Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil

פוסטים מומלצים

החסרונות של טסלה בעיני: 

1. מרגיש יותר כמו גאדג'ט מרכב מסורתי. 

2. יצרניות רכב ותיקות בוודאות ייצרו בקרוב רכבים חשמליים יותר טובים שגם מרגישים יותר כמו "רכב רגיל" וסביר להניח שגם במחיר יותר טוב. 

3. העיצוב החיצוני די לא בשיא. 

4. מעדיף תא נוסעים כמו של "רכב רגיל" לדוגמא: יונדאי, אאודי וכו. 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 6.2 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני 12 דקות, me5000 כתב:

החסרונות של טסלה בעיני: 

1. מרגיש יותר כמו גאדג'ט מרכב מסורתי. 

2. יצרניות רכב ותיקות בוודאות ייצרו בקרוב רכבים חשמליים יותר טובים שגם מרגישים יותר כמו "רכב רגיל" וסביר להניח שגם במחיר יותר טוב. 

3. העיצוב החיצוני די לא בשיא. 

4. מעדיף תא נוסעים כמו של "רכב רגיל" לדוגמא: יונדאי, אאודי וכו. 

 

הכל פה סובייקטיבי/השערות

1+2 אפשר היה להגיד גם על האייפון ועל אפל שעד לאותו זמן לא הייתה חברת סמארטפונים, אבל אמירות לחוד ומציאות לחוד. אגב המחירים שלה מאוד יקרים והיא עדיין מובילה. תהיה יותר ספציפי, איך מרגיש רכב מסורתי? מה זה רכבים יותר טובים שמרגישים כמו רכב רגיל?

ולמה זה שהיא לא מרגישה כמו רכב מסורתי זה חסרון?

 

עריכה אחרונה על ידי Amired
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, EvGriga כתב:

למה שהמשטרה תפתח בחקירה של התאונה אם אין נפגעים?

יש עשרות תאונות כאלה מדי יום והמשטרה לא חוקרת את כולן, לרוב גם לא יודעת על כולן.

קלעת בול לנקודה. אין נפגעים, המשטרה לא מקדישה לעניין אפילו עשירית שנייה של תשומת לב. מה לא עושים בשביל טראפיק :-)

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 38 דקות, me5000 כתב:

החסרונות של טסלה בעיני: 

1. מרגיש יותר כמו גאדג'ט מרכב מסורתי. 

2. יצרניות רכב ותיקות בוודאות ייצרו בקרוב רכבים חשמליים יותר טובים שגם מרגישים יותר כמו "רכב רגיל" וסביר להניח שגם במחיר יותר טוב. 

3. העיצוב החיצוני די לא בשיא. 

4. מעדיף תא נוסעים כמו של "רכב רגיל" לדוגמא: יונדאי, אאודי וכו. 

מה זה אומר גאדגט? ובבקשה אל תתן לי את התשובה שכל ישראלי מצוי אוהב להגיד על טסלה, שזה "אייפון על גלגלים"

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החסרונות של טסלה בעיני: 
1. מרגיש יותר כמו גאדג'ט מרכב מסורתי. 
2. יצרניות רכב ותיקות בוודאות ייצרו בקרוב רכבים חשמליים יותר טובים שגם מרגישים יותר כמו "רכב רגיל" וסביר להניח שגם במחיר יותר טוב. 
3. העיצוב החיצוני די לא בשיא. 
4. מעדיף תא נוסעים כמו של "רכב רגיל" לדוגמא: יונדאי, אאודי וכו. 

איך שמת את יונדאי ואאודי באותו משפט כל הנוגע לתאי נוסעים, אין לי מושג...
ויצרניות רכב מסורתיות יציעו בקרוב רכבים טובים יותר מאיזו בחינה, ולמה אתה חושב שהמחירים יהיו זולים יותר?
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 55 דקות, Amired כתב:

 

הכל פה סובייקטיבי/השערות

1+2 אפשר היה להגיד גם על האייפון ועל אפל שעד לאותו זמן לא הייתה חברת סמארטפונים, אבל אמירות לחוד ומציאות לחוד. אגב המחירים שלה מאוד יקרים והיא עדיין מובילה. תהיה יותר ספציפי, איך מרגיש רכב מסורתי? מה זה רכבים יותר טובים שמרגישים כמו רכב רגיל?

ולמה זה שהיא לא מרגישה כמו רכב מסורתי זה חסרון?

 

מרגיש כמו רכב מסורתי זה רכב שהוא חשמלי אבל לא נראה או מרגיש מבחינת תא הנוסעים ועיצוב חיצוני כ"רכב חשמלי" עם איזה תא נוסעים מינימליסטי משעמם 

הדוגמא הכי טובה: אאודי E tron, נראה כמו Q7 רגיל רק שהוא חשמלי

המחירים שלה גבוהים כי אין לה עדיין מתחרים אמיתיים 

עכשיו כשהאיוניק 5 ועוד רכבים יהיו יותר מיינסטרים כשהם יצאו לשוק וגם יעלו פחות מהטסלה זה יהיה הסוף של טסלה(אלא אם היא תוריד מחירים) 

היא באמת האייפון של עולם הרכב אבל אני יותר בכיוון של אנדרואיד

  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 דקות, me5000 כתב:

מרגיש כמו רכב מסורתי זה רכב שהוא חשמלי אבל לא נראה או מרגיש מבחינת תא הנוסעים ועיצוב חיצוני כ"רכב חשמלי" עם איזה תא נוסעים מינימליסטי משעמם 

הדוגמא הכי טובה: אאודי E tron, נראה כמו Q7 רגיל רק שהוא חשמלי

המחירים שלה גבוהים כי אין לה עדיין מתחרים אמיתיים 

עכשיו כשהאיוניק 5 ועוד רכבים יהיו יותר מיינסטרים כשהם יצאו לשוק וגם יעלו פחות מהטסלה זה יהיה הסוף של טסלה(אלא אם היא תוריד מחירים) 

היא באמת האייפון של עולם הרכב אבל אני יותר בכיוון של אנדרואיד

 

על כל כך הרבה רכבים אמרו "זה יהיה הסוף של טסלה"

גם על האייפון אגב

שניהם עדיין פה איתנו

אתה מעדיף תא נוסעים עמוס, זה לא קשור לרכב חשמלי/רכב בנזין

  • אהבתי 3
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 41 דקות, me5000 כתב:

מרגיש כמו רכב מסורתי זה רכב שהוא חשמלי אבל לא נראה או מרגיש מבחינת תא הנוסעים ועיצוב חיצוני כ"רכב חשמלי" עם איזה תא נוסעים מינימליסטי משעמם 

הדוגמא הכי טובה: אאודי E tron, נראה כמו Q7 רגיל רק שהוא חשמלי

המחירים שלה גבוהים כי אין לה עדיין מתחרים אמיתיים 

עכשיו כשהאיוניק 5 ועוד רכבים יהיו יותר מיינסטרים כשהם יצאו לשוק וגם יעלו פחות מהטסלה זה יהיה הסוף של טסלה(אלא אם היא תוריד מחירים) 

היא באמת האייפון של עולם הרכב אבל אני יותר בכיוון של אנדרואיד

1. ETRON לא נראה כמו Q7.

2. לטסלה דגם 3 שלושה יתרונות מרכזיים, ביצועים, טווח ומחיר. מכוניות חשמליות של יצרנים ותיקים יקרות משמעותית ומציעות טווחים וביצועים עלובים ביחס. די להציץ בלקסוס החשמלית שגם אחרי ירידת המחיר המשמעותית נשארה יקרה יותר ולא במעט מטסלה 3 הבסיסית שמציעה הרבה יותר מכל בחינה, אולי למעט איכות הגימור ( לא בדקתי, ככה אומרים ).

3. מחיר האיוניק 5 לא יהיה קרוב לודאי נמוך מזה של טסלה 3 בסיסית, כנראה באותה סביבה, היא מציעה אמנם ארגונומיה עדיפה אבל בכל הנוגע לטווח וביצועים כאמור, היא לא באותה הליגה. לא רואה שינוי בעתיד הקרוב מבחינה זו, אשר לרחוק כדאי לזכור שגם טסלה יודעת להשתפר, מדובר בחברה מאוד אנרגטית עם חזון ויכולת ביצוע מרשימים מאוד. אתה קובר אותה מוקדם מדי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 34 דקות, רועי5 כתב:

1. ETRON לא נראה כמו Q7.

2. לטסלה דגם 3 שלושה יתרונות מרכזיים, ביצועים, טווח ומחיר. מכוניות חשמליות של יצרנים ותיקים יקרות משמעותית ומציעות טווחים וביצועים עלובים ביחס. די להציץ בלקסוס החשמלית שגם אחרי ירידת המחיר המשמעותית נשארה יקרה יותר ולא במעט מטסלה 3 הבסיסית שמציעה הרבה יותר מכל בחינה, אולי למעט איכות הגימור ( לא בדקתי, ככה אומרים ).

3. מחיר האיוניק 5 לא יהיה קרוב לודאי נמוך מזה של טסלה 3 בסיסית, כנראה באותה סביבה, היא מציעה אמנם ארגונומיה עדיפה אבל בכל הנוגע לטווח וביצועים כאמור, היא לא באותה הליגה. לא רואה שינוי בעתיד הקרוב מבחינה זו, אשר לרחוק כדאי לזכור שגם טסלה יודעת להשתפר, מדובר בחברה מאוד אנרגטית עם חזון ויכולת ביצוע מרשימים מאוד. אתה קובר אותה מוקדם מדי.

 

יש יתרון נוסף והוא יכולת ניצול הסוללה, האיוניק 5 בעלת הטווח המוגדל תציע טווח דומה לטסלה 3 SR אבל עם סוללה של 72KW לעומת טסלה עם 53KW

מה שאומר שטסלה מציעה היום את תעריף ה"אגורות לק"מ" הכי משתלם שקיים, נסיעה באיוניק תהיה יקרה בערך ב35%

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, me5000 כתב:

החסרונות של טסלה בעיני: 

1. מרגיש יותר כמו גאדג'ט מרכב מסורתי. 

2. יצרניות רכב ותיקות בוודאות ייצרו בקרוב רכבים חשמליים יותר טובים שגם מרגישים יותר כמו "רכב רגיל" וסביר להניח שגם במחיר יותר טוב. 

3. העיצוב החיצוני די לא בשיא. 

4. מעדיף תא נוסעים כמו של "רכב רגיל" לדוגמא: יונדאי, אאודי וכו. 

 

1. לא הבנתי

2. מאיפה אתה יודע "בוודאות"?

3-4. על טעם וריח וכו'. אבל מינימליזם זה הלהיט הנוכחי. תחזור אופנת הדשבורד העמוס? אני מאמין שטסלה תוכל איכשהו להצטרף.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאסק הודיע שטסלה תפסיק לקבל ביטקוין. כמובן התירוץ הרשמי שהפקת ביטקוין צורכת הרבה דלקים מאובנים. (כאילו הוא לא ידע את זה קודם). הסיבה האמיתית שהוא השתמש בביטקוין בשביל לנפח את הרווחים של החברה לצורך הדוחות הכספיים כדי שהוא יוכל להציג רווח בפעם הראשונה בחיים שלו.

 

תבינו הבן אדם זה משחק בלקוחות/תומכים שלו כאילו מדובר בילדים בני 5. 

 

https://www.cnbc.com/2021/05/12/elon-musk-says-tesla-will-stop-accepting-bitcoin-for-car-purchases.html?__source=androidappshare 

 

 

  • משעמם 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה לא יאומן אתה

 

 

מה האובססיביות נגד טסלה תסביר לי?

 

 

אם אתה לא שתול של המתחרים (ואני מאמין לך שאתה לא), אני באמת עומד משתומם מול הדמות שלך כפי שהיא משתקפת בשרשור הזה

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 שעות, Amired כתב:

 

יש יתרון נוסף והוא יכולת ניצול הסוללה, האיוניק 5 בעלת הטווח המוגדל תציע טווח דומה לטסלה 3 SR אבל עם סוללה של 72KW לעומת טסלה עם 53KW

מה שאומר שטסלה מציעה היום את תעריף ה"אגורות לק"מ" הכי משתלם שקיים, נסיעה באיוניק תהיה יקרה בערך ב35%

 

הניצולת של הסוללות של טסלה לא יותר גדולה, אלא קטנה יותר מהסוללות של הרכבים החשמליים המתחרים.

 

אתה משווה ג'יפון לדגם סדאן. תשווה את האיוניק 5 לטסלה מודל y.

 

למעשה הסוללה הנוכחית של טסלה נחותה יותר מהסוללות של רכבים חשמליים מאחר והיא בצורת סליל ארוך מלופף בצורת גליל ויש מרחק גדול מאד בין הקטבים דבר שגורם לבזבוז אנרגיה (התנגדות פנימית גדולה).

 

הסוללות ברכבים חשמליים אחרים הם בצורת משטחים הנערמים אחד על השני כך שהמרחקים בין הקטבים קצרים מאד.

 

בסוללות החדשות של טסלה 4680 פתרו את הבעיה על ידי יצירת חיתוכים רבים בסליל דבר שמדמה קטבים שהמרחק בינהם קצר. 

 

כלומר הסוללות החדשות של טסלה 4680 רק ישתוו ברמה הטכנולוגית לסוללות של הרכבים החשמליים המתחרים (הן נשארות בצורת גליל כדי להוזיל עלויות ייצור).

 

ראה כתבה על כך:

 

https://www.cartube.co.il/טכנולוגיה-וירוק/סוללות-4680-החדשות-של-טסלה

עריכה אחרונה על ידי evc
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...