Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2127 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב דירה חדשה מקבלן של 3 חדרים .

 

בעקרון אני מתלבט בין האינוורטר למזגן On/Off ,  אני מתכנן לקנות 3 יחידות של טורנדו עם 7 שנות אחריות מלאה .

 

1. לסלון 3 כ"ס 

2. לחדר שינה 1.25 כ"ס 

3. לממ"ד 1 כ"ס .

 

אני צריך את עזרתכם ואז אוכל להחליט :

 

1. מבחינת עלות תיקון שהביטוח יגמר , הבנתי שלתקן אינוורטר יותר יקר , האמנם ?

 

2. מבחינת תצרוכת חשמל - האם יש הבדל בין השניים ומי מבניהם יותר חסכוני ?

 

3. לאיזה מהמזגנים יהיה מנוע שקט יותר ?

 

תודה מראש .

 

 

Sound Stream -Trantula 800.2

פורסם

1. אם אתה לוקח מזגן עם 7 שנות אחריות, מוקדם לחשוב על מה יהיה אח"כ - קודם תראה מה יהיה תוך כדי.
2. מבחינת צריכת חשמל, יש הטוענים שהם יותר חסכוניים ויש טוענים שההבדלים זניחים.
3. הנבואה ניתנה לשוטים. איפה ראית מזגן רועש בימינו ?

 

איציק

 

 

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

אם כבר עלה הנושא אשמח להסבר טכני למה אינוורטר יותר חסכוני.

 

ההיגיון שלי אומר שמזגן רגיל מתוכנן מבחינת תפוקת מדחס ביחס לשאר הרכיבים שלו לעבוד בנקודת האופטימום ולעומתו אינוורטר שעובד בטווח תפוקות לא.

 

בסופו של יום תפוקת הקור נמצאת בחלל סגור אז מה שאמור לקבוע זה תפוקת הקירור של היחידה לקילו וואט. מה אני מפספס?

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אל תסתכל רק על עלות החשמל,
בדירה החדשה התקנו בסלון מיני מרכזי רגיל, ובחדרי שינה לראשונה התקנו מזגני אינוורטר. שמירת הטמפרוטה בחדר היא שמיים וארץ אל מול מזגן ON/OFF רגיל.
ככה שתסתכל גם על איכות החיים שאתה משלם עליה.

  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...