Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 8 שעות, Transporter כתב:

 

תפסיק לעוות את המספרים כל הזמן

זה גורם לאנשים להפסיק לקרוא את מה שאתה כותב ולהגיב רק לחלק היחסית רציני בתגובה שלך

 

אני כותב עבור אלו שכן קוראים את מה שאני כותב, לא מנסה לכתוב עבורך.

 

 

ציטוט

אף אחד לא אמר שצריך לחסן 9 מליון אנשים. מה עם כל אלה שכבר נדבקו וחסינים? פתאום הם לא מעניינים ?

היום פרסמו שמספיק לחסן 3 מליון אז זה 60 יום

חוץ מזה ברגע שיתחילו לחסן יוכלו לקחת יותר סיכונים. כי יהיה צפי וידעו מה קצב ההתקדמות

 

אף אחד לא יודע כמה צריך לחסן על מנת לחזור לשגרה.

כי בשביל זה צריך לחזור לשגרה...  זוכר בהתחלה, בחודשים הראשונים ,

מקדם ההדבקה היה 7..  אז אם אתה רוצה לחזור להופעות ענק, ליום עצמאות שמח

לחתונות של 1500 .. אתה צריך להתמודד עם מקדם הדבקה של 7.

זה אומר שכדי להקטין מ-7 למתחת ל-1 אתה צריך 86% חיסון. 

3 מיליון חיסונים זה להמשיך לחיות קצת יותר משוחרר מעכשיו. 

 

בנתיים קבל, עובדות .. מספרים שמשרד הבראות משחרר,

אני רק מסכם אותם בצורה קצת יותר ברור ממה שהם מפרסמים. 

מקדם ההדבקה השבועי הגיע ל-1.41 (שים לב שבועי - לא מה שהם מחשבים)

מקדם הגידול בחולים הקשה החדשים השבועי גם הגיע ל 1.41. 

 

לפי פרסומים , היום רוצים להחליט שבמקדם הדבקה (שלהם) מעל 1.4 יכנס לתוקף סגר. 

אם הם מתכוונים למקדם הדבקה של 3 ימים .. זה אומר שבועי (שלי) בערך של 2. 

מקווה שלא ידפקו לך את כל ההופעות של חנוכה .. בטח היומן שלך מלא,

אבל אני מכיר אותך, החתמת את כולם שדמי ביטול הם 100% ממחיר העסקה. 

 

 

image.thumb.png.34ccdee17e4ca74401d1d65240d831c6.png

 

פורסם

 

לפני 58 דקות, korola כתב:

אף אחד לא יודע כמה צריך לחסן על מנת לחזור לשגרה.

כי בשביל זה צריך לחזור לשגרה.

 

אהה אוקי

אז אף אחד לא יודע שום דבר ואתה החלטת שצריך לחסן 100% מהמדינה בשביל לגמור עם זה

פה עצרתי

פורסם
לפני 23 שעות, Transporter כתב:

מדינת ישראל שיודעת להוריד בכירים באיראן בלחיצת כפתור

 

"בלחיצת כפתור" זה ממש לא היה. הבחור עבר מה שנקרא תהליך הפללה בפני ארה"ב (לא רק פנימי!) עוד כשאולמרט היה ראש ממשלה במקביל לבוש הבן.

מאז ועד לפני שבוע רק חיכו מתי להפעיל את הכפתור.

אבל חוסר ידע והבנה לא מנע ממך עד עכשיו לפלוט שטויות.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)
לפני 7 דקות, m3x7r3m3 כתב:

 

"בלחיצת כפתור" זה ממש לא היה. הבחור עבר מה שנקרא תהליך הפללה בפני ארה"ב (לא רק פנימי!) עוד כשאולמרט היה ראש ממשלה במקביל לבוש הבן.

מאז ועד לפני שבוע רק חיכו מתי להפעיל את הכפתור.

אבל חוסר ידע והבנה לא מנע ממך עד עכשיו לפלוט שטויות.

 

לא דברתי עליו ספציפית

ואני חושב שלמצוא מסיבות ותלמודי תורה זה טיפה יותר קל מלמצוא אותו או כל אחד אחר וכנראה לא צריך את אולמרט או בוש בשביל זה

אולי זה לא חשוב למצוא מסיבות כי גם ככה כל הברים באילת פתוחים אז כבר לא משנה אם ההדבקה תהיה במסיבה סודית בת"א או במסיבה מאושרת באילת..

שטויות כולה 500 איש אחד על השני...זה לא מסוכן כמו חתונה שהזמינו 50 במקום 20 השם ישמור

אבל מה זה משנה מה השורה התחתונה אתה עדיין תזיין תמוח  על דברים שלא קשורים.

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם

אני מזיין את המוח? מי כתב שמדינת ישראל יודעת להוריד בכירים באיראן בלחיצת כפתור? זה אני?

 

אולי מישהו אחר העלה את הנושא של איראנים בשרשור קורונה? לא, לא נראה ככה.

 

תתמודד פעם אחת כשמוכיחים אותך שאתה כותב שטויות.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 11 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מזיין את המוח? מי כתב שמדינת ישראל יודעת להוריד בכירים באיראן בלחיצת כפתור? זה אני?

 

אולי מישהו אחר העלה את הנושא של איראנים בשרשור קורונה? לא, לא נראה ככה.

 

תתמודד פעם אחת כשמוכיחים אותך שאתה כותב שטויות.

 

בוא נפשט לך את זה כי אי אפשר פה בדידים

מדינת ישראל יודעת להגיע לאנשים בצד השני של העולם

אבל לא מסוגלת לסגור מסיבות לא חוקיות שנמצאות 12 מטר מתחנת משטרה 

 

פשוט עכשיו שאתה מעדכן אותי שלוקח יותר מיום יומיים למצוא מישהו מבוקש באיראן אז שיכנעת אותי שלמצוא מסיבה של 500 איש בת"א כשכל המקומות בילוי סגורים זה מאוד קשה 

וגם בעיה לערב את בוש ואובמה כי הם לא מעודכנים בסצינה של הטכנו בארץ אז אי אפשר למצוא את המסיבות האלה

 

מזל שהוכחת אותי 

 

פורסם
לפני 11 דקות, Transporter כתב:

 

בוא נפשט לך את זה כי אי אפשר פה בדידים

מדינת ישראל יודעת להגיע לאנשים בצד השני של העולם

אבל לא מסוגלת לסגור מסיבות לא חוקיות שנמצאות 12 מטר מתחנת משטרה 

 

פשוט עכשיו שאתה מעדכן אותי שלוקח יותר מיום יומיים למצוא מישהו מבוקש באיראן אז שיכנעת אותי שלמצוא מסיבה של 500 איש בת"א כשכל המקומות בילוי סגורים זה מאוד קשה 

וגם בעיה לערב את בוש ואובמה כי הם לא מעודכנים בסצינה של הטכנו בארץ אז אי אפשר למצוא את המסיבות האלה

 

מזל שהוכחת אותי 

 

כשיש רצון למצוא ויש צ'ק פתוח  ואינסוף משאבים אז ימצאו.

כשאין ז** לחפש ויש תקציב לשוטר מגב ופקח עיריה בגירעון אז לא "ימצאו" כלום.

 

 

 

 

  • מעניין 1

פורסם
לפני כשעה, Transporter כתב:

בוא נפשט לך את זה כי אי אפשר פה בדידים

מדינת ישראל יודעת להגיע לאנשים בצד השני של העולם

אבל לא מסוגלת לסגור מסיבות לא חוקיות שנמצאות 12 מטר מתחנת משטרה 

 

אתה יודע מה הקשר בין מחט ותחת כן?

זה בערך הקשר בין מבצע מודיעיני שלקח בערך 2 עשורים מול מסיבה.

 

לפני כשעה, Transporter כתב:

פשוט עכשיו שאתה מעדכן אותי שלוקח יותר מיום יומיים למצוא מישהו מבוקש באיראן אז שיכנעת אותי שלמצוא מסיבה של 500 איש בת"א כשכל המקומות בילוי סגורים זה מאוד קשה 

וגם בעיה לערב את בוש ואובמה כי הם לא מעודכנים בסצינה של הטכנו בארץ אז אי אפשר למצוא את המסיבות האלה

 

הטעות שלך היא שאתה משתמש בראשון (איראני) כדי להצדיק את השני, כשהם לא קשורים אפילו בטיפה.

הטענה השנייה (שזה ביזיון שלא מצאו וסגרו את המסיבות) נכונה בלי שתצטרך את הטענה הראשונה (מה גם שהיא טענה לא נכונה ולא קשורה).

 

לפני כשעה, Transporter כתב:

מזל שהוכחת אותי 

 

תמיד שמח לעזור. אולי בסוף עוד ייצא משהו.

  • מצחיק 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

תזכור שיש תמריץ פוליטי וצבאי להוריד בכיר איראני.
סגירת חתונות/תלמודי תורה זה מוקש פוליטי הרבה יותר גדול . זה איום על יציבות הממשלה. אף אחד לא באמת רוצה להגיע לשם.

פורסם

ובינתיים ידידה שולחת לי תמונות מהראנץ אהוס באילת

הכל עובד כרגיל

שם המסעדות לא מדבקות

שם הברים לא מסוכנים

הנגיף לא מגיע לשם

 

 

לפני 11 שעות, Dimo כתב:

כשאין ז** לחפש ויש תקציב לשוטר מגב ופקח עיריה בגירעון אז לא "ימצאו" כלום.

 

 

 

 

 

אני עדיין לא מבין

אין זין לחפש ויש תקציב לשוטר מגב ופקח עיריה  אז לא מוצאים מסיבות של 500 איש בלב תל אביב.......

אבל כן מוצאים חתונה עם 50 איש במקום 30 שמותר....

אז יש זין לחפש? יש תקציב ליותר משוטר ופקח? יש יכולת?

פורסם

האמת לא מבין את השפה.

יש פה הורים נורמלים ששואלים על ילדים,

ואז מקבלים לפרצוץ בלי שום צנזורה שפה של רחוב.

הבנתי שנותנים יד חופשית לכתוב פה, אבל יש גבול גם לדברים כאלה. 

 

בכל מקרה, אחרי כבר שבועיים שרואים את העלייה בתחלואה, רק היום נזכרו פתאום שיש עלייה בתחלואה.

פורסם

@Transporter בכניסה לאילת יש סינון של הבאים. לא מושלם - PCR מלפני 3 ימים לא יגלה מי שנדבק ב-4-5 הימים האחרונים - אבל זה בהחלט מפחית תחלואה. מעבר לכך שהעיר הוצהבה אתמול, בגלל קצב עלית מספר החולים (מ-20 ל-40 או משהו כזה, אבסולוטית המספרים קטנים אבל לוג היחס גדול).

 

חוץ מזה - אני לא יודע אם יש או אין זין, אבל בטוח שהפוליטיקה מחסלת את המוטיבציה לחפש את הארועים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 8 שעות, Transporter כתב:

אני עדיין לא מבין

אין זין לחפש ויש תקציב לשוטר מגב ופקח עיריה  אז לא מוצאים מסיבות של 500 איש בלב תל אביב.......

אבל כן מוצאים חתונה עם 50 איש במקום 30 שמותר....

אז יש זין לחפש? יש תקציב ליותר משוטר ופקח? יש יכולת?

אתה באמת לא מבין מי/מה מנהל את המדינה ואת השיח הציבורי, מה האג'נדה שלו ומתי משתיקים משהו ומתי עושים מזבוב פיל.

ממליץ לך לראות את הסדרה "Veep"

 

וספציפית לגבי הדוגמא שלך,

 

חתונה זה לרוב אנשים מבוגרים הסיכוי שיגיעו ויכבידו על מערכת הבריאות גבוהה יותר, צעירים במסיבה לרוב יעבירו שבועיים בבידוד עם קצת חום ויסיימו את הסיפור.

יותר קל להפחיד אנשים המעוניינים לעשות חתונה עם כותרות "נתנו דוחות ועצרו את החתונה" - במילים פשוטות יותר, דפקו את האירוע והזכרון שעליו משלמים כל כך הרבה.

גם אם החתן והכלה ירצו לקיים את החתונה למרות ההגבלות בגלל ההפחדה הזו ההורים שלהם לא יסכימו וכו'.

 

החברה הצעירים בפאבים יהפכו את האירוע לחוויה חיובית לספר לחברה איך הם ברחו מהשוטרים בלה בלה בלה.

 

פורסם
לפני 22 דקות, Dimo כתב:

חתונה זה לרוב אנשים מבוגרים הסיכוי שיגיעו ויכבידו על מערכת הבריאות גבוהה יותר, צעירים במסיבה לרוב יעבירו שבועיים בבידוד עם קצת חום ויסיימו את הסיפור.

יותר קל להפחיד אנשים המעוניינים לעשות חתונה עם כותרות "נתנו דוחות ועצרו את החתונה" - במילים פשוטות יותר, דפקו את האירוע והזכרון שעליו משלמים כל כך הרבה.

גם אם החתן והכלה ירצו לקיים את החתונה למרות ההגבלות בגלל ההפחדה הזו ההורים שלהם לא יסכימו וכו'.

 

החברה הצעירים בפאבים יהפכו את האירוע לחוויה חיובית לספר לחברה איך הם ברחו מהשוטרים בלה בלה בלה.

 

 

זה לא נכון

מה זה "לרוב" ? אנשים עושים חתונות ומשקיעים אלפי שקלים בסוללת דיג'יים בגלל שיש להם בעיקר קהל צעיר

והיום אנשים משתדלים להביא את כל המבוגרים מוקדם ולהעיף אותם כמה שיותר מהר כדי שהצעירים ישארו לחגוג

 

ובוא נגלה לך סוד

מתקיימות חתונות כל יום

פשוט למארגנים עולה יותר כסף להערך. זה הכל

לפני שעתיים, sperial כתב:

@Transporter בכניסה לאילת יש סינון של הבאים. לא מושלם - PCR מלפני 3 ימים לא יגלה מי שנדבק ב-4-5 הימים האחרונים - אבל זה בהחלט מפחית תחלואה. מעבר לכך שהעיר הוצהבה אתמול, בגלל קצב עלית מספר החולים (מ-20 ל-40 או משהו כזה, אבסולוטית המספרים קטנים אבל לוג היחס גדול).

 

חוץ מזה - אני לא יודע אם יש או אין זין, אבל בטוח שהפוליטיקה מחסלת את המוטיבציה לחפש את הארועים.

 

אהההההה יש סינון....אוקי אז אני רגוע

גם בנתבג היה סינון לא ? גם היה חובת בידוד \ מלונית  עד שגילו שטיסות זה מקור תחלואה גדול ואנשים מתחמקים מהמלונית

×
×
  • תוכן חדש...