Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 4 דקות, pooh-bear כתב:

אבל זה לא באמת משנה את הנושא העיקרי: זו מדינת קומבינה, אם יש לך קומבינה אתה הולך לים, או מתפלל עם ההורים, או מנהל טיש. ואם אין לך, אז תשב לבד בחושך.

כ"כ נכון שזה עצוב, אבל זה ככה בכל דבר עוד מהתקופה שהקורונה היתה סתם עוד בירה יקרה ולא טעימה, ובטח שלא רק פה בארץ. מי שיש לו כסף, כח וכבוד מצליח להתקמבן. אבל כשנבחרי ציבור עושים את זה למרות החוקים שהם עצמם קבעו, זה הרבה יותר חמור מסתם איזה ערס שעלה לגדולה ויש לו כמה דירות.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

תגידו, איפה לדעתכם יותר אנטישמים? בישראל או בניו יורק?

כי מסתבר שיש שם הפגנות בשכונות של חרדים, וזה אולי עלול להשמע טיפה מוכר:

יש יותר חולים בריכוזים של חרדים. המושל וראש העיר מבקשים להטיל סגר מקומי כלשהו על שכונות ספציפיות בהתאם לרמת התחלואה. תושבי השכונות יוצאים לרחובות ומאיימים במרד.

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

קשה להעריך כמה פוליטיקה דפקה אותנו במשבר הזה ותמשיך לדפוק בעתיד. 

מה שבטוח מדובר במספר גדול, עצום. 

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם

לעומתו שרה בממשלה משבשת חקירה אפידמיולוגית על ידי שקר וניסיון הטעייה, ממשיכה בשלה כרגיל. 

למי שתהה למה ההפגנות חיוניות. כי ככה המדינה שלנו נראית. 

  • אהבתי 1
  • מעניין 4

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם (נערך)

מה לא ברור פה? אם תשקר - תצליח, אם תגיד אמת... אבל מה הוא מבין, הוא בסה"כ נמצא כל יום בבני ברק, רואה את האנשים עצמם ומטפל בהם. אנטישמי, ברור.

 

הבעיה עם ההפגנות שהן לא באמת עוזרות. גם כרגע, לפי הסקר האחרון שראיתי, הליכוד עם 26 מנדטים.

עריכה אחרונה על ידי pooh-bear

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם

המדינה שלנו תמיד נראתה ככה, רק שפעם היה אפשר להחביא את יצחק רבין המתמוטט, ולהסתיר את הדבר במשך 40 שנה.

היום אי אפשר להסתיר דברים לאורך זמן.

 

כמו הבדיחה שפעם היה אפשר ללכת למכולת עם 5 שקלים ולקנות חלב, לחם, ביצים וקמח, היום אי אפשר כי יש מצלמות.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

מישהו ראה את סרטון ההסברה של שרה ? ההוא שבגללו הוזמן ספר פרטי ?
לא. אולי כי אין ולא היה. רצוי מאד שתצלם באמת אחד כזה. בקרוב. זה דווקא יוזמה לא רעה וגם הזדמנות להזמין חמגשיות.







פורסם
לפני כשעה, ניקו פ. כתב:

לעומתו שרה בממשלה משבשת חקירה אפידמיולוגית על ידי שקר וניסיון הטעייה, ממשיכה בשלה כרגיל. 

למי שתהה למה ההפגנות חיוניות. כי ככה המדינה שלנו נראית. 

 

ובמה קידמו אותנו ההפגנות המטורללות הללו?

בכלום.

(Sold) Chevrolet Aveo 2006

Citroen C3 2017

C5 Air Cross 2020

פורסם

ההפגנות עשו יותר בלאגן מאשר עזרו.

הם גרמו לחרדים לצפצף על כולנו (ובצדק).

לא שינו שום דבר מעשית, המפגינים הפכו קיצוניים יותר ויותר והם היום למעשה לא מייצגים שום דבר, גם מי שמתנגד לנתניהו לא מזדהה איתם.

(Sold) Chevrolet Aveo 2006

Citroen C3 2017

C5 Air Cross 2020

×
×
  • תוכן חדש...