Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רנו מגאן 2017, צורה חדשה, האצ׳בק.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2099 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

היום יצא לי לראות רנו מגאן האצ׳בק אדומה, לא RS, סיומת 87.

 

כזאת:

 

CD721D69-5EE8-4392-930B-71C028532098.thumb.jpeg.9512da9a0a4eedb89026011a178d2185.jpegD6A3E9A8-F583-48EF-B7CF-9AFEE8F17E6D.jpeg.cf92113872d59fc5f36babde17085cc1.jpeg

 

ידוע כיצד הגיעה לכאן? כמה יש והאם זה יבוא סדיר?

לא יצא לי לראות נרבה כאלה.

  • מעניין 1
פורסם (נערך)

קרסו הביאו כמה בזמנו לניסוי, בסוף החליטו שלא למכור פה.

כמו הניסן פולסאר לפניה. 

עריכה: מצאתי תמונה שלה שצילמתי לפני כמה שנים.

 

P80308-105318.jpg.9b838ac18c86411c742aae97b3749952.jpg

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
  • אהבתי 1
פורסם
לפני 5 דקות, yoav911gt2 כתב:

קרסו הביאו כמה בזמנו לניסוי, בסוף החליטו שלא למכור פה.

כמו הניסן פולסאר לפניה. 

עריכה: מצאתי תמונה שלה שצילמתי לפני כמה שנים.

 

P80308-105318.jpg.9b838ac18c86411c742aae97b3749952.jpg

יפה,

יש לה סמל פייק של “R” בצד ימין וגאנטים אחרים,

יפייפיה.

פורסם

השוק של ההאצ'בק הצרפתיות היה תמיד חלש.

ועם המעבר לקרוסאוברים הוא נהיה עוד יותר חלש.

לובינסקי כבר הפסיקו הייבוא של ה-308 - הצרכן מעדיף 2008 ו-3008.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

אגב, (למרות שנזכרתי שהיה שרשור דומה), עד כמה שידוע לי עלו מספר חד ספרתי של כאלה לכביש, אני ראיתי את האדומה ועוד אחת לבנה ששימשה מורה נהיגה בירושלים. 

כמו כן, באתר אוטו צילמו אחת כסופה , אז אלו ה3 שאני יודע עליהן. אולי מישהו יוכל לבדוק כמה כאלה יש.

האדומה אגב אוטומטית. 

×
×
  • תוכן חדש...