Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 1 שעה, Transporter כתב:

מישהו יודע אם המענק לעצמאים עד 500,000 מחולק לפי 15% ממחזור שנתי -> פעם בחודשיים ?

כאילו כל חודש נקבל 7% ממחזור שנתי ?

 

קודם כל זה עד 15% ... 

ועוד לא למדת?  טחנו על זה עשרות עמודים.. אז קפצת שאתה הולך לקבל 400,000 ש"ח ועכשיו אתה מפנטז על 7% מהמחזור השנתי כל חודש !!! 

 

המחזור השנתי הוא רק על מנת לקבוע באיזה קבוצה אתה שייך.

המענק הוא לפי המחזור הדוח חודשי שדיווחת למע"מ (בדיוק הדיווח הדפוק שהיה לך בתחילת מרץ.. ).

בדוק את המחזורים הדו חודשיים שלך ב 2019 .. כל דו חודשי כזה תכפיל ב 15% .. וזה העד שלך..

נניח היה לך 100,000 לחודש - זה דו חודשי של 200,000 ש"ח.

תקבל 30,000 לחודשיים. 

 

כדי לקבל 500,000 לחודשיים ..אתה צריך מחזור של דו חודשי של 3.3 מיליון .. או שנתי של 20 מיליון... 

 

פורסם (נערך)
לפני 40 דקות, ChemGuy85 כתב:

😆😆😆😆

 

איך הוא נדלק כל פעם מחדש כאשר הוא מריח כסף. it never gets old

 

😅🤣🤣😅

הצלחת להצחיק אותי

כסף זה חלק משמעותי מהסיבה שאנחנו קמים בבוקר

לפני 47 דקות, korola כתב:

 

קודם כל זה עד 15% ... 

ועוד לא למדת?  טחנו על זה עשרות עמודים.. אז קפצת שאתה הולך לקבל 400,000 ש"ח ועכשיו אתה מפנטז על 7% מהמחזור השנתי כל חודש !!! 

 

המחזור השנתי הוא רק על מנת לקבוע באיזה קבוצה אתה שייך.

המענק הוא לפי המחזור הדוח חודשי שדיווחת למע"מ (בדיוק הדיווח הדפוק שהיה לך בתחילת מרץ.. ).

בדוק את המחזורים הדו חודשיים שלך ב 2019 .. כל דו חודשי כזה תכפיל ב 15% .. וזה העד שלך..

נניח היה לך 100,000 לחודש - זה דו חודשי של 200,000 ש"ח.

תקבל 30,000 לחודשיים. 

 

כדי לקבל 500,000 לחודשיים ..אתה צריך מחזור של דו חודשי של 3.3 מיליון .. או שנתי של 20 מיליון... 

 

 

קודם כל התוכנית הזאת היא גם למי שמרוויח 80 מליון 

אז נראה לי שבשביל לקבל 500,000 צריך מחזור שנתי יותר קרוב ל 100 מליון

 

אני לא כתבתי בשום מקום שאני מצפה ל 400,000 בחודש

גם 30,000 + 15000 זה סביר לחודשיים

נקווה שיפרגנו יותר שיהיה קצת ממה לחיות

 

ד"א יש דיבור שההשוואה היא  ל 2018 ולא 2019

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם

המענק הסוציאלי - זה שקשור לפעימה השנייה (עד 7500 לחודש) - הינו לפי ההכנסה החייבת - זה 2018.

המענק השני - השתתפות בהוצאות - עד 500,000  לחודשיים  -  זה לפי דוחות מע"מ של 2019.

 

הודיעו שיבחנו חריגה למי ש2018 פוגעת בו, נניח היה בהפסד ב 2018 .. אז אולי ניתן יהיה לבדוק לפי 2019 .. בתנאי שיגיש דוח כמובן.

אבל הרוב עובד לפי מה שכתבתי.

 

 

פורסם (נערך)

איזה קטע

יומיים אחרי שפרסמו לנו כמה אילת בטוחה ונקייה (כן כן, שכחו לצלם את הבריכות והחופי ים)

תראו מה מפורסם

ציטוט

דוברות יוספטל ומרחב אילת מקבוצת כללית : במהלך השבוע האחרון אובחנו באילת 50 מאובחנים חדשים!! 
רוב האנשים מרגישים טוב ונמצאים בבידוד ביתי. 
שלשה אנשים הועברו לאשפוז בסורוקה בשל מצבם הרפואי, הם לא מונשמים ומקבלים טיפול תומך.
גם באילת יש עליה בתחלואה לקורונה ולכן חשוב מאוד להמשיך להקפיד על עטית מסכה בכל עת כאשר יוצאים מהבית, שמירת מרחק והגיינת ידיים.

 

את זה לא יספרו לכם

שחס וחלילה לא יפגעו במלונות..

 

 

לפני 21 דקות, korola כתב:

המענק השני - השתתפות בהוצאות - עד 500,000  לחודשיים  -  זה לפי דוחות מע"מ של 2019.

 

על זה אני מדבר

וקרן מרציאנו אמרה 2018

אבל לא חושב שיש כזה הבדל 

נקווה שהרבה יותר מ 15%  דו חודשי

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם (נערך)
לפני 49 דקות, Transporter כתב:

איזה קטע

יומיים אחרי שפרסמו לנו כמה אילת בטוחה ונקייה (כן כן, שכחו לצלם את הבריכות והחופי ים)

תראו מה מפורסם

 

את זה לא יספרו לכם

שחס וחלילה לא יפגעו במלונות..

 

שוב אותו סיפור, יש כאלה שחושבים שהוירוס מתנהג שונה במקומות שונים.

שמענו את לס שסיפר שאין קורונה בשטחים, אין קורונה במצרים , אין בכלל קורונה אצל השכנים שלנו..

אז אמרו שאין קורונה באילת... מי שהאמין האמין ..

 

בטח גם שמעת על יון ... גם הם חשבו שאין קורונה 

 

ציטוט

 

 

על זה אני מדבר

וקרן מרציאנו אמרה 2018

אבל לא חושב שיש כזה הבדל 

אה... קרן .. אז אמרה .. מה היא מבינה. 

תחשוב קצת בהיגיון .. 

פעימה שקשורה להכנסה החייבת של העצמאי .. חייבים לחכות לדוחות השנתיים,  דוחות שנתיים של 2019 יש עוד הרבה זמן עד שיגישו את כולם.

ולמס הכנסה יש עוד המון המון המון זמן עד שהם צריכים לבדוק אותם .. ולכן מה שקשור להכנסה חייבת יהיה לפי 2018.

 

אבל השתתפות בהוצאות היה לפי 2019 , כי זה לפי המחזור , וזה מדווח למע"מ .. זה לא שנתי .  

 

 

ציטוט

נקווה שהרבה יותר מ 15%  דו חודשי

 

לא הבנתי מאיפה אתה שואב את התקווה?  

כותבים לך שחור על גבי לבן בכל מקום - עד 15% מהמחזור .. ואתה מקווה שיהיה יותר מ 15% ? 

באמת... אני לא מבין 

עריכה אחרונה על ידי korola
פורסם (נערך)
לפני 13 דקות, korola כתב:

 

שוב אותו סיפור, יש כאלה שחושבים שהוירוס מתנהג שונה במקומות שונים.

שמענו את לס שסיפר שאין קורונה בשטחים, אין קורונה במצרים , אין בכלל קורונה אצל השכנים שלנו..

אז אמרו שאין קורונה באילת... מי שהאמין האמין ..

 

 

זה לא יש כאלה שחושבים

זה התקשורת שרצתה לעשות פרסומת לאילת (אולי בתשלום?)

והראתה לנו איך השמן ממשרד הבריאות מגיע ובודק שהכל תקין

השמן רק שכח ללכת לבריכה ולהראות לנו מה הוא מצא

הוא גם שכח ללכת לים..

הראו לנו איך מודדים לו את המרחק בין הספסלים על הטיילת שחס וחלילה לא תתפוס שני אנשים שיושבים על ספסלים קרובים מדי

לסיכום אילת עיר נקיה..אחרי שהשמן ביקר שם ואישר הכל

 

עברו יומיים והנה קבלנו את האמת

לפני 13 דקות, korola כתב:

אה... קרן .. אז אמרה .. מה היא מבינה. 

תחשוב קצת בהיגיון .. 

פעימה שקשורה להכנסה החייבת של העצמאי .. חייבים לחכות לדוחות השנתיים,  דוחות שנתיים של 2019 יש עוד הרבה זמן עד שיגישו את כולם.

ולמס הכנסה יש עוד המון המון המון זמן עד שהם צריכים לבדוק אותם .. ולכן מה שקשור להכנסה חייבת יהיה לפי 2018.

 

אבל השתתפות בהוצאות היה לפי 2019 , כי זה לפי המחזור , וזה מדווח למע"מ .. זה לא שנתי .  

 

זה לא באמת משנה לי מה בודקים

2018 ו 2019 דומות לדעתי

 

לפני 13 דקות, korola כתב:

לא הבנתי מאיפה אתה שואב את התקווה?  

כותבים לך שחור על גבי לבן בכל מקום - עד 15% מהמחזור .. ואתה מקווה שיהיה יותר מ 15% ? 

באמת... אני לא מבין 

 

אני תמיד מקווה ליותר

בוא נראה מה יהיה

אני בכלל לא מבין איך רק שליש מהעצמאים קבלו 7500

מה רק שליש מהאנשים בארץ עושים מחזורים שזכאים לזה?

 

בכל מקרה רשום שהפיצוי לא יעלה על 30%

אף אחד  לא באמת הבין מה הם מחשבים ואיך

אני חושב שלא שמעת את הנאום של יאיר לפיד היום

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני 6 דקות, Transporter כתב:

אני תמיד מקווה ליותר

בוא נראה מה יהיה

אני בכלל לא מבין איך רק שליש מהעצמאים קבלו 7500

מה רק שליש מהאנשים בארץ עושים מחזורים שזכאים לזה?

 

כולם עובדים בשחור.. 

מכניסים את כל ההוצאות של הבית על העסק

מגישים דוחות עם הכנסות נמוכות 

משלמים מעט מס , או לא משלמים מס הכנסה בכלל.

ואז פתאום הם נזכרים לבכות .. קיבלתי רק 700 ש"ח מענק... איך אני יכול לחיות מזה. 

 

לגבי ה- 7500... האמת הייתי בטוח שתבין... אבל כנראה אתה לא מרוויח כל כך הרבה..

בפעימה השנייה כל מי שהרוויח ב 2018 מעל 40,000 ש"ח לחודש התחילו להוריד לו את המענק מ 10,500..

עד 83,000 ש"ח לחודש זה התאפס ..  

כך יצא שכל מי שהרוויח מעל 63,000 ש"ח לחודש קיבל בפעימה השנייה פחות מ 7500.

לכן גם עכשיו כל מי שהרוויח מעל  63,000 ש"ח לחודש קיבל פחות מ 7500.  

פורסם (נערך)
לפני 5 דקות, korola כתב:

 

כולם עובדים בשחור.. 

מכניסים את כל ההוצאות של הבית על העסק

מגישים דוחות עם הכנסות נמוכות 

משלמים מעט מס , או לא משלמים מס הכנסה בכלל.

ואז פתאום הם נזכרים לבכות .. קיבלתי רק 700 ש"ח מענק... איך אני יכול לחיות מזה. 

 

לגבי ה- 7500... האמת הייתי בטוח שתבין... אבל כנראה אתה לא מרוויח כל כך הרבה..

בפעימה השנייה כל מי שהרוויח ב 2018 מעל 40,000 ש"ח לחודש התחילו להוריד לו את המענק מ 10,500..

עד 83,000 ש"ח לחודש זה התאפס ..  

כך יצא שכל מי שהרוויח מעל 63,000 ש"ח לחודש קיבל בפעימה השנייה פחות מ 7500.

לכן גם עכשיו כל מי שהרוויח מעל  63,000 ש"ח לחודש קיבל פחות מ 7500.  

 

מי שעובד בשחור מגיע לו גזר דין מוות

כולל שוק שחור שנוצר כאן בחסות ועדת הקורונה שמאפשרת אירועים בבתים עד 20 איש

שהופכים ל 50 איש, שהופכים ל 150 איש

שכל הספקים כולל ספקים כאלה שבאים רק לקדש וגם בשגרה לא מוציאים חשבונית "כי זה תרומה", עובדים שם מתחת לרדאר

הפעלנו את כל הכוח שלנו כדי שיתחילו לאכוף את זה

נראה שלא ממש אכפת למישהו

 

אנשים עובדים שם במחירי זנות וגורמים לנו הספקים ששומרים על החוק להשמע חוצפנים וגזלנים כשאנחנו נותנים מחיר הוגן  כולל מעמ

אני מקווה מאוד שהלחץ שהפעלנו בימים האחרונים יעזור ונראה גם אכיפה של המשטרה וגם של רשות המיסים כל השוק השחור הזה

בתקווה שבעלי האירוע יבינו שכשהם משלמים סכומים כאלה במזומן הם בעצמם עבריינים

 

כל הטמבלים שמספרים לנו שהם עושים מחזורים של 800 אלף  וקבלו רק 700 שקל ודואגים לפרסם את זה בפייסבוק

מקווה מאוד שיגיעו אליהם בקרוב וישאלו אותם איך הם מסבירים את הדיווחים שלהם

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם (נערך)
לפני 41 דקות, korola כתב:

כותבים לך שחור על גבי לבן בכל מקום - עד 15% מהמחזור .. ואתה מקווה שיהיה יותר מ 15% ? 

נו איפה אתה עם המתימתיקה הגבוהה שלך והאחוזים???

100/6 = 16.67%

ממש חצוף לדרוש יותר מזה. 

 

## קורולה תיקן אותי, מה שרשמתי זה שטויות. קורה.

עריכה אחרונה על ידי David32

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

חחחחח, אשכרה הגמל לא רואה את הדבשת שלו!!

 

ובנושא אחר (או שלא), חולי קורונה מאומתים הפרו בידוד וחגגו במגדל יוקרה בת"א, השכן שדיווח עליהם קיבל הודעה כועסת בוואטסאפ

תכלס בצדק קיבל הודעה כועסת, הקנאי צר העין הזה! אז מה אם חולים מאומתים נכנסו מתוך ומחוץ לבניין הסתובבו בו ביודעין? אנחנו יודעים שבבנייני יוקרה בת"א מותר ואף רצוי לארח חברים. בריאים, מבודדים, חולים, מי שבא ברוך הבא.

  • מצחיק 1
פורסם (נערך)
לפני 7 דקות, David32 כתב:

נו איפה אתה עם המתימתיקה הגבוהה שלך והאחוזים???

100/6 = 16.67%

ממש חצוף לדרוש יותר מזה. 

 

לא הבנתי ..   איפה הייתה חלוקה של 100 ל 6?

 

אין קשר בין ה 16.6666% מהמחזור השנתי שזה יוצא הדוח חודשי.

המענק יהיה עד 15% מהמחזור הדו חודשי .

אם כבר אז תעשה 15% כפול 16.67% ..  תקבל  2.5% 

עכשיו קח את ה-500,000 המפורסמים שכתוב עד 500,000 

תבדוק כמה זה 500,000 לחלק ל 0.025 .. תקבל 20,000,000 ... 

מי שיש לו מחזור של 20,000,000  בשנה.. ויגיע לו 15% אז הוא יקבל את המקסימום של ה 500,000.

 

נכון... פתחו את המענקים גם לעד 100 מיליון.. כי במחזורים כאלה לא מצליחים להגיע ל 15%. 

יגידו תודה עם יאשרו להם את ה 3% .

ושוב 100 מיליון זה מחזור של 16,700,000 לחודשיים , כפול 3% .. תקבל 500,000 מענק לחודשיים 

 

עריכה אחרונה על ידי korola
פורסם
לפני 9 דקות, korola כתב:

המענק יהיה עד 15% מהמחזור הדו חודשי .

אההה בלא, טעות שלי. 

אני הבנתי 15% מהשנתי, אבל לא התעמקתי כי.... לא רלוונטי אלי בעליל.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

×
×
  • תוכן חדש...