Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil

פוסטים מומלצים

  • תגובות 6.2 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני 36 דקות, EvGriga כתב:

טסלה עושה חיים קשים ליבואנים בארץ - לקסוס UX300e החשמלי מוזל עד 35,000 שקל ! המחיר החדש מתחיל ב 228 אלף שקל.

רק 7 מכוניות נמכרו ברבעון הראשון של 2021 לעומת צפי של 100 מכוניות בשנה.

אבל השאלה נשארת עדיין: למה לשלם 40 אלף שקל יותר עבור ג'יפון קטן, צפוף ואיטי יותר לעומת טסלה מודל 3?

רק ליבואן יש תשובות.

 

אז היבואן יכול לחתוך 35K בלי למצמץ, מניח שגם במחיר הזה הוא לא מפסיד על כל יחידה. אבל הבה נמשיך להאשים רק את המדינה על המיסים ונתעלם מקרטל היבואנים.

 

  • אהבתי 3
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 3
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 46 דקות, EvGriga כתב:

טסלה עושה חיים קשים ליבואנים בארץ - לקסוס UX300e החשמלי מוזל עד 35,000 שקל ! המחיר החדש מתחיל ב 228 אלף שקל.

רק 7 מכוניות נמכרו ברבעון הראשון של 2021 לעומת צפי של 100 מכוניות בשנה.

אבל השאלה נשארת עדיין: למה לשלם 40 אלף שקל יותר עבור ג'יפון קטן, צפוף ואיטי יותר לעומת טסלה מודל 3?

רק ליבואן יש תשובות.

משער שחיבור למותג. 

 

לקסוס בין כה וכה נחשב מותג יוקרה של טויוטה ( לפחות בארץ). אם מחפשים לחסוך על רכב, כנראה שלא היו קונים לקסוס מלכתחילה. אין מה לחפש היגיון. 

עריכה אחרונה על ידי eitanuch
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היבואנים הם למעשה סוכני גביית המסים של המדינה והם פועלים יד ביד עם הרשויות. אי אפשר להפריד ביניהם.

המדינה נותנת ליבואנים להרוויח ללא מאמץ או סיכון מיותר עם תקנות ומגבלות שונות על תחרות, והם מבצעים עבורה גביית המסים גם ללא מאמץ מצידה.

שמתם לב שכל הנחות המס במסגרת מיסוי ירוק הולכות ליבואנים, ש"מטוב לבם" יכולים לחלוק אותם עם הצרכנים אבל יכולים גם לא.

זה לא המצב במדינות אחרות - שם הצרכן מקבל את מלא הטבות המס לרכבים ירוקים ישירות במעמד הקניה.

עריכה אחרונה על ידי EvGriga
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 דקות, me5000 כתב:

האיוניק 5 די תחסל המון ממכירות הטסלה

 

IONIQ5KV_4 (1).jpg

עם העיצוב הזה אני לא בטוח...

טסלה ושוק הרכב החשמלי במגמת גדילה על חשבון פלחי שוק אחרים.

האיוניק תגדיל את סך המכירות של הרכבים החשמלים בארץ בנוסף לטסלה.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האיוניק תיקח את הלקוחות שרוצים חשמלי, אבל לא רוצים רכב ממותג לא מוכר.

 

פלוס היא ניראית יותר פרקטית ממודל 3 (בגלל צורת הקרוסאובר).

 

לך תדע, אולי כלמוביל יעשו את המג׳יק שלהם עם השיווק האגרסיבי, והיא תיקח הרבה כאלה שאולי רוצים חשמלי אבל מתלבטים מסיבות כאלה ואחרות.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, EvGriga כתב:

יש Chill Mode :)

 

עזוב, אתה לא יודע איזה נהג הוא, הוא באמת תופעת טבע 😁. היה נוהג לכבות את הרכב בירידה לרחוב בכדי לחסוך 2 גרם של דלק, היה צועק על אשתו אם הייתה מדברת עם מישהו ברחוב כאשר הרכב מונע ורשימת הרכבים שלו עד היום כוללת פיאט פנדה (לא זו המודרנית, דור ראשון) סוזוקי ג'מני וסוזוקי אלטו. 

  • מצחיק 3
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, EvGriga כתב:

אבל השאלה נשארת עדיין: למה לשלם 40 אלף שקל יותר עבור ג'יפון קטן, צפוף ואיטי יותר לעומת טסלה מודל 3?

רק ליבואן יש תשובות.

 

איכות הרכבה, איכות חומרים, תנוחת ישיבה, מותג ושמירת ערך.  לא יודע אם זה שווה 40,000 אלף (מאוד סובייקטיבי), אבל לא חסר סיבות. עם כל הכבוד לנתוני תאוצה של טסלה הם מרשימים רק על הנייר. כולנו יודעים איפה רוב הרכבים יבלו כל החיים שלהם. 

עריכה אחרונה על ידי Avatar Schnitzel
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 דקה, shugiflex כתב:

יש כבר הערכת מחיר לאיוניק 5?

בכתבה שפורסמה פה בעבר, המחיר עמד על כ-190 אלף ש"ח למיטב זכרוני.

 

 

ולנושא אחר - האם טסלה תאפשר תשלום בדוגקוין?

https://www.independent.co.uk/life-style/gadgets-and-tech/dogecoin-elon-musk-twitter-cryptocurrency-tesla-b1845378.html?utm_content=Echobox&utm_medium=Social&utm_source=Facebook&fbclid=IwAR3LXpxreZmh6fAxhw2mlDANsJPw3T1B1RRG-FUlSCBRzkLX229Vcdqr5Bk#Echobox=1620721612

עריכה אחרונה על ידי eitanuch
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, CX25GTI כתב:

עם העיצוב הזה אני לא בטוח...

טסלה ושוק הרכב החשמלי במגמת גדילה על חשבון פלחי שוק אחרים.

האיוניק תגדיל את סך המכירות של הרכבים החשמלים בארץ בנוסף לטסלה.

 

על טעם ועל ריח אי אפשר להתווכח, אבל על פונקציונליות בהחלט כן. האיוניק 5 הזאת מרשימה מאוד. לדעתי היא תהיה הרבה יותר שימושית להרבה יותר אנשים מאשר המודל 3. 

לפני 2 דקות, eitanuch כתב:

האם טסלה תאפשר תשלום בדוגקוין?

 

הוא יאפשר לשלם גם עם מטבע של קלינגונים אם זה יעזור לו לנפח את רווחים של טסלה.   

עריכה אחרונה על ידי Avatar Schnitzel
  • מצחיק 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...