיא לא תצלם על החומר.

תודה מראש

לדעתי, לפי מה שאתה מתאר - הסוללה סיימה את חייה, לכן הקובץ האחרון לא נשמר כראוי.

כל זאת בהנחה שהמצלמה כבתה לאחר התאונה (או שבוצע כיבוי של הרכב, שבעיקבותיו כבתה המצלמה).

 

כדי לוודא האם אכן כך, תעבור על הצילומים ותבדוק את הסרטון האחרון בסיומי הנסיעות (כלומר הסרטון שבמהלכו

הסתיימה הנסיעה ובוצע כיבוי הרכב ובעיקבותיו המצלמה).

פורסם
מה דעתכם על המצלמה הזו

כתחליף לDDPAI שאלכס המליץ עליה ?

 

המחיר ללא ערכת ההתקנה (שיש לי בנפרד) די קורץ , השאלה היחידה כמובן היא התחממות לאורך זמן כי המצלמה לא ניתנת להורדה.

 

לדעתי, המחיר הנמוך יחסית, די מחשיד

תתייחס לאחר כפי שהיית רוצה שהאחר יתייחס אליך :wink:

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...