Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

fanman

איך הרכב שלך הגיב בשרב?

Recommended Posts

C4 picasso (165) ללא בעיה

c3 aircross - נשארה שקית עם פרי/ירק כלשהו. הרכב עם צחנת מוות ורקבון כבר שבועיים.

 

  • מצחיק 1
  • מבאס 1

C4 Picasso 2016 Exclusive

C3 Aircross

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

סיאט איבזיה 2019, לא הייתה שום השפעה על המנוע או על הסחיבה, אבל המאוורר מקדימה צעק ואפילו הגעתי עד למוסך כדי שיבדקו את זה על כל מקרה.

 

עשינו השוואה מול אותו רכב אותה שנה אותו מנוע והצעקות מהמאוורר היו דומות. מבחינת כוח גם של המזגן וגם של המנוע לא הרגשתי שום ירידה.

עריכה אחרונה על ידי hondacivic02es

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

קיה קארנס 2007 לא הורגש הבדל. אולי מעט לא משמעותי.

(המלטימדיה בחום לא נדלקת)

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אוויר חם, הרגשתי את ההשפעה על הכוח באוטו במיוחד עם המזגן וקצת משקל

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יונדאי   2006 -  שבקה חיים בדיוק באחד הימים של השרב הקיצוני  האחרון שעבר עלינו, עליו אתה מדבר בשרשור.

 

זה התחיל מכך שהמזגן לא קירר - לא עבד הכלל - יצא עשן מהמנוע - גרר למוסך - מנוע הלך קפוט כי הרדיאטור  -  ברדיאטור בחלק עם המכסה הקטן שאסור לפתוח שחם - המים תססו והתאדו לגמריי, ופשוט לא היה מה שיקרר את המנוע כמו שצריך. המצחיק הוא שהחלפתי רדיאטור לפני שנתיים עקב נזילה.

 

טוב, הוא היה צריך ללכת מתישהו.. ועוד שנייה הייתי צריך לעבור ל2 טסטים בשנה אז, הכל לטובה לא?

כנראה הולך להתחדש בפיקנטו 2017

עריכה אחרונה על ידי Bob Ross
  • מבאס 2

לפני 16 שעות, Transporter כתב:

 

אתה לא מקבל שום זרע בפה אני לא יודע מה אתה עושה עם המקל

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

פולו 2003 מנוע 1.4 ידנית - נסעה כמו גדולה. לקח למזגן הרבה יותר זמן לקרר, בערך כמה דקות, אבל לאחר מכן הרכב היה קר, גם כאשר היה מאוכלס בנוסעים.

 

כאשר המזגן דלוק בימים חמים במיוחד יש הבדל מורגש בכוח ובתצרוכת דלק.

נוהג בדרך כלל לכבות את הA/C במהירות נמוכות או כאשר צריך להשתלב בצורה בטוחה בתנועה בכביש מהיר.

 

בסה"כ הרכב נוסע טוב, גם בימים חמים וגם כאלו קרים, מה שכן אומר ש1.6 ישב טוב יותר על רכב כזה.

 

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שני טסטים בשנה זה בגיל 20.
עוד שנתיים היית צריך להביא אישור בלמים מהמוסך בעלות של 140 ש"ח.

  • עצה טובה! 2

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אס מקס 2012 מטורבת -אפס הבדלים בסחיבה, מהסיבה הפשוטה שבכל רגע נתון שבו מפעילים מזגן בג'מוס הזה, המזגן תמיד על שיא העוצמה (או שיא החולש).

חולשה ידועה של הדגם.

 

פעם-פעמיים המזגן לא הצליח להתמודד בכלל עם חום של חנייה בשמש מלאה בצהריים, מה שהצריך פתיחת חלונות מלאה. כל עוד חנה בצל - הצליח לקרר לרמות של "לא מזיעים". אין כזה דבר "קר" במכונית - שוב, תכנון תקול.


אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא מבין למה ממשיכים לדבר על מזגנים- זה ממש לא קשור לשאלה.

דיברתי עם המהנדס הראשי של קרסו.

והנה תמצית התשובה (מינוס הנוסחאות)

התשובה יותר מורכבת מ"סתם אוויר חם"

החמצן תופס 21 אחוז מנפח האוויר .

כשהאוויר מתחמם,הנפח שלו יורד , כלומר גם נפח החמצן באוויר יורד.

אבל (!) במקום החמצן יש יותר חנקן.(מה שנקרא : על אחת כמה וכמה)

לא רק שיש פחות חמצן לצורך בעירה טובה,יש לנו משהו שחונק את המנוע.

מכיוון שהמנוע הוא רק 900 סמ"ק המומנט ה"טיבעי" שלו נמוך וכשלקחתי ממנו חמצן וחנקתי אותו בעודף חנקן - המנוע מרגיש מת.

לכן ,עם שינוי התכנית מ"אקו" ( שזאת תכנית מכוונת מומנט)לספורט"  (תכנית להספק גבוה) ,המנוע חזר לחיים.

 

  • משעמם 1

יש אנשים שאפילו לקנות רכב צרפתי מגובה ב5 שנות אחריות מפחדים לקנות, ואילו אתה מעז לרכוש רכב Low Cost צרפתי רומני משומש עם K200+ ק"מ . מה שאני רוצה לדעת זה איך לעזעזל אתה קם בבוקר עם ביצים כאלה גדולות ?!

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ערבב אותך. לך תלמד את חוקי הגזים. אז נכון שהן חמצן והן חנקן אינם גזים אידיאליים, אבל האחוז שלהם באויר אינו משתנה עם הטמפרטורה או לחץ האויר.


לא יודע :confused:

אבל רגע.... יש לי רעיון....

ארוץ לשאול את אישתי, היא טובה בזה. :lol:

מכוניות זה לא מעניין

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

סוניק RS מנוע 1.4T - הורגש ירידה קלה בביצועים בסלד נמוך, בשיא החום (45 מעלות) חיישן MAP דפק זיוף עצבני שהקפיץ עשרות קודי תקלה אחרי עליה ממושכת באופן חד פעמי, מאז לא חזרו ואני ממשיך לעשות את אותה נסיעה יום יום. בכל מקרה הזמנתי חיישן חדש בכמה שקלים למקרה שהוא יחליט לזמר לי שוב.

המזגן ברכב הזה לא מתרגש מכלום, 5 דקות על סירקולציה פנימית וגם פינגווין יתלונן שקר לו.

 

 


Chevrolet Cavalier 1999 - 2012-2015 | Citroen C5 2003 - 2015-2017 | Oldsmobile Alero 2002 - 2017-2017

Chevrolet Sonic RS 2015 1.4T 2017-Unknown.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 11 שעות, fanman כתב:

1."עבר עלינו" בזמן עבר.

 

"עבר עלינו" תמיד יתייחס לתקופת הזמן שהסתיימה זה עתה, לא הקודמת לה.

עבר עלינו חודש- הכוונה תהיה לחודש מאי.

עבר עלינו שבוע- הכוונה לשבוע שהסתיים אתמול.

 

אבל יאללה, נזרום 😀

אם לא הייתי יודע יותר טוב, הייתי בטוח שאתה stio תחת יוזר אחר 🤔😜

עריכה אחרונה על ידי שביט
  • מצחיק 1

בחופשה קלה מהפורום

 

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אם אפשר לנצל את השרשור:

תהיתי מה היכולת של רכב לעמוד עם מנוע פועל ומזגן. הרי אם לא חם מדי פשוט הוונטה תדלק X זמן והכל יהיה בסדר.

אם לעומת זאת הטמפרטורה תהיה 90 מעלות אז ברור שהרכב יתחמם (בנסיעה מהירה למשל זה לא יקרה כי הרוח מאוד חזקה).

מהי מגבלת הטמפרטורה שהרכב יכול לא להתחמם, כאשר הוא סטטי והמזגן גם בפועל? כמובן טמפ' משוערת.. תודה

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 16 דקות, היו זמני בומבה כתב:

אם אפשר לנצל את השרשור:

תהיתי מה היכולת של רכב לעמוד עם מנוע פועל ומזגן. הרי אם לא חם מדי פשוט הוונטה תדלק X זמן והכל יהיה בסדר.

אם לעומת זאת הטמפרטורה תהיה 90 מעלות אז ברור שהרכב יתחמם (בנסיעה מהירה למשל זה לא יקרה כי הרוח מאוד חזקה).

מהי מגבלת הטמפרטורה שהרכב יכול לא להתחמם, כאשר הוא סטטי והמזגן גם בפועל? כמובן טמפ' משוערת.. תודה

מה הכוונה מגבלה? יש תרמוסטט, הוא נפתח ומתחילה סירקולציה, המאווררים נפתחים כדי לסייע לקירור הרדיאטור והמנוע, כשהטמפ נמוכה מספיק - המאוורר נסגר...


KIA Magentis '10 CRDI 2.0L 150HP 6SPD |Ford Fiesta '14 5SPD|Peugeot 204 '72 1L 2Slow 4SPD

Past: Hyundai - Getz '05, Lantra '99, Accent '96

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 55 דקות, EliC25 כתב:

מה הכוונה מגבלה? יש תרמוסטט, הוא נפתח ומתחילה סירקולציה, המאווררים נפתחים כדי לסייע לקירור הרדיאטור והמנוע, כשהטמפ נמוכה מספיק - המאוורר נסגר...

אקח את זה לקיצון כדי שהנקודה תובן:

אני לא זוכר בדיוק את טמפרטורת המקסימום למנוע, אבל בוא נגיד שזה 120 מעלות. אז מובן שב 120 מעלות שופ וונטה לא תעזור (כי האוויר בחוץ חם כמו המנוע) ולא הוא יתחמם.

בפועל הטמפרטורה המקסימלית של האוויר שעדיין תקרר את המנוע תלויה גם במהירות הנסיעה של הרכב. לכן כשהרכב עומד יש הכי פחות רוח ולכן הטמפרטורה בו הוא כבר לא יכול לקרר את עצמו (ע"י הוונטה) תהיה הכי נמוכה. אז אני תוהה מהי הטמפרטורה הזאת (*בערך*)

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...