Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7744 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני די חדש כאן בפורום אבל ממש לא חדש בתחום!

(כבר גנבו לי 2 מערכות מהרכב הקודם :???: 205 ג'י טי איי), כיום אני כבר אבא לילד בן 3 חודשים, אבל עדיין חולה על כל הקטע של מכוניות ומערכות.

לכן החלטתי לבנות מערכת קטנת ממדים אך איכותית ושלא תמשוך את הפורצים או לחילופין שלא יראו כלום.

 

ברשותי כרגע פיאט פונטו (שזה כבר מגביל).

אי לכך ובהתאם לזאת הלכתי על כיוון של מערכת קולנוע בייתית, הכוונה כמו שיש מערכות קולנוע של 5 סטאליטים וסאב,

 

קידמיים שמתי Pioneer Ts-875 של 3.5 אינטש' (זה מה שנכנס)

אחוריים Pioneer 1048 של 4 אינטש' (גם מה שנכנס בפלסטיקה)

וסאב (עם מגבר כמובן) של 10 אינטש' שאני כרגע באמצע הבנייה של התיבה (מפיבר) כדי שעדיין תכנס לי העגלה של הילד.

 

בקרוב אני יעלה תמונות של התהליך

ממתין להערותיכם/הארותכם בנושא

פורסם

תוכל לרשום איזה סוגים של

סאב,מגבר... ומערכת יש לך....וכמה הכל עלה לך?

והאם אתה מרוצה מכל העניין?

לפעמים חופש בחירה זה בכי רע... :grin:

פורסם

המגבר הוא מגבר שהיה אצלי של חברה לא כל כך מוכרת (martin lab) עם 2 יציאות של 100w

והסאב כנראה ממש פשוט של mb boschmann בקוטר 10' רשום 600w :wink:

 

המגבר דווקא די איכותי אבל בעקרון אני מאמין שהם ישודרגו למשהו יותר טוב,

הכל בהתאם לתוצאות ולתקציב.

פורסם

תמונות ראשונות מהבנייה:

הצד הימני (יותר צפוף בגלל המיכל דלק)

 

והצד השמאלי של הסאב (כולל ההכנה של הבנייה)

 

כרגע הפיבר כמעט מוכן ונמצא אצלי בבית לגימורים

image.jpeg

image1.jpeg

פורסם

קודם כל ברוך הבא לפורום !, ומזל טוב על הבן !, שנית זה שיש לך פונטו זה לא אומר כלום,

 

תתקין רמקולים בפלסטיקה של האוטו, כך שלרוב לא אמורים לראות, (וגם לא יחשדו) אם יש מקום שים קומפוננט, אם לא שים רמקול שתואם לפלסיטקה שמתוכננת להציב בה רמקולים

ואחלה בנייה אל תשכח לעדכן בתמונות,

Suzuki Jimny

פורסם

יפה אתה מתקדם :) (לא בנימת זלזול)!!!

אני מקווה שיהיה תמונה של המגבר מותקן ;)

לפעמים חופש בחירה זה בכי רע... :grin:

פורסם

קודם כל מזל טוב על הילד...

כל הכבוד! קבל ח"ח!

לא כל אחד היה לוקח לעצמו את הרעיון והיה מצליח לשלב מערכת ביחד עם עגלה לתינוק...

חזק ואמץ!!

פורסם

קודם כל...תודה לכל המגיבים אתם נותנים לי עוד יותר חשק להמשיך בפרוייקטון שלי.

(במסגרת הזמן הקצוב שיש לי) :lol:

יש משהו שעשה משהו דומה?

הכוונה למערכת עם רמקולים קטנים וסאב בלבד!

אני מפחד שאחרי כל ההשקעה שלי אני יתאכזב...

פורסם

דבר ראשון מזל טוב. והרבה ברכות.

 

ולגבי אכזבות. תנסה תלמד תבדוק. ושוב תנסה. בסוף אתה תמצא את מה שאתה אוהב.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

×
×
  • תוכן חדש...