Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 2 דקות, Night Driver כתב:

נכנס לסביבה הכי סטרילית.

 

לא הבנתי

יש לו כל כך הרבה תופעות לוואי והוא כל כך מסכן וסובל שהדבר היחיד שנשאר לו לעשות זה ללכת לתוכנית ריאלטי?

קשה לי להאמין שתוכנית ריאלטי תקח בנאדם שסובל מתופעות לוואי, חלש, עייף, וכל שאר הדברים שהוא סיפר

או שפשוט צדקתי כשאמרתי שהפוסט העלוב שלו בא בשביל לגרד כמה שקלים בתור קומיקאי שלא מעניין אף אחד 

 

פורסם

הוא לא הלך להישרדות או מרוץ למיליון אלא לתכנית שצריך בעיקר לשכב על הספה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם (נערך)
לפני 8 דקות, Night Driver כתב:

אני מבין את הגישה שלך שכולם ימותו כל עוד אני יכול להמשיך כרגיל אבל כמה מחלימים אתה מכיר שקבעת שאין כלום?

 

כמה "חולים" אני מכיר ש"החלימו" ? המון

תשאל כמה אנשים אני מכיר שחלו ועד היום מסובכים עם זה. אפס

 

בכל מקרה כל עוד המדינה מאפשרת את מה שקורה בנתבג, בתי ספר, תלמודי תורה, קניונים וכל פעם מתווספים עוד דברים לרשימה (אתמול גם הראו זיופים של אישורי החלמה ולא זכור לי שמי שאחראי לזה עצור  או משלם קנס של מאות אלפי שקלים)

כל עוד זה קורה, אני מבין שיש מישהו שיושב שם למעלה שאומר שמספר המתים והאנשים ש"חווים נזקים לטווח ארוך" הוא מאוד קטן

 

לפני 2 דקות, vladclar כתב:

הוא לא הלך להישרדות או מרוץ למיליון אלא לתכנית שצריך בעיקר לשכב על הספה.

 

ממש לא

יש להם משימות. חלק פיזיות וחלק מבוססות על חוסר שינה ועירונות

חוץ מזה שהוא בכלל לא נראה בנאדם שלא יכול לתפקד.

חלה, עבר לו, נקסט
שימחק את הפוסט המביש הזה שמתאים לבחורה במחזור

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם

כלפון בעצמו דיווח שיש לו בעיות זכרון בגלל הקורונה. כנראה בדיוק שכח את הבעיות. זה חלק מהאמנזיה.
אני מקווה שהם כולם עם מסכות שם בבית האח. לפחות לשבועיים הראשונים.




פורסם (נערך)
לפני 14 דקות, save כתב:

כלפון בעצמו דיווח שיש לו בעיות זכרון בגלל הקורונה. כנראה בדיוק שכח את הבעיות. זה חלק מהאמנזיה.

 

אנשים כמוהו שמפיצים פוסטים כאלה וגורמים לפניקה בציבור  צריכים להקנס בדיוק כמו אלה שכותבים לא להתחסן

לפני 14 דקות, save כתב:

אני מקווה שהם כולם עם מסכות שם בבית האח. לפחות לשבועיים הראשונים.

 

ברור

כולם עם מסכות

שומרים על ריחוק

לא אוכלים מאותן צלחות, לא מעשנים מאותה סיגירה ולא ישנים ביחד

 

גם במאסטר שף המתמודדים מבשלים עם מסכות וכל המנחים שומרים על 2 מטר מאחד לשני

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 37 דקות, Transporter כתב:

 

כמה "חולים" אני מכיר ש"החלימו" ? המון

תשאל כמה אנשים אני מכיר שחלו ועד היום מסובכים עם זה. אפס

הכרתי שניים שסובלים מתופעת לואי זניחה של גוש שיש מעליהם ועוד 3 שאחת מהם לא סובלת מכלום, אחד מחולשה וכאבים ואחד מקוצר נשימה.

לפני 37 דקות, Transporter כתב:

 

בכל מקרה כל עוד המדינה מאפשרת את מה שקורה בנתבג, בתי ספר, תלמודי תורה, קניונים וכל פעם מתווספים עוד דברים לרשימה (אתמול גם הראו זיופים של אישורי החלמה ולא זכור לי שמי שאחראי לזה עצור  או משלם קנס של מאות אלפי שקלים)

כל עוד זה קורה, אני מבין שיש מישהו שיושב שם למעלה שאומר שמספר המתים והאנשים ש"חווים נזקים לטווח ארוך" הוא מאוד קטן

אתה מבין לא נכון. יש מישהו שיושב שם למעלה ועושה שיקולי בחירות (והכוונה לא רק לביבי. זה כמעט כולם).  החשבון הוא כמה מנדטים עולים לי מתים וכמה עולים לי חנויות סגורות.

לפני 37 דקות, Transporter כתב:

 

ממש לא

יש להם משימות. חלק פיזיות וחלק מבוססות על חוסר שינה ועירונות

חוץ מזה שהוא בכלל לא נראה בנאדם שלא יכול לתפקד.

חלה, עבר לו, נקסט
שימחק את הפוסט המביש הזה שמתאים לבחורה במחזור

 

היה שם גמד, היה עיוור והיו עוד כל מיני בעלי מוגבלויות שעל חלקן ועל חלקן לא. אני חושב שאדם בסביבות 50 שהיה בריא וסובל מחולשה עדיין יותר חזק פיזית מגמד ועדיין קולע לסל יותר טוב מעיוור עם כלב נחיה.

לפני 6 דקות, Transporter כתב:

 

אנשים כמוהו שמפיצים פוסטים כאלה וגורמים לפניקה בציבור  צריכים להקנס בדיוק כמו אלה שכותבים לא להתחסן

אם הוא אומר אמת מי אתה שתסתום לו את הפה?

בכל העולם מחלימים משקרים?

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם (נערך)
לפני 9 דקות, Night Driver כתב:

הכרתי שניים שסובלים מתופעת לואי זניחה של גוש שיש מעליהם ועוד 3 שאחת מהם לא סובלת מכלום, אחד מחולשה וכאבים ואחד מקוצר נשימה.

 

לא נורא

אני מכיר בנאדם בריא  בן 40 שקם בוקר אחד משותק ואמרו לו שנשאר לו זמן קצוב לחיות

מתוך 9 מליון אין הרבה כאלה אז נצטרך להמשיך בחיים

לפני 9 דקות, Night Driver כתב:

אתה מבין לא נכון. יש מישהו שיושב שם למעלה ועושה שיקולי בחירות (והכוונה לא רק לביבי. זה כמעט כולם).  החשבון הוא כמה מנדטים עולים לי מתים וכמה עולים לי חנויות סגורות.

 

אני מסכים איתם

3000 מתים בשנה זה כלום

וכל עוד ימשיכו להתעלם מנתבג וכו' לא יוכלו לבוא בטענות לשום בעל עסק שמפר הנחיות

הוכחה לזה

רוב האנשים לא משלמים קנסות ובתי משפט מוותרים

לפני 9 דקות, Night Driver כתב:

היה שם גמד, היה עיוור והיו עוד כל מיני בעלי מוגבלויות שעל חלקן ועל חלקן לא. אני חושב שאדם בסביבות 50 שהיה בריא וסובל מחולשה עדיין יותר חזק פיזית מגמד ועדיין קולע לסל יותר טוב מעיוור עם כלב נחיה.

 

יש הבדל בין להביא מישהו בתור גימיק כדי לייצר עניין

לבין להביא מישהו עם מחלה (שלא מדבר עליה בכלל) שמונעת ממנו לתפקד

הרי לא הביאו אותו בתור חולה קורונה. הביאו אותו בתור "ויאיפי" (מי זה בכלל ?)

הוא לא חולה ואין לו שום תופעות לוואי והוא צריך להתבייש בעצמו על השטויות שכתב

לפני 9 דקות, Night Driver כתב:

אם הוא אומר אמת מי אתה שתסתום לו את הפה?

בכל העולם מחלימים משקרים?

 

אני לא עוקב אחרי אנשים שכותבים פוסטים מסביב לעולם

אותו אפשר לראות כי הוא נכנס לאח הגדול אז אפשר לראות כמה הוא חלש וממה הוא סובל בדיוק

כל האנשים שאני מכיר באופן אישי ש"חלו" בריאים  כאילו לא חלו

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם

ה 3000 זה עם ההגבלות ורובם היו תוצאה של ההקלות בין הסגרים. ראינו מה קרה במדינות שזרקו ז%ן.

 

מעניינת הקביעה שלך לגבי בתי המשפט. יש סימוכין לזה שעסקים זוכו מקמסות על הפרת ההנחיות או שזו סתם פנטזיה כמו הפנטזיות של חלק מהאנשים שטראמפ ממשיך לכהונה שנייה?

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

תפתח את הדו"ח על הניסוי של פייזר, תמצא בקבוצת הפלציבו של המחקר אנשים שדיווחו על חום, עייפות, חולשה וכאב ראש. בדיוק מסיבה זו יש RCT ויש קבוצת ביקורת, בשביל לא להתרגש מכל פיפס.

לא בונים תאוריה של לונג קוביד מסיפורים, מצטער, לא כך עובד המדע, או לפחות לא עבד לפני קורונה.

אני לא מכיר אף אחד עם לונג קוביד, ומכיר אישית אנשים שהי חיוביים, ואחד שהונשם לשבועות, הוא עדיין מתאושש, כי מטראומה כזאת לוקח זמן להחלים.

פורסם
לפני 10 דקות, Night Driver כתב:

ה 3000 זה עם ההגבלות ורובם היו תוצאה של ההקלות בין הסגרים. ראינו מה קרה במדינות שזרקו ז%ן.

 

מעניינת הקביעה שלך לגבי בתי המשפט. יש סימוכין לזה שעסקים זוכו מקמסות על הפרת ההנחיות או שזו סתם פנטזיה כמו הפנטזיות של חלק מהאנשים שטראמפ ממשיך לכהונה שנייה?

 

הסגר היחיד שהיה זה הסגר הראשון

והוא השפיע נקודתית לזמן קצר מאוד

ברגע שהוא נגמר כולם נפגשו שוב

סגר שני לא באמת היה. סגרו חנויות אבל אנשים המשיכו להפגש ולעבור ממקום למקום, אפילו עסקים הרשו לעצמם לפתוח

אתה גם חושב שלא היו חתונות ולא מתקיימות חתונות גדולות. זה לא אומר שאת צודק

אז במקום 3000 היינו צריכים להיות עם 3500? 3800? אפשר לחיות עם זה

 

 

פורסם
לפני 15 שעות, sperial כתב:

בורסוד, האם לא עברה בך המחשבה שמצבה של אותה גברת הדרדר כתוצאה מהזיהום בקןרונה? זו סיבה סבירה מאוד להדרדרות. מכל מקום, הסטטיסטיקה שראיתי לפני מספר שבועות היא שכ-90% ממי שהוגדר כנפטר מקורונה היה עם תוחלת חיים של חצי שנה ויותר, כך שגם אם 10% מהמוגדריל כנפטרי קורונה נפטרו מסיבה אחרת עדיין הקורונה היא סיבת המוות ברוב המוחלט של המקרים.

להבנתי היא נפטרה מהשלב הסופני האחרון של מחלתה "לפי הספר". אז אולי היא שייכת ל 10% האחרים.

אבל עצם ביצוע בדיקת הקורונה ורישום סיבת המוות במקרה שלה נשמעו למשפחה די מוזר.

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם

@khalilאחד מתפקידי קבוצת הפלצבו הוא השוואת תופעות הלואי.

 

לגבי long covid - כאמור, המחקר בחיתוליו, אבל הסיכום של הלמ"ס הבריטי (ONS) מדבר על 20% סימפטומים אחרי 5 שבועות ו-10% אחרי 13 שבועות, בסקר שהם עורכים בשיתוף עם מוסדות כמו אוניבאסיטאות אוקספורד ומנצ'סטר.

 

כאן יש לך קישור למחקר נוסף, מספרים קצת יותר נמוכים אבל משמעותיים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אלה )והמספרים מהמחקר של רומא) מספרים מאוד נמוכים.

יש פה סטנדרט כפול, אם תעבור על הדו"ח של פייזר, יש שם תופעות לוואי, כמו שיתוק פנים למשל, שהופיעו בקבוצת הניסוי, כל מדען יקח את זה בחשבון, אף מדען לא יזרוק חיסון בגלל מדגם אפסי כזה.

מדובר על מגפה שהדביקה חמישית עד רבע מהאוכלוסיה לפי הערכות ברוב המדינות שהתפרצה בהם, לבוא וטעון שיש לונג קוביד אבל זה מופיע בסיפורים פה ושם ומחקרים זעירים, זה לא מדעי.

פורסם

אכן, מספר מקרי שיתוק עצב הפנים בשני המחקרים  אבל בשכיחות דומה לזו שבאוכלוסיה הכללית, לכן נראה כי אין קשר בין הדברים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...