Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2228 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עיצובית נראה טוב.

של השימושיות צפויה להיות נוראית. לא ברור לי גם למה מעדיפים ללכת על טרדנים עיצוביים וכאילו מתקדמים, אבל זונחים לגמרי את ההנדסת האנוש ונוחות שימוש.

אם אני לקוח פוטנציאלי, אני פוסל ישר רכב עם הגה כזה. כמו שאני פוסל כרגע רכבים שבקרת האקלים שלהם עובדת דרך מסך ולא דרך פקדים.

פורסם

לדעתי ההגה AMG החדש שלהם הוא אומנות. בניגוד להגה הרגיל.

אני הייתי שמח אם יצרני הרכב יתחילו להעביר יותר מערכות ופקדי שליטה להגה, בדומה לזה שיש בפרארי SF90.

אנחנו ב-2020, לא צריך 2-3 ידיות מאחורי ההגה. מספיקה אחת לתפעול ההילוכים, וזהו.

פורסם
לפני 5 שעות, SlowRide כתב:

בשביל מה החריץ המוזר הזה למטה בהגה?!

 

אנשים שקונים רכב כזה בדרך כלל בשעות הפנאי גם מהמרים לכן זה בדיוק המקום להכנסת ז'יטונים.

איזה כייף לי :)

פורסם (נערך)

ההפרדה בהגה 

לפני 4 שעות, LotusElise כתב:

ג'נסיס G80

בטוח נראה יותר טוב מאאודי

2021-Genesis-G80-5-2.jpg

תחשבו איזה מכוניות היו ליונדאי מתי שיצאה אאודי 100 בשנת 1982

אני מסכים שבכללי העיצוב נראה מעולה, בקרת האקלים מצליחה להראות מודרנית וקלה לשימוש במקביל. דווקא העיצוב של ההגה נראה משונה מאוד, אבל לפחות יש שם כפתורים פיזיים. 

אני סקרן לראות איך יצרני היוקרה יתקדמו עם עיצוב הפנים של רכבים. יצטרכו לאזן עיצוב מודרני ומינימליסטי עם זהות המותג שלהם.

עריכה אחרונה על ידי Hagaix
פורסם

^

כאחד שתפס כרגע את משבצת ההסטוריון (נגיד) של הפורום, אני אזכיר לכולם את ההגה האלמותי של מרצדס, מושלם בעיניי וכבר עבר את גיל 45:

 

27855848176_b9e98c7d6a_b.thumb.jpg.928f18478f49e9099eba72c79a7e21d9.jpg

 

כמה פשוט, המבנה שלו מנחה את הידיים להיות מונחות בדיוק איפה שצריך. ואתם יודעים מה? יש אפילו "מקום" לכפתורים, אם צריך... 

  • מעניין 4
  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 13 דקות, yohai71 כתב:

^

כאחד שתפס כרגע את משבצת ההסטוריון (נגיד) של הפורום, אני אזכיר לכולם את ההגה האלמותי של מרצדס, מושלם בעיניי וכבר עבר את גיל 45:

 

27855848176_b9e98c7d6a_b.thumb.jpg.928f18478f49e9099eba72c79a7e21d9.jpg

 

כמה פשוט, המבנה שלו מנחה את הידיים להיות מונחות בדיוק איפה שצריך. ואתם יודעים מה? יש אפילו "מקום" לכפתורים, אם צריך... 

היום הגה כזה לא ישימו אפילו בקלנועית. פשטות, יעילות ואלגנטיות זה נחלת העבר - אובר עיצוב, מיליון חומרים שונים ולוגו בגודל לפחות חצי מההגה זה העתיד.

  • מעניין 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)

שלא לדבר שיש שם ידית מוזרה נוספת עם מספרים מ 1 ועד 5 ו אות R. מישהו יודע מה זה?

זה בחלק הימני התחתון.

עריכה אחרונה על ידי מיץ פטל
  • מעניין 1
פורסם
לפני 20 דקות, SlowRide כתב:

היום הגה כזה לא ישימו אפילו בקלנועית. פשטות, יעילות ואלגנטיות זה נחלת העבר - אובר עיצוב, מיליון חומרים שונים ולוגו בגודל לפחות חצי מההגה זה העתיד.

תראה, ההגה הזה הוא אמנם שיא הפשטות ושייך לזמנים שהגה היה רק הגה, ולא מערכת הפעלה. אבל גם לא צריך להגזים יותר מדי גם לכיוון שלו. אפשר למצוא דרך אמצע, שבה יש בהגה כפתורים אבל שקל להשתמש בהם ולא עמוס מדי. לצערי, זה כבר לא יקרה.

 

לפני 9 דקות, מיץ פטל כתב:

שלא לדבר שיש שם ידית מוזרה נוספת עם מספרים מ 1 ועד 5 ו אות R. מישהו יודע מה זה?

זה בחלק הימני התחתון.

עדיין יודעים מה זה ידני, פשוט העדפת הציבור היא לאוטומט- ולאו דווקא הציבור טועה. דווקא כשמדובר במרצדס (סטנדרטי, לא AMG), אין סיבה אמיתית לידני. ובתור אחד שגדל כשסביבו רוב התיבות היו ידניות, אני מעיז להגיד שברוב מוחלט מהשימושים היומיומיים, גם בשאר הרכבים שהם לא מרצדס אין צורך בידני. אבל זה כבר שייך לשרשור אחר, כנראה.

  • רעיון טוב! 1
  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

באמריקאיות של שנות ה90 היו הגאים עם כפתורים בעיצוב נקי יותר, אבל כל העיצובים המסובכים וה"חכמים" זה מה שהיום מדליק אנשים.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)
לפני 13 שעות, SlowRide כתב:

בשביל מה החריץ המוזר הזה למטה בהגה?!

 

למטבעות/ כרטיס אשראי 😂

 

נראה לי שאם אתה משלשל לשם חצי שקל, מתחיל משחק ארקייד בתצוגה של לוח השעונים😜

 

 

אני מאוד אוהב את החשיבה בעיצוב של הw212, ראיתי סרטון ביוטיוב שמדבר על כך שאלמנטים בפנים הרכב עוצבו בהשראת החלק הקדמי (הגריל), ואם תשימו לב, גם ההגה, וגם אזור המזגן הם בעיצוב דומה (דובר על כך בסרטון, מפי המעצב של הדגם)

 

יפה? לא יפה? עניין אינדיבידואלי, אבל אני אוהב שמשקיעים מחשבה בעיצוב.

2.jpg

3.jpg

עריכה אחרונה על ידי ramik33
:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:
×
×
  • תוכן חדש...