Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
שאלה למומחים שאולי נתקלו בבעיה הזו.

יש לי מצלמת DOME G90:

http://www.gearbest.com/car-dvr/pp_110175.html

 

הוואקום הפסיק לעבוד, פשוט לא נתפס יותר. ניקיתי את השמשה, ייבשתי, וכנ"ל על הווקום עצמו.

היא פשוט נופלת אחרי זמן ממש קצר. לפעמים כמה שניות ולפעמים דקה.

 

מצאתי באלי אקספרס את התופסן עם הוואקום ואקנה אותו אבל להיות בלי מצלמה 2-4 שבועות זה די קריטי.

למישהו יש פתרון אפילו זמני איך לתפוס את המצלמה כמו שצריך במידהו אין וואקום?

תודה!

רק מעדכן לגבי הבעיה שלי, משום מה המצלמה לא נדלקה יותר עם התושבת ואז אני קולט שחסר פין בחיבור של התושבת.

הכבל תקין ומתחבר למצלמה כך שהפין החסר כנראה הוא הבעיה. אולי נפל כשהמצלמה נפלה כמה פעמים...:|

 

בינתיים חיברתי את המצלמה למתקן טלפון שלי, למרות שזה על הדשבורד, לפחות כן רואים משהו כי הדשבורד לא ישר אצלי.

 

יצרתי קשר עם GEARBEST שמהם רכשתי את המצלמה לגבי התושבת. גם צילמתי וידאו לבקשתם.

המצלמה אפילו עם הניילון עליה ולגבי השמש הישראלית, הרכב שלי יוצא מהבית ב5:40 בבוקר וחוזר בערב כשאין שמש.

חניון העבודה מקורה (מינוס 3) והמצב היחידי שהרכב תכלס בשמש זה בשבת כשאני לא נוסע.

המצלמה נרכשה בפברואר או מרץ השנה.

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
יש לי את המצלמה הזאת ואני פשוט לא מצליח להבין מה הבעיה בוואקום שלך.

המנגנון נעילה של הוואקום עובד כמו שצריך?

כן בהחלט. אין בו פגמים. ממש שום דבר.

שלחתי לך בפרטי קישור לסרטון שצילמתי.

פורסם (נערך)

קיבלתי את המצלמה G90 והיום התקנתי אותה ברכבי (המצלמה אמורה להחליף לי מקדימה את הויקו SF2 הותיקה והאמינה), היא מצלמת ב1296P,שזה 2304X1296, יש לה מעבד A7LA50 (שימו לב יש עם מעבדים A7LA30 וA7LA70 במצלמות האלו). אני קניתי את הגירסא הפשוטה עם המעבד הבסיסי, אבל התמזל מזלי ושלחו לי את הדגם המשופר. בדגם הבסיסי הרזולוצייה היא 1080P. עצמית עם עדשות מזכוחית, מפתח צמצם 1.8 - נשמע מבטיח למחיר של כ$70.

החיסרון הבולט של המצלמה שהיא מצויידת בסוללה ולא קבל על, גם בלילה הביצועים לא רשימו אותי. היתרונות שיש חיבור מהיר ללא כבל (היא מקבלת חשמל מהתושבת), המצלמה מאוד קטנה ומתחבא היטב מאחורי המראה, תמונה חדה בטירוף.

 

בלילה בלי תאורה לא רואים כלום כפי שאפשר לראות בתמונה הראשונה ( מישהו עוקף אותי דרך קו הפרדה רצוף כי מעצבן אותו שאני נוסע בחושך על כביש רטוב 80 שזו ההירות המותרת), בתמונה ניראה כאילו שכחתי להדליק אורות, למען האמת האורות ברכב מאירים היטב, אבל בתמונה לא רואים כלום.

doestseeatnight.jpg

אם יש קצת תאורה מקרוב אפשר לראות לוחית רישוי ולפענח קצת יותר רחוק.

seenumberplateclose.jpg

באור יום המצלמה עושה יופי של עבודה, התמונה חדה מאוד ומפורטת, רואים לוחיות רישוי מקרוב

verysharpondaytime.jpg

עריכה אחרונה על ידי tzvipper

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם (נערך)

טוב אז לאחר שקראתי אינסוף המלצות על הA118C , הזמנתי :)

עכשיו רק נותר עניין ההתקנה, הבנתי שכדי לדאוג שהמצלמה תחובר באופן קבוע לפיוזים ברכב צריך את שני החלקים הבאים:

http://www.ebay.com/itm/Inverter-5V-Female-USB-Socket-Hard-Wired-Car-Charger-for-GPS-Tablet-12V-to-5V-/251767165114?hash=item3a9e7e10ba:g:VHsAAOSwkNZUkbeA

http://www.ebay.com/itm/1X-ATM-Add-A-Circuit-Fuse-Tap-Piggy-Back-MINI-Blade-Fuse-Holder-ACS-12V-/151644698441?hash=item234eba7749:g:hVwAAOSweW5VJpJg&vxp=mtr

 

עכשיו השאלה שלי היא כזאת, לאיזה פיוז כדאי לחבר את המצלמה? ופיוז של כמה אמפר אני צריך להוסיף?

וסתם שאלה בהנחה ואני מזמין את כל החלקים יש לכם מושג כמה אמורה לעלות התקנה כזאת?

אני שואל כי יש לי רכב חדש ואני קצת מפחד להתחיל להתעסק עם פירוק של הפלסטיקה ברכב בעצמי.

 

בן

עריכה אחרונה על ידי באטרף
פורסם (נערך)

כרגע שמתי לב שאתה מתכוון לרכוש שנאי עם חיבור usb.

עדיף לך לקנות שנאי עם כבל כמו זה:

http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&id=161447441688&alt=web

או

http://m.gearbest.com/other-car-gadgets/pp_254193.html

 

אתה לא חייב לקנות את זה ספציפית, תחפש משהו שבא לך טוב בעיין.

זה יפתור אותך מקניית כבל usb ארוך.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם

יש לי a118 ואתמול הגיע GPS חיצוני עבורה .

חיברתי אך לצערי מד הקמש במצלמה מופיע באדום , בשיטוט אינטרנט מתברר שאין סיגנל :( ( הוא אמור להופיע בלבן )

ניסיתי לשדרג גירסת תוכנה ולשנמך גירסת תוכנה אך אין שנוי

מישהו מכיר \ נתקל \ שמע על פתרון למצב ?

תודה

"החיים קשים. הם קשים יותר אם אתה טיפש"

פורסם

לא כאילו.

הוא באמת מגיע ללא סים

אני אשלח את המוצר למוכר ואקנה ממוכר אחר.... ננסה את מזלנו

תודה

"החיים קשים. הם קשים יותר אם אתה טיפש"

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...