Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

fanman

איך הרכב שלך הגיב בשרב?

Recommended Posts

פיג'ו 508

מושבי עור, נכנסתי לרכב וקיבלתי כוויה בתחת

 


פרנקופיל מושבע!

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כוונה ממושבי עור זה כל יום קיץ ישראלי טיפוסי. אין צורך בשרב...


Sent from my iPhone using Tapatalk

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
Just now, robertf כתב:

כוונה ממושבי עור זה כל יום קיץ ישראלי טיפוסי. אין צורך בשרב...


Sent from my iPhone using Tapatalk

 

שמע, ידעתי את זה ותוסיף את זה שאני גר במקום השני הכי חם בארץ, ים המלח.

 

אני מגיע לרכב, פותח את החלונות מרחוק לאיורור וידעתי שיכאב, אבל לא ציפיתי לכאב כזה.

 

לפחות ניתן להתנחם שהרכב נראה פצצה, מתנהג פצצה, מזגן פצצה.

 


פרנקופיל מושבע!

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

1."עבר עלינו" בזמן עבר.

2. שאלתי נטו על "סחיבה" של המנוע. לא מזגן,לא התחממות ולא כמה חם היה להחזיק את ההגה - כל אלה מוכרים וידועים.

קיבלתי תשובה מדורון שיש לו מנוע כמו שלי.

מעניין אם בעלי ואגיות עם מנועי הטורבו קטנים הרגישו שינוי בסחיבת המנוע (בעיקר בסל"ד נמוך)

 

  • משעמם 1

יש אנשים שאפילו לקנות רכב צרפתי מגובה ב5 שנות אחריות מפחדים לקנות, ואילו אתה מעז לרכוש רכב Low Cost צרפתי רומני משומש עם K200+ ק"מ . מה שאני רוצה לדעת זה איך לעזעזל אתה קם בבוקר עם ביצים כאלה גדולות ?!

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני מנחש שאם זה משפיע זה ישפיע רק על מנועי טורבו קטנים.

בדיזל אצלי לא היה שום שינוי בהתנהגות המנוע, אבל אני מנחש שעם 180 כוחות סוס אני אף פעם לא באמת מנצל את המנוע לכן גם אם היה ירידה זה לא מורגש.


פיג'ו 3008 GT, שנת 2018

יונדאי איוניק, שנת 2018

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מנחש שההשפעה היא יותר בגלל המזגן מאשר בגלל דלילות האויר.

 

ההפרש בצפיפות האויר בהפרש טמפ' של 10 מעלות הוא כ 2% וזה לפני שהתייחסנו לשינויים בלחץ הברומטרי שקיימים כל הזמן. זה זניח לחלוטין ברמה ששמן ישן או פילטר אויר קצת מלוכלך יותר משפיעים מזה.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

קיה נירו - ללא שום הדל

טויוטה ספייס וורסו -רגיל לחולטין - מזגן מקרר מצויין.

רנו קנגו - ירדנו לטירת צבי - מד חום הראה בנסיעה 47 מעלות! מזגן מעולה והרכב כרגיל לא סוחב כ"כ.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
1."עבר עלינו" בזמן עבר.
2. שאלתי נטו על "סחיבה" של המנוע. לא מזגן,לא התחממות ולא כמה חם היה להחזיק את ההגה - כל אלה מוכרים וידועים.
קיבלתי תשובה מדורון שיש לו מנוע כמו שלי.
מעניין אם בעלי ואגיות עם מנועי הטורבו קטנים הרגישו שינוי בסחיבת המנוע (בעיקר בסל"ד נמוך)
 
בזמנו עם האיביזה 1.2 לא הרגשתי ירידה בביצועים של המנוע או של המזגן בימי שרב קיצוניים יחסית לשאר ימי הקיץ.
מצד שני, זכור לי שהרכב היה נמרץ יותר בימי החורף הקרים במיוחד.

Volvo V40 T5 Cross Country

Mazda CX5

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

היה חם, המזגן הראה שקשה לו לקרר בטמפ כאלו, אבל היה סביל...

בתום הימים הרותחים המזגן חזר להקפיא.

לגבי סחיבה לא היה שום הבדל.

סתם נתונים מהחיישנים:

Screenshot_20200517-141146_Torque (Lite).jpg

  • תודה 1

KIA Magentis '10 CRDI 2.0L 150HP 6SPD |Ford Fiesta '14 5SPD|Peugeot 204 '72 1L 2Slow 4SPD

Past: Hyundai - Getz '05, Lantra '99, Accent '96

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 2 שעות, fanman כתב:

1."עבר עלינו" בזמן עבר.

2. שאלתי נטו על "סחיבה" של המנוע. לא מזגן,לא התחממות ולא כמה חם היה להחזיק את ההגה - כל אלה מוכרים וידועים.

קיבלתי תשובה מדורון שיש לו מנוע כמו שלי.

מעניין אם בעלי ואגיות עם מנועי הטורבו קטנים הרגישו שינוי בסחיבת המנוע (בעיקר בסל"ד נמוך)

 

יש לי פולו 1.2 טורבו, לא הרגשתי הבדל.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ספארק 1.4 

לא הרגשתי משהו מיוחד.

נסעתי כשהיה בחוץ 34-37 מעלות.

אולי למזגן לקח קצת יותר זמן מהרגיל בשביל לקרר. 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מרצדס E200 דיזל סוף 10.

 

רכב שחור, עור שחור.  המזגן מעולה, קר לי תוך דקות ספורות.

 

אין ספק שהחלונות המושחרים שלי  + צילונים שתמיד נמצאים בכל החלונות וסוכך שמש ענק מקדימה עוזרים לנושא.

 

מיותר לציין שפעולתו לא מורגשת מבחינת כוח.

עריכה אחרונה על ידי ramik33

:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

308SW 2015  טורבו 1.2 לא הורגש שינוי בסחיבה או בקירור של המזגן

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

סנדרו 1.2 , לא הרגשתי שינוי בסחיבה או בקירור של המזגן. 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי משפיע בעיקר על רכבי טורבו בנזין בעומס מתמשך, במיוחד כאלה עם אינטרקולר קטן יחסית. שמעתי שמנועי THP די מושפעים מזה, לא יצא לי לבדוק את התיאוריה הזו בזמן השרב...

ברכב הקודם (ספארק 2011) הסחיבה תמיד היתה טיפה יותר טובה כשקר.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...