Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2161 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא יודע על מה אתה מדבר, אם יש משהו שזכור לי לטובה בנופש השנתי,

זה הלקום ב2 לפנות בוקר, לסוע בכבישים ריקים לנתב"ג ולשבת באזור האוכל עם כוס קפה לפנות בוקר לחכות לטיסה ב06:00 בבוקר.

נתב"ג הוא שדה תעופה ברמה גבוהה ומאוד נעים לשהות בו.

  • תגובות 81
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)
לפני 15 דקות, stum כתב:

לא יודע על מה אתה מדבר, אם יש משהו שזכור לי לטובה בנופש השנתי,

זה הלקום ב2 לפנות בוקר, לסוע בכבישים ריקים לנתב"ג ולשבת באזור האוכל עם כוס קפה לפנות בוקר לחכות לטיסה ב06:00 בבוקר.

נתב"ג הוא שדה תעופה ברמה גבוהה ומאוד נעים לשהות בו.

אתה שורף לילה בלי שינה בשביל אחרי זה לעלות על טיסה,לעשות העברות למלון ולהגיע אליו אחרי הצהריים.

 

אני לא שרפתי לילה והגעתי למלון על הבוקר,ונמנעתי מה"חוויה" של טיסה ונתבג.

 

גם אני בפעמים הראשונות שטסתי התלהבתי,כרגע אני מעדיף נסיעה קצרה,גם אם זה יעלה לי יותר.

עריכה אחרונה על ידי halperin96

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

מעדיף לנהוג 6 שעות ולא לעלות על מטוס.

 

נסעתי שנה שעברה 4 פעמים,לא הרגשתי בעיה לא בהילוך ולא בחזור....אתה זקן כבר זה הכל :)

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

בימים כתיקונם אנחנו לא נופשים בארץ, המחירים מגוחכים והתמורה מגוחכת (כל אחד לכיוון השלילי). השנה, בגלל שאין אפשרות לטוס לחו"ל (ברגע זה היינו אמורים להיות בקנדה, ובשבוע הבא לטוס לאלסקה), פשוט ויתרנו על הנופש. גם אם היו מציעים לי לנפוש עכשיו באילת בחינם, לא הייתי נוסע.

  • מעניין 1
פורסם

 

התמורה ממש לא מגוכחת

יש מלונות שמגישים אחלה בשר. אנטריקוט סבבה לגמרי, מולארד, כבד אווז, צלעות

בריכות גדולות ומרווחות 

טרקלין שווה

ארוחות בוקר מפוארות

מה מגוחך ?

 

חופשה ברמה הזאת במיקונוס יכולה לעלות פי 1.5

 

פורסם

א) מעולם לא נפשתי במלון, להתגלגל מהמיטה לבריכה ולחדר אוכל זה לא נופש מבחינתי

ב) במחיר של מלון "טוב" באילת אתה יכול למצוא דברים הרבה יותר מפוארים, והרבה פחות עממיים (בלי אגה דו בבריכה ובלי ישראלים שמעמיסים צלחות בבופה כאילו זו הארוחה האחרונה בחיים שלהם) כמעט בכל מדינה בעולם

  • מעניין 2
  • רעיון טוב! 4
פורסם
Just now, MiniMiz3r כתב:

מעולם לא נפשתי במלון, להתגלגל מהמיטה לבריכה ולחדר אוכל זה לא נופש מבחינתי

 

האמת שבדיוק בשביל זה אני נוסע

 

Just now, MiniMiz3r כתב:

במחיר של מלון "טוב" באילת אתה יכול למצוא דברים הרבה יותר מפוארים, והרבה פחות עממיים (בלי אגה דו בבריכה ובלי ישראלים שמעמיסים צלחות בבופה כאילו זו הארוחה האחרונה בחיים שלהם) כמעט בכל מדינה בעולם

 

מלונות שמקבילים למה שתארתי במיקונוס עולים פי 1.5 אם לא יותר

 

פורסם

אני גם הייתי טס לטייל.

ובשנים האחרונות פחות מתחשק לי ובא לי רק להזרק בלי לדאוג לכלום,גיליתי שאני חוזר הרבה פחות עייף מטיולים בחו"ל וגם זה לא כזה יקר.

 

גם אם אני שם פעם בשנה 600 שקל על לילה ראשון-חמישי.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

כשהעולם ירגע לך על עקבה. מה שטוב לשייח׳ים מאבו־ט׳בי לא יכול להיות רע בשבילך.

אותו מזג אוויר וכמעט אותו נוף.

 

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

×
×
  • תוכן חדש...