Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil

פוסטים מומלצים

לפני 55 דקות, Avatar Schnitzel כתב:

הוא יאפשר לשלם גם עם מטבע של קלינגונים אם זה יעזור לו לנפח את רווחים של טסלה.   

אין כבר מה להיתלהב מקניית רכב עם קריפטו כאשר מגלים שמימנו שיגור לחלל עם DOGE חח:

image.thumb.png.3301b44789880770e52789da23fd3055.png

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

מוכר מארז נייר טואלט איכותי בייבוא אישי מחו"ל של Kirkland, מוכן להחלפה על רכב ספורטיבי יד ראשונה, לרציניים בלבד!.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 6.2 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

כל הקטע של הקריפטו שזה נרשם בתור נכס של החברה (טסלה) וכתוצאה מהטירוף בשוק הקריפטו יש לטסלה "רווח". זו הסיבה היחידה שהם רשמו רווח ברבעון הראשון של 2021. 

עריכה אחרונה על ידי Avatar Schnitzel
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 
איכות הרכבה, איכות חומרים, תנוחת ישיבה, מותג ושמירת ערך.  לא יודע אם זה שווה 40,000 אלף (מאוד סובייקטיבי), אבל לא חסר סיבות. עם כל הכבוד לנתוני תאוצה של טסלה הם מרשימים רק על הנייר. כולנו יודעים איפה רוב הרכבים יבלו כל החיים שלהם. 

איכות החומרים בטסלה מצויינת. איכות ההרכבה בהחלט לא ברמה של לקסוס, ומה הבעיה בתנוחת הישיבה?
לגבי שמירת ערך, אתה בטוח?
לפני שעתיים, vadim6385 כתב:

פלוס היא ניראית יותר פרקטית ממודל 3 (בגלל צורת הקרוסאובר).

 

בהחלט. והמתחרה של האיוניק זו מודל Y, לא 3.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לטסלה גם לא צפויים חיים קלים עם הרבה מתחרים חדשים. עד עכשיו הם היו לבד בשוק והם לא רגילים לתחרות אמיתית.

נתח השוק שלהם מצטמצם, רווחים אין, תשלומי אוויר שהם מקבלים מיצרנים אחרים לאט-לאט גם ירדו עם כניסת דגמים היברידיים אצל אותם יצרנים (דוגמת רנו).

למרות כל הרעש מסביב, אין להם טכנולוגיות שאין למתחרים שלהם, מקסימום הם קצת מקדימים את האחרים בפיתוח תוכנה.

התקווה היחידה שלהם זה שכל השוק של החשמליות יגדל מהר מאוד על חשבון מכוניות עם מנוע בעירה פנימית. מה, שסביר להניח, לא יתגשם.

עריכה אחרונה על ידי EvGriga
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל הקטע של חברות טכנולוגיה זה לעשות overhype למוצרים שלהם. 

 

בכל אופן, לאף אחד לא יהיו חיים קלים. לפי מה שקראתי יצרני רכב מרוויחים משני דברים עיקריים:

 

1. חלפים

2. מימון (הלוואות, ליסינג)

 

אין הרבה רווח על המכונית. המכונית היא אמצעי לכלוא את הצרכן בתוך הרשת של היצרן למשך כל חיי הרכב. מכונית זה כמו gateway drug. 

 

מכוניות חשמליות זקוקות להרבה פחות תחזוקה. זה אומר שהם לא ממש יוכלו להרוויח מהחלפים.

 

אז נשאר להם רק מימון. זאת אומרת שכל היצרנים יהיו חייבים לייקר את המכוניות בשביל לשרוד ולדחוף לאנשים מימון לשנים רבות כי זו תהיה הדרך היחידה לאדם ממוצע לקנות מכונית חשמלית חדשה. 

 

לפני 49 דקות, robertf כתב:

בהחלט. והמתחרה של האיוניק זו מודל Y, לא 3.

 

כן, אבל מודל Y הרבה יותר יקרה. ולפי התמונות פחות פרקטית. 

עריכה אחרונה על ידי Avatar Schnitzel
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש כבר הערכת מחיר לאיוניק 5?
לפני או אחרי הנחה לחיילים?[emoji847]

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

  • אהבתי 1

gladen pro25+rs audio 100m -tru technology billet 4100

ad neo800w- mosconi pro 4/30

gladen pro10-mosconi pro 1/10

fiio 11m plus coax mosconi dsp aerospace 6to8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 38 דקות, Avatar Schnitzel כתב:

בכל אופן, לאף אחד לא יהיו חיים קלים. לפי מה שקראתי יצרני רכב מרוויחים משני דברים עיקריים:

 

1. חלפים

2. מימון (הלוואות, ליסינג)

 

אין הרבה רווח על המכונית. המכונית היא אמצעי לכלוא את הצרכן בתוך הרשת של היצרן למשך כל חיי הרכב. מכונית זה כמו gateway drug. 

 

זה בדיוק המודל הכלכלי של טסלה - הם כולאים אותך באקוסיסטם שלהם, כשבתוכו הם גוזרים קופון על כל פיפס, כולל שירות וטעינה.

 

יצרן רכב מסורתי מרוויח על מכוניות. חלפים אתה יכול לשים תחליפי, מימון אתה מקבל מגורם שלא קשור ליצרן בשום צורה (בארץ לפחות).

 

אם כבר, מי שמרוויח על חלפים/מימון זאת הסוכנות המקומית, ככה זה בארץ לפחות. היצרן מוכר להם מכוניות במחיר סיטונאי, והיבואן המקומי דואג לכל מה שמסביב - חלפים, אחריות, שירות, מימון, וכמובן גוזר על זה את הקופון שלו.

 

היצרן המסורתי מוכר לך אוטו, ושם זה נגמר פחות או יותר. כדי שיונדאי או טויוטה ימשיכו להרוויח עליך, אתה צריך לחזור ולקנות אוטו חדש שוב ושוב.

 

טסלה מוכרים לך אקוסיסטם, יונדאי מוכרים לך מכונית. ואכן אין הרבה רווח על מכוניות עממיות וזולות, אז צריכים לייצר ולמכור כמות מפגרת כדי להרוויח.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 56 דקות, Avatar Schnitzel כתב:

 

 

1. חלפים

2. מימון (הלוואות, ליסינג)

כן, אבל מודל Y הרבה יותר יקרה. ולפי התמונות פחות פרקטית. 

3. עדכונים שונים המוסיפים יכולות, בעיקר נהיגה אוטונומית. 

 

תחשוב שאנשים משלימים לטסלה אלפי דולרים (בישראל עם המס זה יוצא מעל ל-10,000 דולר) על מערכת אוטו-פיילוט המורחבת ועוד מספקים לחברה אין סוף מידע על פעולת המערכת כסוג של נהגי שדה. ב.מ.וו דרשה קצת כסף על אפל קארפליי, ואצלה זו התאמה רחבה לא סתם תצוגה במולטימדיה, והיא חטפה על זה ביקורת מפה עד להודעה החדשה. יצרני הרכב מאוד מרוצים מכך שטסלה יצרה כאן תקדים ורובם כבר מתכננים שזה יהיה חלק בלתי נפרד מההכנסה שלהם. אני לא רוצה בכלל לדמיין מה יקרה אם וכאשר אפל תשיק מכונית 😄

 

בכלל, יצרני הרכב עוברים, מתכננים לפחות, למודל של ספקי שירותי תחבורה ולא רק יצרני רכב.

עריכה אחרונה על ידי ch2856
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

לפני 21 דקות, vadim6385 כתב:

יצרן רכב מסורתי מרוויח על מכוניות. חלפים אתה יכול לשים תחליפי, מימון אתה מקבל מגורם שלא קשור ליצרן בשום צורה (בארץ לפחות).

 

זו שהם לא מרוויחים הרבה על זה שהם מוכרים לך מכונית בסוכנות. רוב הכסף שלהם מגיע מחלפים ועסקאות מימון. (תחשוב על כל חיי הרכב מהסוכנות עד מגרש הגרוטאות) לטסלה אין אפילו את החלפים. אז מה נשאר? מימון ו-microtransactions. אה והסוללה שהם משחילים לצרכנים אחרי 7-8 שנים. 

 

לא סתם הם תכננו את הטסלה כמו משחק מחשב עם הטאבלט הענק הזה במרכז הרכב. רוצה לפתוח רמקולים נוספים? שלם. רוצה לפתוח עוד מערכות? שלם. רוצה עדכון תוכנה שמוסיף פיצ'רים חדשים? שלם. 

 

עריכה אחרונה על ידי Avatar Schnitzel
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 26 דקות, vadim6385 כתב:

 

זה בדיוק המודל הכלכלי של טסלה - הם כולאים אותך באקוסיסטם שלהם, כשבתוכו הם גוזרים קופון על כל פיפס, כולל שירות וטעינה.

 

יצרן רכב מסורתי מרוויח על מכוניות. חלפים אתה יכול לשים תחליפי, מימון אתה מקבל מגורם שלא קשור ליצרן בשום צורה (בארץ לפחות).

 

אם כבר, מי שמרוויח על חלפים/מימון זאת הסוכנות המקומית, ככה זה בארץ לפחות. היצרן מוכר להם מכוניות במחיר סיטונאי, והיבואן המקומי דואג לכל מה שמסביב - חלפים, אחריות, שירות, מימון, וכמובן גוזר על זה את הקופון שלו.

 

היצרן המסורתי מוכר לך אוטו, ושם זה נגמר פחות או יותר. כדי שיונדאי או טויוטה ימשיכו להרוויח עליך, אתה צריך לחזור ולקנות אוטו חדש שוב ושוב.

 

טסלה מוכרים לך אקוסיסטם, יונדאי מוכרים לך מכונית. ואכן אין הרבה רווח על מכוניות עממיות וזולות, אז צריכים לייצר ולמכור כמות מפגרת כדי להרוויח.

 

לדעתי זה מודל מעולה. לתקן את האוטו אם משהו מתקלקל אתה חייב. לקנות פיצ'ר שמוריד 1 שניות מ-0 ל-100 אתה לא חייב. בסה"כ זה win-win.

 

כמו בהרבה משחקי רשת. יש אנשים שקונים הרחבות למשחק החינמי, ויש אנשים שלא. מספקים ש-10% מהמשתמשים קונים את ההרחבות ובכך החברה יוצאת מורווחת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי טסלה מודל 3 מול יונדאי איוניק 5 או קיה ev6 הם לא מתחרים באותה הקטגוריה.

 

אבל בגלל שהם כנראה יתומחרו באותה סביבת מחיר ניתן להשוות ביניהן.

 

היתרון הגדול של טסלה בכלל זה רשת הסופרצ'רג'רים שלה.

 

עם כמות הרכבים החשמליים שנמכרת בישראל (כשהרוב טסלות) יחסית לעמדות הטעינה הציבוריות, כל עמדת טעינה ציבורית נחשבת.

 

מצד שני בהשוואה בין הרכבים הללו, ברור שלשימושיים משפחתיים היונדאי והקיה יהיו עדיפים על המודל 3, כפי שכמעט כל קרוסאובר קומפקטי או סטיישן (או רכבים עם דלת חמישית כמו אוקטביה ואיוניק היברידית) רגילים ולא חשמליים גם עדיפים עליה (כמובן אם לא מחשיבים את ההייפ של טסלה כיתרון לשימוש משפחתי והרבה מהרוכשים כנראה כן מחשיבים זאת 😉)

 

הפתרון לבעלי משפחות ומי שאיכפת לו מפרקטיות למשפחה ורוצה רכב חשמלי, זה כנראה לחכות למודל y, כפי שזה נראה הרכבים שיגיעו מהמפעל בברלין יהיה בעלי השילדה והסוללות החדשים ובדגם התחלתי lr עם מנוע אחורי בלבד, שתיתן טווח גדול במיוחד (יותר מה- lr הנוכחית עם 2 מנועים), במחיר מוזל שיהיה כנראה רק קצת יקר יותר מהמודל 3 sr.

 

ככה גם מקבלים רכב פרקטי מצד אחד (יחסית- עדיין מבנה הג'יפון קופה המטופש פחות פרקטי ממבנה של ג'יפון רגיל וגג הזכוכית גם מיותר והרכב גם ג'מוס מגודל) ומצד שני מקבלים גם כמות עמדות טעינה ציבורית מקסימלית (שעדיין לא תספיק).

 

 

עריכה אחרונה על ידי evc
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, Avatar Schnitzel כתב:

בהנחה וזה לא pay to win. 

 

חכה קצת וזה יהיה pay to win.

 

יגבילו את הספק המנועים, טווח הסוללה, מסלול מועדף במערכת ניווט, טעינה בזמן נורמלי, ועוד כל מיני דברים שאני לא מצליח לחשוב עליהם כרגע.

 

מה דעתך על אוטו שמוגבל ל50 קמ"ש, ועם טווח סוללה מוגבל תוכנתית ל100 קילומטר? אלא אם תקנה tesla coins כדי לפתוח אותו ליותר כמובן.

עריכה אחרונה על ידי vadim6385

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, Avatar Schnitzel כתב:

לא סתם הם תכננו את הטסלה כמו משחק מחשב עם הטאבלט הענק הזה במרכז הרכב. רוצה לפתוח רמקולים נוספים? שלם. רוצה לפתוח עוד מערכות? שלם. רוצה עדכון תוכנה שמוסיף פיצ'רים חדשים? שלם.

 

צר לי לקלקל לך את התיאוריות אבל מאז שקניתי את הטסלה בסוף 2018 קיבלתי תכונות כמו 4 מצלמות דרך, Sentry Mode, אורות גבוהים אוטומטיים ושליחת נקודות ציון מהטלפון לרכב חינם בעדכוני תוכנה. יותר מזה, ההספק של הרכב עלה בכ-50 כ"ס, גם כן חינם אין כסף.

  • אהבתי 5
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...