Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ג'ולייטה - הסוף


pooh-bear
שימו לב! השרשור הזה בן 1471 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

עוד מדברים פה על רכבים בתקופה הזו?

 

אז אחרי עשור, הג'ולייטה יורדת מפס הייצור בסוף השנה. באופן לא מפתיע, היא (סוג של) תוחלף ע"י SUV, הטונלה (Tonale). לא תהיה מחליפה ישירה, כלומר האצ'בק סטנדרטית. אם נשארו פה עוד כאלו שתקועים בקטגוריה הזו, יש מתמודדת אחת פחות.

 

מקור: https://www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/alfa-romeo-giulietta-be-axed-year

ויש גם כאן, בעברית: https://www.ynet.co.il/wheels/news/article/BkZimrwvI

  • רעיון טוב! 1

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מהלך נחוץ עקב דרישת השוק ובאיחור מהותי ביחס לשאר המתחרות. 

יותר הגיוני מההאצ'בק הנעה אחורית שהייתה על השולחן לפניה (גם אם אישית הייתי מעדיף כזו על ג'יפון, אבל זה רק אני).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה מקרה קלאסי של ביצה ותרנגולת. אם היה דור המשך (רלוונטי, תחרותי ומתומחר נכון) היא היתה יכולה להיות מכונית מצילחה.

 

כשאתה מנסה למכור רכב בן עשר במחירי פרימיום, קשה לצפות להצלחה גדולה.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הג'ולייטה מכרה לא רע גם בשנותיה המתקדמות, ומתחו אותה וסחטו אותה עד הסוף. היא מכונית הרבה יותר טובה מהקרדיט שנותנים לה, כולל מאפייני פרימיום. אמנם לא פלסטיק של ואגיות כמו שהרגילו אותנו פאנבוייז ועיתונות הרכב, אלא נוחות נסיעה מבלי לאבד דינאמיות, מושבים מצוינים [בדגמי 14 ומעלה], בידוד רעשים מצוין, בקרת אקלים וחיישני מגבים/אורות שעובדים מעולה - דברים שלא חושבים עליהם ודברים שאני רואה וזוכר היטב שנתיים לאחר שמכרתי. שלא לדבר על עיצוב שעד היום נראה מעולה והיא בהחלט הכי יפה ומושכת בקטגוריה. זה לא שהיא נטולת חסרונות כמו שהיא לא מקבלת את הכבוד המגיע לה. גם האמינות הבסיסית שלה טובה והאחזקה סבירה לחלוטין, בוודאי לרמות המחיר שלה.

 

לדעתי ההחלטה להחליף אותה במכונית בסגמנט אחר תתברר כטעות, והיה מקום להאץ' הנעה אחורית על בסיס פלטפורמת ג'ורג'יו מקוצרת, אבל כידוע הנבואה ניתנה לשוטים. נחיה ונראה.

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 2

ZC6 | JB43

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היא אמנם מכרה טוב יותר בתחילת דרכה אבל האם היא אי פעם הצדיקה את עצמה מסחרית?
שיא המכירות שלה היה 78,911 ב2011
באותה שנה מכרה הגולף 
484,547 מכוניות ועלויות הפיתוח שלה משותפות ללאון\אוקטביה\a3

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא נראה לי שהן מכוונות לאותו מקום.

גם פאסאט כנראה מכרה יותר מ 159/ג'וליה. לא בדקתי מספרים, אבל זה הימור די בטוח.

מעבר לנטייה הכללית של השוק לג'יפונים על פני האצ'בקים, לדעתי הדגם הזה הוא סופר פספוס לעולם הרכב.

רכב יפהפה, מיוחד בהרבה מרוב מה שמסתובב על הכביש, גם במחירים גבוהים ממנו.

מנוע-גיר נחמד ביותר, אבזור סבבה, בלי הבעיתיות המובנית של האלפות המיתולוגיות (אבל גם בלי הניצוץ שקנה להן מעריצים...), בקיצור - עוד מכונית מוצלחת שנדרסה תחת גלגלי האופנה.

  • אהבתי 1

Today is a great day!

Just like every day...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הן אכן לא מכוונות לאותו פלח שוק. המתחרה של הג'ולייטה היא ה-A3, אבל ממילא אלפא היא יצרן נישתי יותר מאאודי, כך שהשוואה קרה של מספרי מכירות לא תספר את הסיפור.

ZC6 | JB43

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי זו בדיוק הגישה שדופקת אותם.

 

אתה לא יכול למכור רכב שיצא לשוק לפני 10 שנים, עם פשרות על איכות חומרים, אבזור, בטיחות ומה לא, כשמה שאתה מוכר זה עיצוב ואולי ניהוג (וגם זה בסימן שאלה), לתמחר בפרימיום ולצפות למכירות גבוהות.

 

כבר הרבה זמן שמה שיוצא לפיאט זה "ליד", "בערך", "מספיק בקושי" וחבריהם. גם כשיוצא משהו טוב (כמו נניח הג'וליה) הם מיד רצים לתמחר בול בפוני של יצרנים עם מוניטין ומותג (הרבה, הרבה) יותר חזקים.

 

אלפא היא מותג עם עבר מפואר. אם היית יכול לקבל ג'ולייטה מודרנית, מעוצבת, בטוחה, מאובזרת ועם אחריות ארוכה במחיר של גולף, היית רואה המון אלפות על הכביש. כשאתה מוכר ג'ולייטה בת 10 במחיר של A3, אתה לא רואה כלום.

  • אהבתי 1

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

העובדות ששנים לא הציגו לג'ולייטה מחליפה והעובדה שהאחיות לפלטפורמה (דארט', בראבו) אינן מיוצרות יותר ואין מחליפה רשמית רמזה שימיה של הג'ולייטה ספורים.

עריכה אחרונה על ידי itsik170
קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כבר10 שנים, הגיע הזמן שתוחלף, אבל אצל אלפא אי אפשר לדעת, פתאום תגיע מחליפה או אחת שנכנסת לקטגורית האצבק... בנתיים יש טונלה שתגיע בשנה הבאה.

מי יודע מה יקרה, אחרי שנעבור בשלום את ה COVID-19.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1471 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...