Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
נראה לי שה DrivePro 520 הכי רלוונטית בשבילך. למה אתה צריך צילום של פנים הרכב?

כשאני מפחיד את חברה שלי כשהיא נרדמת באוטו אני פשוט מסובב את המצלמה :wink:

יש למישהו קישור לרכישה של המצלמה ? ויש למצלמה הזאת תושבת שנדבקת עם דבק ולא עם וואקום?

פורסם

הזמנתי 2 מצלמות-מקדימה xiaomi yi ומאחורה xiaomi 70 minutes.

כיצד לחבר את שתיהן ללוח הפיוזים?

 

תודה רבה

תתייחס לאחר כפי שהיית רוצה שהאחר יתייחס אליך :wink:

פורסם

אהלן חבר'ה, אני מחפש מצלמה דו כיוונית (שמצלמת את הקדימה והאחורה). האם קיימת מצלמה עד 75 דולר שתחזיק מעמד יפה? הקודמת שלי הפסיקה לעבוד אחרי שהייתה יום אחד(!) בשמש.

אם זה לא קיים איזה מצלמה חד כיוונית הייתם ממליצים באותו מחיר? משהו שיעמוד בקיץ הנורא של ישראל...

פורסם

היי אשמח אם תשימו קישורים למצלמות בתגובה הראשונה באשכול כי כרגע אני עובר על כל הדפים ולא מוצא קישורים למצלמות.

דרך אגב על הדרך אפשר קישור ל a119s gps v2

תודה מראש

פורסם
מקום מומלץ ואמין להתקנת מצלמת דרך למאזדה 3 באיזור חיפה?

 

יש את אורן הוא חבר בפורום הייתי אצלו יום חמישי שהיה בן אדם מעולה ועובד טוב.

0509217228

 

חפש קופונים, ברשת.

https://m.banggood.com/search/A119.html

 

תודה, בנתיים לא מצאתי קופון אמשיך לחפש.

פורסם

קיבלתי את ה VIOFO A119S , גרסת ה FW שלה היא 1.7

מעוניין לעבור לגרסת 2.2 האחרונה , העניין כזה....

מצאתי את הסרטון

באינטרנט בו מעדכנים לגרסה 2.0 , העידכון מכיל 2 קבצים : LOADER + FW

בגרסת 2.2 האחרונה יש רק קובץ FW

 

השאלה שלי, האם אני יכול לעדכן ישירות מגרסת 1.7 לגרסת 2.2 , כלומר עידכון FW בלבד

או

חייב לעבור דרך העדכון של 1.7 ל-2.0 : LOADER+FW

ורק אז לעדכן מ 2.0 ל 2.2 : FW בלבד

 

אשמח להתייחסות ממי שכבר התנסה בעידכון עם המצלמה הנפוצה הזו

פורסם (נערך)

יש לי מצלמת דשבורד A119

 

האם יש הבדל בין כרטיסי

 

 

Samsung EVO Plus 128GB UHS-1

 

 

לבין

Samsung EVO 128GB UHS-3

 

 

 

 

יש לי את הכרטיס הראשון "האיטי" UHS-1 האם זה יתאים למצלמה שלי A119 או שזה איטי מידי? אני מצלם על 1440

תודה לעוזרים

עריכה אחרונה על ידי BULIMULI

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...