Jump to content

DANI AMI

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

הנקודות של DANI AMI

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. יש למישהו קישור לרכישה של המצלמה ? ויש למצלמה הזאת תושבת שנדבקת עם דבק ולא עם וואקום?
  2. תודה רבה! אני מעדיף שיהיה גם צילום של הפנים, חברה וחברות, והדברים האלה.
  3. שלום חברים, אני חדש בפורום, לא מזמן מכרתי את הפיקנטו שלי לאחר 3 שנים שנסעתי עליה, ועכשיו קניתי את יונדאי I 10 החדשה שאני צריך לקבל בעוד שבועיים. בגלל זה אני מחפש מצלמה איכותית לרכב שתצלם גם את פנים הרכב , בפיקנטו הייתה לי המצלמה A180 במשך שנתיים אני די מרוצה ממנה, אבל לפעמים היו לה חורים הצילומים, אז מה אתם אומרים חברים? איזה מצלמה הכי טובה כרגע בשוק שמתאימה לי? תודה על העזרה ! אם תצרפו קישור לקנייה בכלל מעולה
×
×
  • תוכן חדש...