Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

בנוגע להמלצה על כרטיס זיכרון,

 

בנוסף לסמסונג שהציע אלכס גם זו אפשרות טובה: TRANSCEND PREMIUM MICRO 400x SDHC 32GB

קישור למוצר באתר היצרן: https://www.transcend-info.com/Products/No-423

 

נ.ב

לכל מי ששואל מה הגודל המומלץ, אני לא חושב שיש טעם לרכוש יותר מ-32GB.

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הזמנתי את המצלמה הזאת מיפה

https://he.aliexpress.com/item/AUTOLOVER-A118C-B40C-170-DVR-HD-1080-P/32836411626.html?spm=a2g16.search0104.3.10.ezpCIg&ws_ab_test=searchweb0_0%2Csearchweb201602_4_10152_ 10065_5000015_10151_10344_10068_10345_10342_10343_ 51102_10340_10341_5130015_10609_10541_10084_10083_ 10307_10610_10539_5080015_10312_10059_10313_10314_ 10534_100031_10604_10603_10103_10605_10594_5060015 _10596_10142_10107%2Csearchweb201603_25%2CppcSwitc h_5&algo_expid=a9c3a74a-5e44-49f3-9633-9919c03491e9-1&algo_pvid=a9c3a74a-5e44-49f3-9633-9919c03491e9&rmStoreLevelAB=0

 

a118c-b40c מצלמה סבבה עלתה לי 38$ כולל 32 ג'יגה בייט, בלי סוללה הגיע מאוד מהר אחרי 3 שבועות מאז ההזמנה,

מצלמה סבבה מקווה שתשרוד את הקיץ הישראלי,

הנה סרטונים שצלמתי

פורסם
אחותה התאומה רק ללא המותג. אותה איכות.

הקישור והקופון עדיין תקפים, יוצא 25$

דיל מעולה

Coupon: IL1025carca

https://www.gearbest.com/car-dvr/pp_375217.html?lkid=11897177

 

Sent from my Le X820 using Tapatalk

 

[emoji115]פה זה 25$כולל משלוח.

אחלה מצלמה, גם לי יש כזאת.

 

Sent from my Le X820 using Tapatalk

_________________________________

פורסם

שלום חברים, אני חדש בפורום,

לא מזמן מכרתי את הפיקנטו שלי לאחר 3 שנים שנסעתי עליה, ועכשיו קניתי את יונדאי I 10 החדשה שאני צריך לקבל בעוד שבועיים.

בגלל זה אני מחפש מצלמה איכותית לרכב שתצלם גם את פנים הרכב , בפיקנטו הייתה לי המצלמה A180 במשך שנתיים אני די מרוצה ממנה, אבל לפעמים היו לה חורים הצילומים, אז מה אתם אומרים חברים? איזה מצלמה הכי טובה כרגע בשוק שמתאימה לי? תודה על העזרה ! אם תצרפו קישור לקנייה בכלל מעולה:)

פורסם (נערך)

MOVIE.jpg

 

שאלה - סרטון שמשום מה לא נשמר.

יש לי A118C (שהגיעה יחד עם מצלמה אחורית, כסט B40).

אתמול הייתה לי תאונה (מישהי פגעה בי מאחורה).

הכנסתי עכשיו את כרטיס הזיכרון למחשב (דרך המתאם). הסרטון מהמצלמה האחורית מופיע אבל הקדמית פשוט חסר (ראו תמונה).

יש למישהו רעיון למה?

הסרטון החסר הוא זה שמסתיים ב 090A (או לפחות היה אמור להסתיים בזה אם אני מבין נכון את המספור).

 

עריכה - אני רואה שיש עוד מקרים שנשמר לי רק הסרטון מהאחורית.

יכול להיות שהמצלמה שומרת קודם כל קובץ אחד ורק את השני, והקבל לא מצליח לתמוך מספיק בשניהם?

משמע כשאני עוצר ורוצה לשמור את הסרטון האחרון (נניח אחרי תאונה), לחכות באוטו שהלופ ייגמר (3 דק׳) ורק אחרי שהסרטון הבא מתחיל לדומם?

 

תודה.

עריכה אחרונה על ידי Uri Lerner
פורסם
שלום חברים, אני חדש בפורום,

לא מזמן מכרתי את הפיקנטו שלי לאחר 3 שנים שנסעתי עליה, ועכשיו קניתי את יונדאי I 10 החדשה שאני צריך לקבל בעוד שבועיים.

בגלל זה אני מחפש מצלמה איכותית לרכב שתצלם גם את פנים הרכב , בפיקנטו הייתה לי המצלמה A180 במשך שנתיים אני די מרוצה ממנה, אבל לפעמים היו לה חורים הצילומים, אז מה אתם אומרים חברים? איזה מצלמה הכי טובה כרגע בשוק שמתאימה לי? תודה על העזרה ! אם תצרפו קישור לקנייה בכלל מעולה:)

נראה לי שה DrivePro 520 הכי רלוונטית בשבילך. למה אתה צריך צילום של פנים הרכב?

כשאני מפחיד את חברה שלי כשהיא נרדמת באוטו אני פשוט מסובב את המצלמה :wink:

פורסם

יותר מוקדם השבוע שמתי לב שהמתח שאני רואה על הויקו פלוס יחסית נמוך בזמן נסיעה וחשבתי לעצמי שבטח הרסתי את המצבר עם ההורדה של מתח הקטיעה של הויקו פלוס ל-12.2V. אתמול בבוקר הרכב לא הניע, אבל מכיוון שכבר חשבתי על סיטואציה כמו זו השתמשתי בפעם הראשונה בבוסטר של NOCO שקניתי, תענוג, חיבור למצבר, לחיצה על כפתור והרכב מניע.

כעת מתח הקטיעה חזר ל12.4V, אבל אני לא משאיר את המצלמות דלוקות בחנייה, נדלקות רק בסיבוב מפתח, האם ישנה אפשרות לבדוק את מצב המצבר?

פורסם
נראה לי שה DrivePro 520 הכי רלוונטית בשבילך. למה אתה צריך צילום של פנים הרכב?

כשאני מפחיד את חברה שלי כשהיא נרדמת באוטו אני פשוט מסובב את המצלמה :wink:

תודה רבה! אני מעדיף שיהיה גם צילום של הפנים, חברה וחברות, והדברים האלה.

פורסם (נערך)

אחרי קריאה של חלק מהדפים האחרונים בשרשור קצת מבולבל..

יש לי מצלמה מסכנה שעלתה 7 דולר שקיבלתי לאחרונה, היא לא משהו מן הסתם ואני מחפש משהו קצת טוב יותר לפני שאני עושה התקנה קבועה..

אני מחפש מצלמה זולה (בסביבות ה100 שקל) שתעשה עבודה טובה ותעבור קיץ חם בשלום.. מה ההמלצה הנוכחית? ראיתי את השיומי 70MIN מישהו התנסה איתה? המלצות למשהו אחר?

 

תודה.

עריכה אחרונה על ידי dalet11

Chevrolet Cavalier 1999 - 2012-2015 | Citroen C5 2003 - 2015-2017 | Oldsmobile Alero 2002 - 2017-2017 | Chevrolet Sonic R S2015 - 2017-2024

BYD Dolphin 2024 Design 2024-Unknown

BYD Atto 3 2024 Design 2024-Unknown

פורסם
תודה רבה! אני מעדיף שיהיה גם צילום של הפנים, חברה וחברות, והדברים האלה.

מצטרף להמלצה של ה DrivePro 520.

ראיתי עליה הרבה המלצות, חברה מעולה בנוסף.

אחרי קריאה של חלק מהדפים האחרונים בשרשור קצת מבולבל..

יש לי מצלמה מסכנה שעלתה 7 דולר שקיבלתי לאחרונה, היא לא משהו מן הסתם ואני מחפש משהו קצת טוב יותר לפני שאני עושה התקנה קבועה..

אני מחפש מצלמה זולה (בסביבות ה100 שקל) שתעשה עבודה טובה ותעבור קיץ חם בשלום.. מה ההמלצה הנוכחית? ראיתי את השיומי 70MIN מישהו התנסה איתה? המלצות למשהו אחר?

 

תודה.

שאלה רצינית, לא שאני נכנס לכיס שלך, אבל אתה לא מעדיף לקנות משהו איכותי שיצלם כמו שצריך לטווח ארוך מאשר לקנות משהו זול שיצלם לא משהו לטווח קצר?

הכי זול שאישית הייתי ממליץ זה ה a118c.

עומר :-)

פורסם

חברה שאלה שפשוט בא לי תשובה לפני שאני מקבל את המצלמה.

יש לי כרגע ברכב את הa118, יש לי בדרך את הa119s, התושבת של ה118 (מה שבשמשה של הרכב כאילו) גם תופס ל119s?? או צריך להוציא ולשים את החדשה??

 

תודה מראש :-)

 

Enviado desde mi ONEPLUS A3003 mediante Tapatalk

פורסם
חברה שאלה שפשוט בא לי תשובה לפני שאני מקבל את המצלמה.

יש לי כרגע ברכב את הa118, יש לי בדרך את הa119s, התושבת של ה118 (מה שבשמשה של הרכב כאילו) גם תופס ל119s?? או צריך להוציא ולשים את החדשה??

 

תודה מראש :-)

 

Enviado desde mi ONEPLUS A3003 mediante Tapatalk

לא אותו דבר בכלל
פורסם

חברים אשמח לעזרה .

קבלתי במתנה מצלמה מדגם carcam 3 שנרכשה בארץ.

המתנה מאחותי, בקשתי ממנה שתחזיר מצלמה זו ואני אמצא מצלמה אחרת .

אני רוצה למצוא מצלמה במחיר דומה אך משום מה לא הצלחתי למצוא מה מחירה בארץ .

פורסם
מצטרף להמלצה של ה DrivePro 520.

ראיתי עליה הרבה המלצות, חברה מעולה בנוסף.

חברים האם קיימת מצלמה כזאת עם זרוע המתחברת עם דבק עם ולא וואקום?

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...