Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil
 שיתוף
עוקבים 195

פוסטים מומלצים

לפני 16 דקות, eitanuch כתב:

לא. מה שצריך להדגיש פה זה הטרלול בניסיון לקשר בין המוצר של החברה למסחר בביטקוין. כמו שאף אחד שקונה טויוטה קורולה לא מתעסק בדוחות הכספיים של טויוטה. 

במקרה של טסלה קצת קשה להפריד, מאסק זה טסלה וטסלה זה מאסק, מרבית הצרכנים לא יודעים מי זה אקיו טויודה, קרלוס טראוורס או מארי בארה אבל כולם יודעים מי זה מאסק והוא חלק בלתי נפרד מהאפיל של המותג. לאיש יש מעריצים אדוקים יותר ממה שהיה לג'ובס.  תבקר בפרופיל הטוויטר שלו ושל טסלה, זה חלק בלתי נפרד מהתרבות האמריקאית של הערצה למותג או קבוצת פוטבול. 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 3.5 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

וזה מצדיק עוד כתבה שלילית אחרי כלכך הרבה כתבות שליליות?   זה הגיע למצב שכל יום בשבוע משתחררת כתבה שמוציא את טסלה באור שלילי ואתה חתום על רובן. הנה הפורום שלנו פה עלה על זה בחצי שניה: הם רק ה

קודם כל, כמו שאמרתי, תודה על ההתייחסות - זה לא מובן מאליו ואני מעריך מאוד את הנכונות להתייחס. יחד עם זאת, חסרה לי קצת התייחסות לכתבות האחרות שפורסמו בנושא. אם תבחר להתייחס אליהן זה יהיה מעולה (אב

בוקר אור   אתמול הפכתי רשמית לבעלים של טסלה, חלק ממהפכה. הגיע הזמן לסכם את התהליך.   חלק א, טסלה מודל 3 SR: נכנסתי לרכב וברגע שהתיישבתי על המושב נזכרתי בטיולים התכופים לגרמניה

תמונות שפורסמו בשרשור

רמת ה-influence שלו עצומה. כל פיפס שלו מנפח או מרסק מניות/מטבעות. התרגיל שלו עם הביטקוין הוכיח שהוא עשה סיבוב על העדר שהולך שאחריו בעיניים עצומות. 

 

כן, הוא גאון, אבל הוא גם חולה נפש. אשכרה הווארד יוז של הדור שלנו.  

 

אם חסמו את טראמפ אז יש גם סיבה לחסום אותו. הוא לא פחות מסוכן.  

עריכה אחרונה על ידי Avatar Schnitzel
  • אהבתי 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הזכיר לי בדיחה: אמרו להורים להגיע לבית הספר כי קרא למורה שלו זונה. אימא מגיע עם הבן לשימוע ומול המורה שואלת את הבן. בן האם המורה מלמדת אותך לקרוא? כן אומר הבן. האם המורה מלמדת אותך חשבון? כן אומר הבן. האם היא מורה טובה ואתה אוהב את השיעורים שלה? כן אומר הבן. אז מה זה משנה מה היא עושה אחרי העבודה?

  • מצחיק 2
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני כשעה, ch2856 כתב:

במקרה של טסלה קצת קשה להפריד, מאסק זה טסלה וטסלה זה מאסק, מרבית הצרכנים לא יודעים מי זה אקיו טויודה, קרלוס טראוורס או מארי בארה אבל כולם יודעים מי זה מאסק והוא חלק בלתי נפרד מהאפיל של המותג. לאיש יש מעריצים אדוקים יותר ממה שהיה לג'ובס.  תבקר בפרופיל הטוויטר שלו ושל טסלה, זה חלק בלתי נפרד מהתרבות האמריקאית של הערצה למותג או קבוצת פוטבול. 

אני לא מסכים עם הטענה הזו. העיסוק של הצרכן במה עושה ה-CEO של החברה זה נטו עניין אישי. אני יכול להתעניין במוצר גם בלי שיהיה אכפת לי מה מאסק או נועה קירל אוכלים לארוחת בוקר. אני בטוח שמדור רכילות ב-ynet זה מקור ההכנסה הכי גדול שלהם, אבל אובייקטיבית זה לא באמת אמור לעניין את מי שקונה אוטו וזה באמת מוציא כל עניין מהדיון על רכבים.

עריכה אחרונה על ידי eitanuch
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא עיסוק במה מאסק אוכל לארוחת בוקר. כאשר מאסק פועל תחת כובע של חברה הוא משפיע על כולנו באופן ישיר או עקיף. ברגע שכל פיפס שלו מנפח/מרסק את הבורסה אנחנו נפגעים. חוסר היציבות בכלכלה עולה. בוא, זה לא שהכלכלה מי יודע מה יציבה אחרי משבר הקורונה. 

 

בנוגע למוצרים הכל תלוי ברף המוסרי שלך. לרוב האנשים לא באמת אכפת מאיפה מוצרים שלהם מגיעים ואיזה מחיר משלמים (לא רק כספי) כל עוד הם מקבלים את הצעצוע החדש שלהם. זה בסדר גמור. אבל יש אנשים שכן אכפת להם וצריך לעלות את מודעות. 

 

אני לדוגמא בחיים לא אקנה מוצר של אפל. לעולם. לא מעניין אותי כמה הוא טוב, מגניב, אופנתי וסקסי. 

עריכה אחרונה על ידי Avatar Schnitzel
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אמנם הסרטון משעשע: 

 

 

אם כי אני לא בטוח שהייתי משועשע אם זה היה אני שצריך להתעסק בהנ"ל. 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני מבין אותך. גם אני מתרחק ממוצרים מסויימים מסיבות משלי.

 

ובנוגע לאפל, אני גם הבטחתי לעצמי שאני בחייים לא אקנה מוצר שלהם בגלל היכולת למצוא תמורה טובה יותר. ועם זאת, היום יש לי מאק פרו. אבל לא קניתי אותו אלא קיבלתי אותו מתנה, ואני יכול להעיד שהוא המחשב הכי טוב שהיה לי אי פעם. האם הייתי קונה כזה חדש בעצמי בפעם הבאה? לא.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

רק שאין הפרדה בין המוצר ל- CEO. התגאו כאן שאין רכבי מבחן, שהחברה לא משקיעה בפרסום ושאין לחברה בכלל מחלקת יחסי ציבור. במקרה זה ה- CEO הוא חלק בלתי נפרד מהמוצר, הוא איש השיווק הראשי של המוצר, הוא זה שמדווח לשוק על מוצרים עתידיים, פיתוחים, שיפורים, יכולות ועוד ועוד. 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יש לחברה הזאת יותר יחסי ציבור ושיווק מכל יצרן רכב אחר בעולם. פשוט השיווק שלהם לא עובר בערוצים המסורתיים אז הם משחקים אותה כאילו אין להם יחצנות. 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 33 דקות, ch2856 כתב:

רק שאין הפרדה בין המוצר ל- CEO. התגאו כאן שאין רכבי מבחן, שהחברה לא משקיעה בפרסום ושאין לחברה בכלל מחלקת יחסי ציבור. במקרה זה ה- CEO הוא חלק בלתי נפרד מהמוצר, הוא איש השיווק הראשי של המוצר, הוא זה שמדווח לשוק על מוצרים עתידיים, פיתוחים, שיפורים, יכולות ועוד ועוד. 

מבחינתי, אם אנשים קונים את הרכב מהסיבה הזו אז זו טעות של הלקוח. כשאני צופה בסקירה של הרכב ביוטיוב או קורא כתבה, אני רואה את המוצר, לא את איילון מאסק. וגם כשקניתי את הגולף וחיפשתי מידע, לא עניין אותי מה המנכל של פולקסווגן עושה עם אישתו.

 

אני פשוט לא מבין למה אני צריך לראות את זה גם פה.

עריכה אחרונה על ידי eitanuch
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני כשעה, Avatar Schnitzel כתב:

יש לחברה הזאת יותר יחסי ציבור ושיווק מכל יצרן רכב אחר בעולם. פשוט השיווק שלהם לא עובר בערוצים המסורתיים אז הם משחקים אותה כאילו אין להם יחצנות. 

מה לעשות? לא בעיה שלהם. יש כל כך הרבה כתבות אנטי בכל מדיה אפשרית. אין דבר כזה "פרסום שלילי".

עריכה אחרונה על ידי eitanuch
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני כשעה, eitanuch כתב:

מבחינתי, אם אנשים קונים את הרכב מהסיבה הזו אז זו טעות של הלקוח. כשאני צופה בסקירה של הרכב ביוטיוב או קורא כתבה, אני רואה את המוצר, לא את איילון מאסק. וגם כשקניתי את הגולף וחיפשתי מידע, לא עניין אותי מה המנכל של פולקסווגן עושה עם אישתו.

 

ואם נניח תגלה שהחלקים של הגולף מיוצרים על ידי אסירים במחנות כפייה בסין? יעניין אותך או לא? 

לפני 15 דקות, eitanuch כתב:

מה לעשות? לא בעיה שלהם. יש כל כך הרבה כתבות אנטי בכל מדיה אפשרית. אין דבר כזה "פרסום שלילי".

 

ברור לך שהם אלה שדוחפים את הבאזז מאחורי הקלעים? 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 6 שעות, Avatar Schnitzel כתב:

מאסק הודיע שטסלה תפסיק לקבל ביטקוין. כמובן התירוץ הרשמי שהפקת ביטקוין צורכת הרבה דלקים מאובנים. (כאילו הוא לא ידע את זה קודם). הסיבה האמיתית שהוא השתמש בביטקוין בשביל לנפח את הרווחים של החברה לצורך הדוחות הכספיים כדי שהוא יוכל להציג רווח בפעם הראשונה בחיים שלו.

 

תבינו הבן אדם זה משחק בלקוחות/תומכים שלו כאילו מדובר בילדים בני 5. 

 

https://www.cnbc.com/2021/05/12/elon-musk-says-tesla-will-stop-accepting-bitcoin-for-car-purchases.html?__source=androidappshare 

 

 

אני חושב שזה הכנה לרגע שטסלה תקבל דוגי-קוין, שהוא המטבע החביב על מאסק.

 

לא מבין מה הקשר ללקוחות/תומכים.

טסלה היא חברה וכמו כל חברה זכותה להשקיע את המזומנים שלה בכל כלי השקעה ולרשום רווחים בדוחות.

מאסק עשה את זה עם הביטקוין ואולי עוד רגע יעשה את זה עם דוגי-קוין.

 

 חברות כמו BMW, מרצדס וטויוטה שמות את המזומנים בבנק ומקבלות 0 אחוז. יזם חכם כמו מאסק לא יכול להרשות לעצמו לפעול ככה ולכן הוא תמיד ימצא דרכים להגדיל רווחים באמצעות השקעות ולא רק באמצעות ייצור רכבים (כמו המתחרים).

  • אהבתי 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כי מה שטסלה עשתה זו עבירה. 

 

טסלה רכשה ביטקוין -> מאסק עשה באזז ברשתות החברתיות - > ערך המטבע זינק -> טסלה מכרה חלק מהמטבעות לפני סגירת דוחות הכספיים -> רווח -> טסלה לא עובדת יותר עם ביטקוין. 

 

אנשים נכנסו לכלא על הרבה פחות. 

עריכה אחרונה על ידי Avatar Schnitzel
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 18 דקות, Gorpi כתב:

אני חושב שזה הכנה לרגע שטסלה תקבל דוגי-קוין, שהוא המטבע החביב על מאסק.

 

לא מבין מה הקשר ללקוחות/תומכים.

טסלה היא חברה וכמו כל חברה זכותה להשקיע את המזומנים שלה בכל כלי השקעה ולרשום רווחים בדוחות.

מאסק עשה את זה עם הביטקוין ואולי עוד רגע יעשה את זה עם דוגי-קוין.

 

 חברות כמו BMW, מרצדס וטויוטה שמות את המזומנים בבנק ומקבלות 0 אחוז. יזם חכם כמו מאסק לא יכול להרשות לעצמו לפעול ככה ולכן הוא תמיד ימצא דרכים להגדיל רווחים באמצעות השקעות ולא רק באמצעות ייצור רכבים (כמו המתחרים).

 

הוא לא ישקיע יותר במטבעות וירטואלים ולא יאפשר רכישת רכבים במטבעות וירטואלים בגלל שהכריה שלהם פוגעת בסביבה וזה נוגד את האג'נדה של חברה שמייצרת רכבים חשמליים "נקיים".

 

זאת הסיבה שהוא הפסיק לקבל ביטקוין.

עריכה אחרונה על ידי evc
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...