Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2367 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן לכולם,

כרגיל כטיפשותי שכחתי את החלונות של הרכב פתוחים, רק שהפעם בטיימינג לא טוב..

במשך היומיים של הגשמים האחרונים נכנסו לי מלא מים לרכב וכל המושב של הנהג, השטיח והריפוד מתחת לשטיח של הנהג נרטבו לחלוטין.

לאחר 3-4 ימים של ייבוש, הגיע האסון - הריח. ריח של מגבות רטובות ועובש בכל הרכב וזה פשוט לאא עובר, יצרתי קשר עם חברות לניקוי מושבים בשיטת יניקה(שואב רטוב או איך שלא קוראים לזה) אבל כולם חזרו ואמרו לי שאם התבצר מים מתחת לשטיחי הרכב יכול להיות שהטיפול הזה לא יעזור כי השאיבה לא מגיעה לשם והמים ישארו והריח ישאר, מישהו יודע מה אני עושה במצב כזה? אני מפחד שהמים למטה יהרסו לי את כל הפח של הרכב או ברזלים או מה שיש שם ואני מת מפחד ובכללי מת מהריח הזה.

 

תודה חברה!

פורסם

תנסה למשוך את כל המים מהרצפה ובכסא בעזרה שואב מים חזק ותפרק את כסא הנהג ותים אותו בשמש תעשה את זה מהיר יש מתחת לכסא נהג קבלים של חיבורי חשמל

פורסם
אהלן לכולם,

כרגיל כטיפשותי שכחתי את החלונות של הרכב פתוחים, רק שהפעם בטיימינג לא טוב..

במשך היומיים של הגשמים האחרונים נכנסו לי מלא מים לרכב וכל המושב של הנהג, השטיח והריפוד מתחת לשטיח של הנהג נרטבו לחלוטין.

לאחר 3-4 ימים של ייבוש, הגיע האסון - הריח. ריח של מגבות רטובות ועובש בכל הרכב וזה פשוט לאא עובר, יצרתי קשר עם חברות לניקוי מושבים בשיטת יניקה(שואב רטוב או איך שלא קוראים לזה) אבל כולם חזרו ואמרו לי שאם התבצר מים מתחת לשטיחי הרכב יכול להיות שהטיפול הזה לא יעזור כי השאיבה לא מגיעה לשם והמים ישארו והריח ישאר, מישהו יודע מה אני עושה במצב כזה? אני מפחד שהמים למטה יהרסו לי את כל הפח של הרכב או ברזלים או מה שיש שם ואני מת מפחד ובכללי מת מהריח הזה.

 

תודה חברה!

 

יש פקק מתחת לרכב שצריך למצוא ואז המים יתנקזו ממנו

מחפש את זה גם אצלי ברכב עדיין לא מצאתי

תראה פוסט שפירסמתי היום

×
×
  • תוכן חדש...