Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2227 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אימפרזה 2006 המזגן מקרר סביר ומטה ומשמיע ססססס בהדלקה אמרו לי שזה אומר שחסר גז.

יש לי חבר שיש לו בלון של 134A כמו שאני צריך אבל הוא אמר לי למלא בפתח L תוך כדי שהמזגן דולק עד שהמזגן מוציא אוויר מספיק קר. אין לי טיפת נסיון אבל לא נשמע לי, לא ממלאים לפי שעון לחצים או משהו דומה? אשמח להדרכה קצרה.

 

עוד דבר: הייתי שמח להחליף פילטר מזגן, איפה הוא? ואם אפשר הוראות קצרות לפירוק.

 

תודה רבה! 

פורסם (נערך)

מה שחבר שלך אמר לך זה שטויות.

 

גז במערכת המיזוג ברכבך ממלאים לפי משקל. משקל הגז הדרוש בדרך כלל מופיע על מדבקה המודבקת בתא המנוע ולפעמים גם בספר הרכב.

 

בקובץ המצורף יישנם הנחיות כיצד להחליף את פילטר המזגן.

 
פילטר מזגן איכותיי תוכל לרכוש בקישור המצורף. אם הדגם המתאים לרכבך לא קיים במלאי הבחור הנחמד בחנות יזמין לך.
 
 
לדגם שלך קיימים שני סוגי פילטרים.
 
* מסנן מזגן רגיל.
* מסנן מזגן עם פחם פעיל (עדיף אבל יקר).

 

 

 

 

 

HBAxk3Ex.pdf

עריכה אחרונה על ידי מרק10
  • רעיון טוב! 1

איזה כייף לי :)

פורסם (נערך)

בעזרת מכונת מיחזור מרוקנים את הגז הקיים במערכת ושוקלים אותו באופן אוטומטי ומשווים לכמות המומלצת על-ידי ייצרן הרכב.

 

עריכה אחרונה על ידי מרק10
  • רעיון טוב! 1

איזה כייף לי :)

פורסם
לפני 1 שעה, מרק10 כתב:

בעזרת מכונת מיחזור מרוקנים את הגז הקיים במערכת ושוקלים אותו באופן אוטומטי ומשווים לכמות המומלצת על-ידי ייצרן הרכב.

 

ואז קובעים במכונה את כמות הגז שקבע היצרן והיא ממלאת אותו ברכב.

בברכה  -  רפי לין

  • רעיון טוב! 1
פורסם

פילטר מזגן נימצא בתוך תא כפפות. לפרק כמה ברגים ולשלוף את הפילטר שנימצא בתול מגירה. פשוט וקל. פילטר עולה כ-40 שקלים.

  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...