Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

קיבלתי מצלמה מסוג a119s חדשה יחסית. שמתי לב שהגדרות שאני שומר נמחקות ישר עם כיבוי הרכב והדלקתו מחדש. ביצעתי עדכון תוכנה למצלמה, לא עזר.

יתכן שאחד הקבלים דפוק?

מישהו נתקל בבעיה?

עומר :-)

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בוקר טוב,

איך מצלמה זו כמצלמת עזר לצילום פנים הרכב ?

SQ11 Car Mini DVR Camera HD Camcorder CMOS 1080Phttp://SQ11 Car Mini DVR Camera HD Camcorder CMOS 1080P

פורסם
קיבלתי מצלמה מסוג a119s חדשה יחסית. שמתי לב שהגדרות שאני שומר נמחקות ישר עם כיבוי הרכב והדלקתו מחדש. ביצעתי עדכון תוכנה למצלמה, לא עזר.

יתכן שאחד הקבלים דפוק?

מישהו נתקל בבעיה?

לאחר עידכון התוכנה, עשית שיחזור להגדרות יצרן?

אם לא, עשה את זה, אמור לפתור את הבעיה.

פורסם
לאחר עידכון התוכנה, עשית שיחזור להגדרות יצרן?

אם לא, עשה את זה, אמור לפתור את הבעיה.

ניסיתי, לא עזר.

שמתי לב שבעת כיבוי הרכב המצלמה נכבית ישר ולא אחרי שנייה / שתיים כמו שקורה במצלמות אחרות מסוג דומה (A119 רגילות ולא "S") שברשותי.

עומר :-)

פורסם

מצויינת, יש לי אותה והיא עושה עבודה מעולה. החיסרון היחיד זה פוטנציאל לבעיות עם הסוללה עקב התחממות בשמש, אבל את זה נדע רק אחרי הקיץ. שווה הימור לדעתי במחיר הזה.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

תודה ראיתי סרטונים של המצלמה והאיכות נראית סבבה למצלמה בסיסית

 

- קראתי במדריך שהמצלמה שומרת קבצים של דקה עד שנגמר לה המקום ואז מוחקת את הקבצים הישנים - הבנתי נכון ? כל דקה של הקלטה נשמרת בתור קובץ נפרד ?

- יש עוד מדריכים בסגנון של Alex לחיבור המצלמות ישירות לתיבת הפיוזים ? שמתאימים למצלמה הזאת כדי שאדע מה לקנות ואיך לחבר הכל ?

 

תודה ואחלה סופ׳׳ש לכולם

פורסם

אני מעדיף להשתמש בממיר ישירות לUSB בלי להמיר לשקע מצת בדרך כי הוא פחות אמין מבחינת מגעים לאורך זמן.

 

https://www.ebay.com/itm/Dual-2-USB-DC-DC-Car-Charger-Converter-Module-12V-To-5V-3A-15W-Power-Adapter-New/282431535435?hash=item41c23b394b:g:SC0AAOSwc-tY7utA

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

מצלמה לא צורכת יותר מ-0.5A, הממירים האלה מספקים 3A, אז לא אמורה להיות בעיה גם אם טיפה 'הגזימו'.

אני בכל אופן לא נתקלתי בבעיה כזאת. אם המצלמה מגיעה עם חיבור למצת בלבד אז כמובן שצריך שקע מצת.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם
אני מעדיף להשתמש בממיר ישירות לUSB בלי להמיר לשקע מצת בדרך כי הוא פחות אמין מבחינת מגעים לאורך זמן.

 

https://www.ebay.com/itm/Dual-2-USB-DC-DC-Car-Charger-Converter-Module-12V-To-5V-3A-15W-Power-Adapter-New/282431535435?hash=item41c23b394b:g:SC0AAOSwc-tY7utA

 

בדיוק באתי לכתוב את מה שאלכס כתב פה

הממירים האלו לא תמיד מספקים את הזרם הנקוב/ הדרוש למצלמה.

זה דווקא פחות מומלץ.

חוץ מזה, לא כל מצלמה מסופקת עם כבל usb.

הרבה מצלמות נמכרות עם כבל שבקצה השני יש ממיר.

 

מצלמה לא צורכת יותר מ-0.5A, הממירים האלה מספקים 3A, אז לא אמורה להיות בעיה גם אם טיפה 'הגזימו'.

אני בכל אופן לא נתקלתי בבעיה כזאת. אם המצלמה מגיעה עם חיבור למצת בלבד אז כמובן שצריך שקע מצת.

 

אצלי מותקן בדיוק כזה שכביכול נותן 15W (על פני 5V אמור לצאת 3A דרך 2 היציאות), בפועל אי אפשר למשוך 2A בצורה עקבית כששתי המצלמות פועלות (בדקתי עם 2 יח' של USB MONITOR).

מה גם שהמתח יורד פלאים, מגיע ל-4.8V ואפילו 4.7V במקום להישאר באזור 4.9-5.1V

בגלל שהמתח לא קבוע מי יודע מה, המצלמה לפעמים מגמגמת בצורה מוזרה.

הזמנתי לאחרונה 2 יח' כאלה עם USB אחד, אתקין שניים כאלה עבור 2 מצלמות, כל מצלמה תקבל ממיר אחד וככה יהיה לפחות 1A~1.5A שכל אחת תוכל למשוך באופן עקבי.

פורסם

השתמשתי באחד כזה במשך 3 שנים בערך, כשלאחד משקעי הUSB מחוברת מצלמה ולשני מחובר כבר טעינה לטלפון.

 

המצלמה מעולם לא גמגמה, וקיבלתי מתח טעינה של 900-1200 מיליאמפר בטלפון. עבד מעולה בלי בעיות.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...