Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2345 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אקדים ואומר שאני מתכנן לקחת את הרכב לבדיקה מטעם עצמי בוודאות, אבל אני רוצה להבין מה רמת החשש בהינתן הבדיקה שהסוכנות (סוזוקי טרייד אין) עשתה -

WhatsApp Image 2020-01-21 at 15.34.01.jpeg

 

מה דעתכם?

האם אני יכול במכון הבדיקה שאני אקח אליו לבקש מהם לבדוק לעומק כמה חמורות הבעיות שהתגלו?

פורסם

קח את הרכב לבדיקה מטעמך.

לא אמורות להיות הפתעות רציניות.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

יש לרכב היסטורית?

מוזר שיש חוסר בנוזל קירור ושמן.

האם המפלס היה מתחת למינימום?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

דעתי היא שברכישת קרוסאובר 2017 שווה להתמקד בדגם הטורבו 1400 המחודש ולא ב 1600 החלש והמיושן.

הבדיקה טובה. אבל מוזר שיש מחסור בשמן מנוע ונוזל קירור.

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

אז האם כשאקח את הרכב לבדיקה אני אוכל לבקש מהם לבדוק לעומק אם יש סיבה למחסור בזמן מנוע ונוזל קירור? זה נהוג? מתכנן לקחת לקומפיוטסט

פורסם

ניתן להגיד לבוחן שראית שחסר שמן ומים שיבדוק נזילות.

לא התייחסת לנושא החשוב יותר שרשמתי והוא העדפת הדגם המחודש שהגיע לארץ במרץ 17 ומהווה שדרוג לדגם ה 1600.

במיוחד בכל הקשור למנוע והגיר (גיר פלנטרי 6 הילוכים בחדש לעומת רציף לא ממש אמין ונעים בישן).

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

תודה על התגובה!

בנוגע לגרסה החדשה - להבנתי (אולי אני טועה) - הבעיה שיש בגיר היא רק באוטומט ולא בידני.

מעבר לזה 3 בעיות עם הגרסה החדשה -

1. לא ראיתי עדיין בשוק יד 2 את הגרסה החדשה בידני

2. יותר יקרה

3. דרגת זיהום גבוהה יותר (8 לעומת 4) שזה שיקול מבחינתי

פורסם

בעיית הגיר היא רק האוטומטי, והמראה רק בסדרות ייצור מסויימות. התיחסות היבואן היא חידה בעיני.

 

לגבי הדגם הידני - הבעיה היא שהוא מגיע רק ברמת גימור בסיסית. אם זה לא מפריע לך - אז הבחירה הגיונית. מנוע ה-1600 סמ"ק של סוזוקי ותיק (קיים בשוק הישראלי כעשור בוריאציות שונות וכ-7 שנים בדגם הקרוסאובר) ונחשב אמין, אבל נושא חוסר המים והשמן מטריד אותי מאד, יתכן שמצביע על רכב שחוק ומוזנח וכמובן שאין לך מושג האם נגרם נזק משני.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
בעיית הגיר היא רק האוטומטי, והמראה רק בסדרות ייצור מסויימות. התיחסות היבואן היא חידה בעיני.

 

לגבי הדגם הידני - הבעיה היא שהוא מגיע רק ברמת גימור בסיסית. אם זה לא מפריע לך - אז הבחירה הגיונית. מנוע ה-1600 סמ"ק של סוזוקי ותיק (קיים בשוק הישראלי כעשור בוריאציות שונות וכ-7 שנים בדגם הקרוסאובר) ונחשב אמין, אבל נושא חוסר המים והשמן מטריד אותי מאד, יתכן שמצביע על רכב שחוק ומוזנח וכמובן שאין לך מושג האם נגרם נזק משני.

 

גם אותי זה מטריד, השאלה אם בבדיקה לפני קניה יוכלו לבדוק את זה בצורה שתוכל להשקיט אותי?

×
×
  • תוכן חדש...