Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil

פוסטים מומלצים

מגיע לו. באמת שמגיע לו. לא כי אני שמח להאיד אלא כי הרבה מאוד חברות בינלאומיות למדו על בשרן שמסוכן לעשות עסקים עם הסינים, אבל הוא הלך פנימה בכל מקרה ואכל אותה. 

 

סינים גנבו ממנו את הטכנולוגיה, סגרו פערים ועכשיו מראים לו את הדלת החוצה. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 6.2 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני 13 שעות, Shmelov כתב:

 

בחירה מצוינת!

נוספו ברחוב שלנו מתחילת השבוע עוד 5 טסלות, אחת מהם בצבע בורדו מהמם עם גלגל בשילוב לבן

יש מצב לקצת תמונות לשטוף את העיניים?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

טסלה תסתדר, מה שהיא לא תמכור בסין היא תמכור בשאר העולם ואנחנו נהנה מזה.

 

עכשיו גם מובנת הסיבה למשלוח הגדול של מודל 3 

sr מסין והצפי למכירות של 10,000 רכבים בישראל עוד השנה, אנחנו מקבלים את עודפי הייצור שהסינים לא רוצים.

 

הבעיה של טסלה שעודפי הייצור שלה של המודל 3 לא מתאימים לשוק האירופאי שלא אוהב רכבי סדאן ולמעשה גם לשוק הישראלי שגם לא אוהב רכבי סדאן (מלבד הקורולה) אבל עקב העדר חלופות חשמליות בתצורת ג'יפון (בינתיים) היא נמכרת במספרים יפים (בינתיים).

 

חוץ מהמודל 3 יש לטסלה רק דגם אחד של ג'יפון "עממי" המודל y.

 

הישענות על דגם אחד היא בעייתית.

 

ודגם האצ'בק שמפותח ע"י טסלה הוא לא דגם של לחם וחמאה, אלא אם כן טסלה תפתיע בדגם פרקטי במיוחד עם מרווח גדול ותא מטען גדול מהרגיל ברכב האצ'בק ואולי זה יהיה בכלל ג'יפון קטן.

 

עריכה אחרונה על ידי evc
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 59 דקות, Avatar Schnitzel כתב:

מגיע לו. באמת שמגיע לו. לא כי אני שמח להאיד אלא כי הרבה מאוד חברות בינלאומיות למדו על בשרן שמסוכן לעשות עסקים עם הסינים, אבל הוא הלך פנימה בכל מקרה ואכל אותה. 

 

סינים גנבו ממנו את הטכנולוגיה, סגרו פערים ועכשיו מראים לו את הדלת החוצה. 


אז מה רצית שיעשה? יחרים מראש את השוק הסיני?
תראה הסינים לא גנבו ממנו טכנולוגיה מאיך שאני רואה את זה.
מה שקורה כשחברה כמו טסלה מגיעה לארץ כמו סין היא שהיא צריכה ספקים שייצרו לה שלל רכיבים לרכבים שלה.
היא צריכה קבלנים שיבנו לה מפעלים.
הכל קורה בסטנדרט הגבוה שהיא קובעת. כל ספקי המשנה צריכים להתיישר לפי הסטנדרט הזה.

אז אם סין גנבה או לא גנבה זה לא משנה. מה שטסלה הביאה לסין הם סטנדרטים ודרישות מכל שרשרשת האספקה, ואז מחר בבוקר קמה חברה סינית חדשה לרכב חשמלי ויש לה ספקי משנה באיכות גבוהה עם יכולות אספקה. כנ"ל כל חברות הרכב הסיניות הם פתאום קיבלו בוסט רציני בדמות ספקי משנה הרבה יותר איכותיים.

בדיוק כמו שקרה עם אפל. אפל עם הדרישות הבלתי אפשריות שלהם מפוקסקון בנו בסין שרשרת ייצור ואספקה של סמארטפונים שתמכו בצמיחת מותגי סמארטפון איכותיים מאוד ממוצא סיני.

אז הסינים כבר לא צריכים לגנוב. טסלה מודל 3 עם כל הכבוד זה לא משהו מורכב כמו F35. זה כולה רכב חשמלי. הסינים כן צריכים מישהו שידאג שהתעשיה שלהם תהיה ברמה מספיק גבוהה כדי שהחברות הסיניות ייצרו מוצר איכותי כדי שהתחרה עם המוצר המערבי, וזה בדיוק מה שהם הרוויחו מטסלה.

  • אהבתי 4

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@farkash7

תשובה מעולה.

 

ככה זה בשוק חופשי. חברות מתחרות משתמשות באותם ספקים וכולם מרוויחים.

 

לדעתי בעתיד אנשים יעדיפו טסלה על פני חשמליות אחרות בגלל הנהיגה האוטונומית הטובה יותר, כי טסלה מעסיקה את מיטב המוחות בתחום ה-AI.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה נכון. עם כל הכבוד לאמנון שעשוע, אנדריי קרפט'י (חתום על המאמר של imagenet) הוא עילוי בתחום ה-ai. כמו שפעם קראתי שמישהו כתב עליו - אם יפתרו את הבעיה, זה יהיה אנדריי. 

עריכה אחרונה על ידי eitanuch
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 דקות, PriceDevil כתב:

נכון להבוקר רשומות 126 טסלות מהמשלוח של מאי במאגרי משרד הרישוי.

איך ניתן לבדוק את המספר הזה? האם זה אפשרי עבור אזרח רגיל?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 17 דקות, eitanuch כתב:

זה נכון. עם כל הכבוד לאמנון שעשוע, אנדריי קרפט'י (חתום על המאמר של imagenet) הוא עילוי בתחום ה-ai. כמו שפעם קראתי שמישהו כתב עליו - אם יפתרו את הבעיה, זה יהיה אנדריי. 

 

הפער אם קיים יסגר. אל תשימו את ההימור שלכם על העניין הזה. אני באמת לא חושב שהוא יתרון לטסלה בטווח הארוך.

 

לגבי התגובה הקודמת שלי, סיכום של כתבה מדהמרקר מאיך שאני הבנתי אותה. אני לא כזה חכם.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 45 דקות, farkash7 כתב:

אז מה רצית שיעשה? יחרים מראש את השוק הסיני?

 

כן. 

 

ציטוט

תראה הסינים לא גנבו ממנו טכנולוגיה מאיך שאני רואה את זה.
מה שקורה כשחברה כמו טסלה מגיעה לארץ כמו סין היא שהיא צריכה ספקים שייצרו לה שלל רכיבים לרכבים שלה.
היא צריכה קבלנים שיבנו לה מפעלים.
הכל קורה בסטנדרט הגבוה שהיא קובעת. כל ספקי המשנה צריכים להתיישר לפי הסטנדרט הזה.

 

כל מי שיודע משהו על סין יודע שבכלכלה סינית ישלטו רק חברות סיניות. הם בחיים לא יתנו לחברה אמריקאית להשתלט על השוק הפנימי שלהם. חברות מערביות הן לא יותר מאידיוטים שימושיים עבורם. הפעם טסלה יצאו האידיוט השימושי התורן. 

 

כאשר הכלכלה הסינית נפתחה למערב בתחילת שנות ה-90 הייתה אמונה שפיתוח כלכלי יביא דמוקרטיה לסין. זה מה שקרה בדרום קוריאה שהייתה תחת משטר צבאי עד אמצע שנות ה-80. אבל להבדיל מדרום קוריאה סין לא הפכה לדמוקרטיה, היא גונבת טכנולוגיה ומשתמשת בזה בשביל לייצר לעצמה עליונות על המערב. 

 

אבל תראה אני מבין את המשיכה לסין. מדובר בשוק ענק. הוא צריך להציג צמיחה וכניסה לכלכלה הסינית נראת מאוד מפתה. רק חבל שהוא נפל לאותה מלכודת בדיוק שנפלו רבים לפניו. 

 

 

עריכה אחרונה על ידי Avatar Schnitzel
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון, קשה מאוד לדעת. מאז שתחום הוויז'ן חווה פריצת דרך ב5 שנים האחרונות, מספר החברות שעוסקות במכוניות אוטונומיות נהיה עצום וקשה להאמין שתהיה רק חברה אחת שתצליח, וגם אם כן, לאו דווקא זו תהיה טסלה. אבל בא נגיד את זה ככה - לאף חברה אין יתרון עליה בטווח שנראה ל5 שנים הלאה. 

עריכה אחרונה על ידי eitanuch
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע מאיפה הבאת את המספר הזה.

תראה אני לא איזה מומחה לAI מהמעט וזה באמת מעט שיצא לי להתעסק מילת המפתח היא Data.

 

כשאנשים שומעים AI הם מדמיינים שאיזה חברה סטייל סקיינט מפתחת איזה שבב היסטרי שאפשר לתקוע בראש של t101 ולקבל סייבורג מחסל.

 

זה לא ככה. בסוף מזינים איזה מודל בdata. אתה יכול לשחק עם המודל לכאן או לכאן. בסוף לdata יש חשיבות מכרעת.

לTesla יש אולי יותר data כרגע, אבל החברות האחרות מוכרות יותר מכוניות, הן יכולות לצבור המון data מהר מאוד. חלקן כבר התחילו.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא רק. זה גם ציוד הקצה. אין להן שום ציוד על הרכב שמאפשר נהיגה אוטונומית ברמה כזו או אחרת (אי אפשר לשלוח נתונים לענן, לחשב, ולהחזיר פקודות לרכב כי זה realtime). 

 

בנוסף, הדטא הוא לא הissue בלבד. לחברות כמו פלוצווגן אין תשתית תוכנה טובה והן לא יכולות לפתח מערכות כאלה בעצמן. השינוי הזה גם לא כל כך פשוט והן לא יכולות להפוך לגוגל תוך שנה. לכן הן בונות על חברות אחרות שיפתחו בשבילהן את הטכנולוגיה. ממה שאני יודע, יש בשוק את המובילות שהן אינטל ונוידיה, אבל גם להן יש עוד דרך ארוכה והן מסתמכות על מערכות יקרות ועדינות כמו לידר עם כל החסרונות של זה.

 

לדעתי צריך שעוד חברות יכנסו לתחום. מעניין למה סמסונג לא שם. יש להם גם יכולת לפתח תוכנה וגם חומרה, כמו לשתיים הקודמות שהזכרתי. יש להם גם את הfab בין הכי גדולים בעולם. 

 

קראתי על שיתוף פעולה בין פלוצווגן למיקרוסופט בשנה האחרונה. זה מעניין אבל בחיתולים. 

עריכה אחרונה על ידי eitanuch
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע מה קורה עם VW אני לדוגמא מסתכל על GM, משקיעים המון בפיתוח כולל מרכז פיתוח בישראל.

הם בטח נמצאים מאחורי טסלה, יש מצב שאפילו כמו שתיארת 5 שנים מאחורי טסלה, אבל הם מצמצמים את הפער, וכבר עכשיו חלק מהרכבים שלהם משוחררים לשוק עם חומרה תומכת.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...