Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2184 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי רעשים של קנאקים מההגה הבנתי שמדובר בהחלפה של מסרק הגה המוסך שלי נתן לי הצעה על החלפה של (650-850) באבחון הבעיה מבלי להעלות את הרכב על  ליפט או משהו 

במוסך אחר סמוך למרכז טסטים אמרו לי שלא צריך להלחיף ( גם מבלי לראות את הרכב) מסרק הגה ומדובר בלהחליף בורג מסוים מעל (הסרן אולי?) בעלות של 400 שקל ושמוסכים אחרים יחליפו לי סתם את כל המסרק ושמדובר במחלה ידועה של הסיריון 

רציתי לשאול מישהו מכיר את הבעיה ?באמת מדובר במחלה ידועה של הסיריונים או שמדובר בסך הכל במוסך שרוצה למשוך אותי אליו ואחרי זה לסבך את התהליך כולל החלפה שתעלה לי יותר בסוף?ושאלה נוספת לדעתכם עדיף לנסות לעבור טסט או לטפל לפני הטסט(טסט עוד חודש)?

פורסם
לפני 18 דקות, _Whitetiger_ כתב:

יש לי רעשים של קנאקים מההגה הבנתי שמדובר בהחלפה של מסרק הגה המוסך שלי נתן לי הצעה על החלפה של (650-850) באבחון הבעיה מבלי להעלות את הרכב על  ליפט או משהו 

במוסך אחר סמוך למרכז טסטים אמרו לי שלא צריך להלחיף ( גם מבלי לראות את הרכב) מסרק הגה ומדובר בלהחליף בורג מסוים מעל (הסרן אולי?) בעלות של 400 שקל ושמוסכים אחרים יחליפו לי סתם את כל המסרק ושמדובר במחלה ידועה של הסיריון 

רציתי לשאול מישהו מכיר את הבעיה ?באמת מדובר במחלה ידועה של הסיריונים או שמדובר בסך הכל במוסך שרוצה למשוך אותי אליו ואחרי זה לסבך את התהליך כולל החלפה שתעלה לי יותר בסוף?ושאלה נוספת לדעתכם עדיף לנסות לעבור טסט או לטפל לפני הטסט(טסט עוד חודש)?

בשנתון הזה של הסיריון הייתה מחלה של מסרק הגה

בכל מקרה גש למוסך שמתמחה ברכבים האלו ולא למוסך שאמר לך שאולי בורג מסויים לא תקין בלי שהוא בכלל הסתכל על הרכב, אז הוא יחליף לך את הבורג ויגיד לך שגם המסרק הגה לא תקין, וסתם תשלם פעמיים

פורסם
לפני 3 דקות, dani_BH כתב:

בשנתון הזה של הסיריון הייתה מחלה של מסרק הגה

בכל מקרה גש למוסך שמתמחה ברכבים האלו ולא למוסך שאמר לך שאולי בורג מסויים לא תקין בלי שהוא בכלל הסתכל על הרכב, אז הוא יחליף לך את הבורג ויגיד לך שגם המסרק הגה לא תקין, וסתם תשלם פעמיים

ולדעתך אם אחכה אחרי הטסט (אכשל את הראשון)תיהיה לי יותר אינדיקציה לגבי מה באמת צריך לתקן 

או שסתם יאפינו בעיה גדולה יותר שאחר כך תעלה ביותר כסף(ברור לי שאין דרך לדעת שואל רק את דעתך :) )

פורסם

בטסט ירשמו (אם באמת יש ליקוי + תלוי כמה הבדיקה מדוקדקת) ליקוי: "נקישות במסרק הגה" / "חופשים" וכו' או משהו אחר, עם "X" לסימון הליקוי.

לא יאפיינו שום דבר (שיצביע במדוייק מה הבעייה).

  • רעיון טוב! 1

alfa 156 2.5.

×
×
  • תוכן חדש...