Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הדגם אחד לפני הv2 של viofo, דווקא היה מוצלח (אני מדבר על הa119 בלבד ולא ה s). חבל שיצא כך, שהדגם החדש, בעייתי כל כך.

מעניין איזו חלופה טובה יותר יש.

עומר :-)

פורסם

היי, ברשותי מצלמה קדמית וחשבתי להוסיף מצלמת dvr אחורית. האם יש למישהו המלצה? החיבור מתבצע ע"י מפצל של המצת? האם החוט ארוך מספיק מהשמשה האחורית ועד לחיבור למצת?

 

תודה.

פורסם

לדעתי אחת מהשתיים.

שתיהם במחיר מנצח. ואיכות שתעשה את העבודה.

A118c/b40c

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1749667638669737&id=1644139329222569

 

 

או זאת

Xiaomi 70 minutes wifi

 

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1777522322550935&id=1644139329222569

 

Sent from my Le X820 using Tapatalk

_________________________________

פורסם

יש מקום זול להזמין את המצלמה?

[h=1]VIOFO Upgrated A119 V2 2.0[/h]הייתי מזמין מאלי אקספרס אבל הוא העלה את המחיר.

Mazda 3 2006 1.6L - SOLD

Hyundai Coupe 2008 2.7L Manual

פורסם

היי, אשמח להמלצה על מצלמת רכב אחורית (לצילום הכביש) קדמית כבר יש. אשמח שתתייחסו בהמלצה שלכם לנושאים של חיבור למצת ע"י מפצל, חוט ארוך מספיק.

פורסם

חייב גם לשתף לטובת הכלל:

ה A119 V2 שלי מצלמת נהדר. איכות תמונה מעולה.

עממה - כבר פעמיים עלתה לי עם מסך לבן. הפעלה מחדש פתרה את הסיפור אמנם,

אבל זה משהו שבחיים לא קרה לי ב TRANSCEND DRIVEPRO 200 שלי.

פורסם

מעוניין לקנות מצלמת דרך קדמית, על ה-a119 ויתרתי בגלל כל הבעיות שאנשים פה נתקלו בהם.

 

רציתי לדעת איך ה-ddpai mini2 ואיך השיאומי 70min?

 

מה יותר כדאי ומה מספק את התמורה לכסף הכי משתלמת?

פורסם

אני לא מבין על איזה בעיות אתם מדברים. ב3 רכבים במשפחה שלי מותקנים viofo a119/ a119s שתי מצלמות v2 ועוד אחת וותיקה a119 v1 בת שנה וחצי!

בנוסף להכל ל5 רכבים בעסק שלי הותקנו מצלמות viofo a119s v2. כל המצלמות מחוברות דרך שקע מצת עם המפצלים והכבלים המקוריים שהגיעו בקופסא.

 

כל ה8 מצלמות עובדות כמו שעון שוויצרי עם 0 תקלות כשהרכבים נוסעים ואנחנו משתמשים בצילומים בתדירות גבוה על מנת לפתור סוגיות כאלה ואחרות.

 

חבל שנוצר פה כזה רושם רע על המצלמה הנהדרת הזאת שנותנת את היחס עלות, תועלת ואמינות הכי טוב בשוק כרגע.

 

לכל מי ששוקל לא לקנות את המצלמה בעקבות תלונות כאן חשוב לי שתבינו שעל כל אחד שמתלונן יש 100 מצלמות בארץ ובעולם שהוגדרו, הותקנו ועובדות מבלי שאף אחד נוגע בהם. ממליץ בחום על המצלמות של viofo.

פורסם

הרושם הרע לא נוצר פה. מספיק לחפש בגוגל על תקלות במצלמה הזו כדי להבין שזה מוצר בעייתי.

בגדול, יש לה מוניטין בעייתי. סוג של הימור.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...