Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2162 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 40 דקות, Transporter כתב:

 

באסה לחבר

יש לנו כאן בפורום חבר שביטל לבן שלו את החתונה  ובטוח שכולם הולכים לבטל

אבל רוצים לנסוע לחופשה ולא להיות בבית

אז כרגע אין מלונות

וגם כשיש לפעמים רוצים וילה ולא מלון זה אווירה אחרת

אישית כשאני נוסע לחופש אנחנו כמעט ולא נמצאים במלון. אם אני יושב יותר מיומיים בלי לעשות כלום אני נחנק.

פעם סגרנו 4 ימים בים המלח. אחרי יומיים חזרנו הביתה כי השתגענו מחוסר המעש.

 

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

  • תגובות 81
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אם מזגן נחשב לבעייתי בקורונה, אתה בטוח שאתה רוצה חופשה דווקא באילת?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

 

לפי האתר של ישרוטל הם שמו מסננים או עשו משהו במערכת המיזוג ככה שהיא בטוחה.

 

לפני 50 דקות, Night Driver כתב:

מסיבות של חגיגה של בני 50 פלוס מינוס אין בעיה לעשות גם בבית.

 

עבדתי פעם במסיבה בוילה עם אנשים סביב הגיל הזה.

עם מה שהלך שם הבני 17 יכולים לקחת אצלם שיעורים פרטיים 😂😂

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 7 שעות, Night Driver כתב:


פעם סגרנו 4 ימים בים המלח. אחרי יומיים חזרנו הביתה כי השתגענו מחוסר המעש.

 

ים המלח זה לא אילת...באילת יש קניונים, מועדונים

בערב יוצאים לשתות משהו בקטנה

אני נוסע לחופשה בשביל לנוח מכל הלחץ של העבודה לא  בשביל לטייל

לטייל אני מטייל כל היום בעבודה

לפני 6 שעות, SlowRide כתב:

אם מזגן נחשב לבעייתי בקורונה, אתה בטוח שאתה רוצה חופשה דווקא באילת?

 

בוילה

פורסם

אני לא מתנתק מהעבודה גם בחופשה. המזל שלי שאני נהנה מהעבודה שלי אז לא מחפש לברוח ממנה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני 18 דקות, halperin96 כתב:

ייצא לך ספריאל 😰

עכשיו אתה מתחיל בלהעליב? 😄

 

פשוי אוהב את מה שאני עושה אז זה ממש לא מפריע לי.

  • מצחיק 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

להעליב זה ש@Transporter לא עונה לי כשאני מתייג אותו

 

(כן אני יודע שהתיוג לא תקין, ככה זה Tapatalk. אבל סומך עליו שיראה)

 

עריכה - הפעם יצא תקין [emoji2368][emoji28]

 

פורסם
לפני כשעה, Night Driver כתב:

אני לא מתנתק מהעבודה גם בחופשה. המזל שלי שאני נהנה מהעבודה שלי אז לא מחפש לברוח ממנה.

 

תכף נקרא להוא עם המדליות הוא עכשיו בשביתה בגלל הקורונה

שתעבוד 20 שעות ביום תקשר אלי תספר לי איך זה

  • מצחיק 1
פורסם
לפני 7 שעות, halperin96 כתב:

ייצא לך ספריאל 😰

 

לפני 7 שעות, halperin96 כתב:

ייצא לך ספריאל 😰

 

לפני 7 שעות, Night Driver כתב:

עכשיו אתה מתחיל בלהעליב? 😄

 

פשוי אוהב את מה שאני עושה אז זה ממש לא מפריע לי.

 אז מי משניכם ניסה להעליב אותי ? 😄

 

דרך אגב, למרות שבחופשות אני מתנתק לגמרי מהעבודה, הרי שאני עם נהג הלילה. בשבילי חופשות הן בסיס לטיולים, המלון נועד למקלחת, שינה וארוחות בוקר וערב. 

 

לגי בים המלח - אין שם יותר מדי בילויים, אבל לטייל בסביבה - בלי סוף. משך הרבה שנים היתה לי מסורת משפחתית של חופשת סתיו באיזור.

לפני 6 שעות, David32 כתב:

מקבלים מדליה???

 

[מוותר על המורקים]

מדליית ואגיו

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 6 שעות, Transporter כתב:

 

תכף נקרא להוא עם המדליות הוא עכשיו בשביתה בגלל הקורונה

שתעבוד 20 שעות ביום תקשר אלי תספר לי איך זה

מדליות לא מעניינות אותי. אני עובד בשביל הפרנסה, העניין והסיםוק.

 

ו 20 שעות קטן עליי. מה שכן, אחרי יותר מ16 שעות לא מתקרב למכונות.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

×
×
  • תוכן חדש...