Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil

פוסטים מומלצים

לפני 1 דקה, Avatar Schnitzel כתב:

אני לא חושב. הרוב לא מודעים. אבל המותג, הפוזה, השיווק חזקים מאוד. 

אז איך אתה מסביר את זה שרוב משתמשי המאק הם מפתחי תוכנה? אכפת רק מהעיצוב? לא חשוב שהמחשב יהיה אמין?

עריכה אחרונה על ידי eitanuch
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 6.2 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני 6 דקות, Avatar Schnitzel כתב:

הם רוצים לפתח לאקו סיסטם של אפל. 

וזה כמובן בולשיט. בכל מקום שהכרתי עד כה, וגם באקדמיה, רוב הניידים היו מאקים, ולא מפתחים שום דבר שקשור.

עריכה אחרונה על ידי eitanuch
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, vadim6385 כתב:

האיוניק תיקח את הלקוחות שרוצים חשמלי, אבל לא רוצים רכב ממותג לא מוכר.

 

פלוס היא ניראית יותר פרקטית ממודל 3 (בגלל צורת הקרוסאובר).

 

לך תדע, אולי כלמוביל יעשו את המג׳יק שלהם עם השיווק האגרסיבי, והיא תיקח הרבה כאלה שאולי רוצים חשמלי אבל מתלבטים מסיבות כאלה ואחרות.

לאיוניק 5 יתרון מסיבי על הטסלה בכל הנוגע למרווח פנים, לאוטו הזה בסיס גלגלים ענק של 3 מטר ועיצוב קופסתי שמקנה מרחב של לימוזינה ליושבים מאחור וכל זה במרכב יחסית קצר. נדמה לי שבכל הנוגע לשימושיות ובהסתייגות מתבקשת שהכל לפי פירסומים ולא מבחינה פיזית של האוטו, הוא מגלה עדיפות על הטסלה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 דקות, eitanuch כתב:

וזה כמובן בולשיט. בכל מקום שהכרתי עד כה, וגם באקדמיה, רוב הניידים היו מאקים, ולא מפתחים שום דבר שקשור.

 

אז הם רצו את העיצוב ואת הפוזה. בסדר גמור. אבל אין שום "אילוץ הנדסי". מוכן להתערב על 10,000 שקל  שאם אפל יוסיפו עוד 1-2 מ"מ עובי למחשבים שלהם בשביל רכיבים נשלפים אף אחד לא יבחין בזה בכלל. אבל אז ה-reparability יהיה יותר טוב וזה משהו שהם לא רוצים. זה לא טוב לביזנס.  

 

תעקוב אחרי הערוץ של הבחור הזה: 

 

https://www.youtube.com/user/rossmanngroup/videos

 

הוא כל היום מתקן מוצרים של אפל וחושף את התרגילים המלוכלכים שלהם שנועדו להקשות על תיקונים ולהשבית את המוצר מוקדם יותר. 

עריכה אחרונה על ידי Avatar Schnitzel
  • מצחיק 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Just now, evc כתב:

 

הפתרון לבעלי משפחות ומי שאיכפת לו מפרקטיות למשפחה ורוצה רכב חשמלי, זה כנראה לחכות למודל y, כפי שזה נראה הרכבים שיגיעו מהמפעל בברלין יהיה בעלי השילדה והסוללות החדשים ובדגם התחלתי lr עם מנוע אחורי בלבד, שתיתן טווח גדול במיוחד (יותר מה- lr הנוכחית עם 2 מנועים), במחיר מוזל שיהיה כנראה רק קצת יקר יותר מהמודל 3 sr.

 

 

 

 

 

זה משפט מעניין, מה הכוונה במחיר מוזל? איך הגיוני שמודל Y LR תעלה רק קצת יותר ממודל 3 SR ?

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה בעצם יהיה דגם sr החדש, אבל אי אפשר לקרוא לו sr כי הטווח שלו יהיה גדול יותר משל ה- lr הנוכחית 🙃

 

המחיר יהיה זול יותר בגלל הוזלה מאסיבית בעלויות הייצור של המודל y המחודש, הן בגלל השילדה החדשה והפשוטה לייצור (3 חלקים במקום ריבוי חלקים) וגם הסוללה החדשה זולה יותר לייצור.

 

עלויות הייצור יהיו זולות יותר גם מהמודל 3 הנוכחית , אבל המחיר לצרכן יהיה קצת יקר יותר, רק כדי לשמור על הבדלי המיצוב ביניהם.

 

זה מה שקראתי, כרגע הכל ספוקלציות שניזונות ממידעים שונים, אבל אין עשן בלי אש...

 

לפני 42 דקות, רועי5 כתב:

לאיוניק 5 יתרון מסיבי על הטסלה בכל הנוגע למרווח פנים, לאוטו הזה בסיס גלגלים ענק של 3 מטר ועיצוב קופסתי שמקנה מרחב של לימוזינה ליושבים מאחור וכל זה במרכב יחסית קצר. נדמה לי שבכל הנוגע לשימושיות ובהסתייגות מתבקשת שהכל לפי פירסומים ולא מבחינה פיזית של האוטו, הוא מגלה עדיפות על הטסלה.

 

ראיתי הרבה סרטונים על האיוניק 5, המרחב גדול אבל בגבולות הסטנדרטי, לא לימוזינה.

 

אבל צריך כמובן לבדוק בפועל.

 

בסיסי הגלגלים הגדולים ברכבים חשמליים נועדו לדעתי בראש ובראשונה כדי לאכסן בריצפת הרכב סוללה כמה שיותר גדולה.

 

אבל כמובן שהמנוע החשמלי הקטן והרכיבים הנלווים המועטים מאפשרים (תיאורטית) תאי מנוע קצרים יותר וניצול טוב יותר של אורך המרכב לטובת מרחב פנים גדול יותר.

עריכה אחרונה על ידי evc
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, Avatar Schnitzel כתב:

 

 

זו שהם לא מרוויחים הרבה על זה שהם מוכרים לך מכונית בסוכנות. רוב הכסף שלהם מגיע מחלפים ועסקאות מימון. (תחשוב על כל חיי הרכב מהסוכנות עד מגרש הגרוטאות) לטסלה אין אפילו את החלפים. אז מה נשאר? מימון ו-microtransactions. אה והסוללה שהם משחילים לצרכנים אחרי 7-8 שנים. 

 

לא סתם הם תכננו את הטסלה כמו משחק מחשב עם הטאבלט הענק הזה במרכז הרכב. רוצה לפתוח רמקולים נוספים? שלם. רוצה לפתוח עוד מערכות? שלם. רוצה עדכון תוכנה שמוסיף פיצ'רים חדשים? שלם. 

 

פשוט הזויים כל האנשים שחושבים שזה דבר רע. אתה אשכרה משלם בדיוק על מה שאתה צריך, ובמחירים מצחיקים. בשאר היצרנים אתה קונה "רמת גימור" שבדר"כ עולה +10K ואתה מקבל עם הרמת גימור הזאת אבזור שאתה קרוב לוודאי לא צריך.

 

ואתה לא משלם על רמקולים, יש לך את הדגם הבסיסי, וכל מה שמעל הדגם הזה מגיע כבר עם כל הרמקולים שדיברת עליהם

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 18 דקות, Turbulence כתב:

פשוט הזויים כל האנשים שחושבים שזה דבר רע. אתה אשכרה משלם בדיוק על מה שאתה צריך, ובמחירים מצחיקים. בשאר היצרנים אתה קונה "רמת גימור" שבדר"כ עולה +10K ואתה מקבל עם הרמת גימור הזאת אבזור שאתה קרוב לוודאי לא צריך.

 

ואתה לא משלם על רמקולים, יש לך את הדגם הבסיסי, וכל מה שמעל הדגם הזה מגיע כבר עם כל הרמקולים שדיברת עליהם

ואם קנית את הדגם ברמת אבזור הנמוכה, היצרנים ידאגו לדחוף כפתורים שלא עושים כלום כדי להזכיר לך מה יש ברמת אבזור יותר גבוהה ושבפעם הבאה תפתח את הארנק.

 

עאלק, "מה הכפתור הזה?" - "זה בקרת שיוט, אבל זה לא פעיל ברמת אבזור הבסיסית." אז למה הכפתור הזה קיים?.. 

עריכה אחרונה על ידי eitanuch
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, Avatar Schnitzel כתב:

 

אז הם רצו את העיצוב ואת הפוזה. בסדר גמור. אבל אין שום "אילוץ הנדסי". מוכן להתערב על 10,000 שקל  שאם אפל יוסיפו עוד 1-2 מ"מ עובי למחשבים שלהם בשביל רכיבים נשלפים אף אחד לא יבחין בזה בכלל. אבל אז ה-reparability יהיה יותר טוב וזה משהו שהם לא רוצים. זה לא טוב לביזנס.  

 

תעקוב אחרי הערוץ של הבחור הזה: 

 

https://www.youtube.com/user/rossmanngroup/videos

 

הוא כל היום מתקן מוצרים של אפל וחושף את התרגילים המלוכלכים שלהם שנועדו להקשות על תיקונים ולהשבית את המוצר מוקדם יותר. 

 

 

1. ממש לא רק אפל! המחשבים, גם מחשבים דקים של לנובו (ומבטיח לכם שעוד), מגיעים ללא יכולת הרחבה. 

רכיבים פריפריאליים מולחים ישירות ללוח האם. 

2. תודה על ההמלצה על הערוץ

3. לא הכל 'אילוץ הנדסי' כי יש גם עלויות. לבנות מחשב 'בר שדרוג': זכרון, מעבד, דיסק קשיח, עולה יותר, מה שיגולגל ללקוח.

כמה יותר? לא בטוח שהרבה, ועוד פחות  בטוח שגודל השוק שווה את המאמץ.

4. אז מה גודל השוק? מן הסתם גודלו פרופורציונלי לחלק היחסי באוכלוסיית הלקוחות שמוכן לשקול שדרוג מחשב אחרי כמה שנים, על פני גריסתו ורכישת מודל חדש יותר. אם נסיוני הפרטי שווה משהו, אז  מדובר בפינטס.

5. סעיפים 3 - 4 מועמדים לטיפול רגולטיבי? יתכן. לא יודע אם זה הגיוני.

6. E-waste  זה בהחלט איום סביבתי משמעותי. השמאלית של אפל והימנית של טסלה נורא מתעניינות בו.

 

 

כיום: סקודה קודיאק 1.5, פיג'ו 108 1.2
לפני: סקודה אוקטביה  *  סיטרואן C2VTS ❤️ *  פיג'ו 206  *  מזדה 3 * רובר 214SI ידנית ❤️ * מזדה לנטיס  * פורד אריקה ידנית
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התלהב יותר מידי.

לפני 11 שעות, ליפיגו כתב:

1. ממש לא רק אפל! המחשבים, גם מחשבים דקים של לנובו (ומבטיח לכם שעוד), מגיעים ללא יכולת הרחבה. 

 

כי הם ראו את אפל עושים את זה ולא חוטפים. זה בדיוק כמו עם החיבור לאוזניות. אפל חיסלו את החיבור והכריחו אותנו לעבור לאוזניות אלחוטיות עם אורך חיים קצר משמעותית, הצרכנים השלימו עם הפגיעה ושאר החברות קיבלו אומץ לעשות את אותו הדבר כאשר ראו את אפל יוצאת מזה ללא פגע. 

 

ציטוט

3. לא הכל 'אילוץ הנדסי' כי יש גם עלויות. לבנות מחשב 'בר שדרוג': זכרון, מעבד, דיסק קשיח, עולה יותר, מה שיגולגל ללקוח.

 

החסכון מגולגל ישירות לכיס של החברות. אנחנו הצרכנים לא נהנים מזה. 

 

ציטוט

6. E-waste  זה בהחלט איום סביבתי משמעותי. השמאלית של אפל והימנית של טסלה נורא מתעניינות בו.

 

הבעיה היא שמצד אחד הם משווקים את עצמם בתור חברה היפסטרית מגניבה שדואגת לכדור הארץ ומצד שני לא חושפים שהמוצרים שלהם הופכים ל-e-waste על כל תקלה זניחה. 

עריכה אחרונה על ידי Avatar Schnitzel
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 דקות, Avatar Schnitzel כתב:

החסכון מגולגל ישירות לכיס של החברות. אנחנו הצרכנים לא נהנים מזה. 

 

דווקא כן - היום אתה יכול לקנות סמארטפון סביר ביותר ב500-600 ש"ח, מחשב נייד ב1500, וטלוויזיה חכמה בפחות מ1000.

 

נכון שזאת לא תהיה הטכנולוגיה האחרונה, אבל גם לא נבלה מקרטעת כמו לפני 5-6 שנים.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואם קנית את הדגם ברמת אבזור הנמוכה, היצרנים ידאגו לדחוף כפתורים שלא עושים כלום כדי להזכיר לך מה יש ברמת אבזור יותר גבוהה ושבפעם הבאה תפתח את הארנק.
 
עאלק, "מה הכפתור הזה?" - "זה בקרת שיוט, אבל זה לא פעיל ברמת אבזור הבסיסית." אז למה הכפתור הזה קיים?.. 
לא מדויק.
היצרן לא ישקיע בתבניות ייצור שונות עבור כל רמת גימור.
אלא בדרך כלל תבנית ייצור אחת שכוללת את הכל ואחר כך יחברו את האבזור הרלוונטי.


Sent from my Mi 9T using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 דקות, vadim6385 כתב:

דווקא כן - היום אתה יכול לקנות סמארטפון סביר ביותר ב500-600 ש"ח, מחשב נייד ב1500, וטלוויזיה חכמה בפחות מ1000.

 

אין שום קשר.

עריכה אחרונה על ידי Avatar Schnitzel
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...