Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפי הקישורים שנתת בפוסט #9750, הקופונים הקנו הנחה של בין 17$-20$ (ללא GPS). זה בכל זאת קצת יותר מ-10 ש"ח. אני אמתין קצת, לא בוער לי. שוב תודה.

 

אני רכשתי אותה מכאן, מחיר זול יותר ועוד לגירסא עם הGPS.

 

אגב, אשמח לקבל המלצה למטען למצלמה שמחזיק לזמן סביר.

פורסם
אני רכשתי אותה מכאן, מחיר זול יותר ועוד לגירסא עם הGPS.

תודה, אבל אני אשמח לרכוש מקישור ממומן של אלכס, לצ'פר אותו על ההשקעה בשרשור הזה. גם ה-gps מיותר לי.

פורסם
למה הGPS משמש במצלמה רכב ?

ועד כמה כדי לקנות מצלמה עם GPS ולא רק מצלמה ?

הgps מתביע חותמת של נקודות ציון(מיקום) וחותמת מהירות.

 

למה זה טוב?

במקרה ועברת ליד מצלמת מהירות ואתה בסרטים שיכול להיות עברת במהירות מעל המותר.

יש לך gps ואתה יכול לבדוק באיזו מהירות נסעת.

הgps דיי מדוייק.

תודה, אבל אני אשמח לרכוש מקישור ממומן של אלכס, לצ'פר אותו על ההשקעה בשרשור הזה. גם ה-gps מיותר לי.

תודה על הפרגון, אבל באמת שאין צורך.

תרכוש באיביי, אין לדעת מתי גירבסט יחזירו את הקופונים.

 

תתחדש!

פורסם (נערך)

אוקיי, אז רשימה, A118 של viofo מהלינק שלך, A119 של viofo (עם דבק שחור) לקנות מebay, על מי אתה ממליץ שם?, האם אתה ממש ממליץ על הדגם עם הGPS, האם התוספת שלו חוץ מלעשות את המצלמה יותר עבה ממש חשוב?, עדשת cpl ל119 (גם ל118?), vico power plus, שני מפצלי פיוזים mini blade (זה מיני רגיל, כן?), פיוזים mini blade, שקע 12V אחד (זה מה שנקרא שקע מצת, כן?, אפשר לינקים אחרים לפיוזים, כי משהו לא בסדר, 2 כרטיסי זיכרון (אם קונים 32 במקום 64 למשל, האם הכרטיס "ישחק" מזה שמקליטים ומוחקים יותר פעמים מאשר ה64 למשל? עוד משהו?

 

עריכה אחרונה על ידי bogibb
פורסם (נערך)
אלכס ניסיתי לבטל את תיעוד המהירות ב a119 אבל לא הצלחתי יש לך רעיון?

 

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

4839cdd8a808acd2381bda44159f0d49.jpg

הבנתי תודה רבה,

ותוכל להגיד מה ההבדל במחירים עם הGPS ובלי הGPS ?

כרגע הדגם עם הגי פי אס יותר זול.

אז כמובן לרכוש אותו.

 

אוקיי, אז רשימה, A118 של viofo מהלינק שלך, A119 של viofo (עם דבק שחור) לקנות מebay, על מי אתה ממליץ שם?, האם אתה ממש ממליץ על הדגם עם הGPS, האם התוספת שלו חוץ מלעשות את המצלמה יותר עבה ממש חשוב?, עדשת cpl ל119 (גם ל118?), vico power plus, שני מפצלי פיוזים mini blade (זה מיני רגיל, כן?), פיוזים mini blade, שקע 12V אחד (זה מה שנקרא שקע מצת, כן?, אפשר לינקים אחרים לפיוזים, כי משהו לא בסדר, 2 כרטיסי זיכרון (אם קונים 32 במקום 64 למשל, האם הכרטיס "ישחק" מזה שמקליטים ומוחקים יותר פעמים מאשר ה64 למשל? עוד משהו?

 

 

לינק לרכישת הויקו פאור פלוס:

http://m.ebay.com/itm/NEW-VicoVation-Vico-Power-Plus-Smart-Car-Battery-Management-Device-Free-Ship-/112316450856?hash=item1a26950828%3Ag%3ALmAAAOSwQTVV8SVV&_trkparms=pageci%253A788b5a7e-0825-11e7-afee-74dbd18060e7%257Cparentrq%253Ac933541615a0a2ab9238be2dfff97af7%257Ciid%253A9

 

לגבי פילטר הcpl אמליץ קדם לבדוק אם ברכב שלך יש השתקפות מורגשת או לא ואז לרכוש פילטר.

**לדגם a118c אין פילטר cpl יעודי.

 

לגבי כרטיסי הזיכרון, זה לא משנה, בסופו של דבר קובץ אחד נמחק וקובץ אחד נכתב.

תמיד כרטיס הזיכרון מלא.

 

שקע המצת-כן.

מיני בליד-כן.

קישור לפיוזים:

http://m.ebay.com/itm/10pcs-Auto-Car-Truck-Blade-Mini-ATM-Fuse-3A-3AMP-32V-ROHS-/131917168663?hash=item1eb6e04017%3Ag%3AeDEAAOSwaB5XvAPX&_trkparms=pageci%253Af7d3a989-0827-11e7-b418-74dbd1802803%257Cparentrq%253Ac943b1b515a0a60ce28c0331fff899d0%257Ciid%253A16

 

ברשימת הקניות יהיה חסר קונקטור לבורג השילדה, ניתן להשיג אצל מתקין מערכות שמע וכו.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם (נערך)

תודה על הלינקים, עוד שתי דילמות קטנות, מאיפה לקנות את ה119 בebay? וגם לגבי הGPS, אני לא ממש מרגיש צורך בו, אבל אני מתלבט

עריכה אחרונה על ידי bogibb
פורסם

מה שמודבק לשמשה זו תושבת כללית של המצלמה ואפשר לשים ולהוריד את תושבת הGPS מתי שרוצים? או שצריך להחליט מה רוצים לפני ההדבקה?

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...