Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2379 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לקחת את הדברים שכתבתי קצת רחוק מידי. בוא נגיד במילים פשוטות אפשר לעגל פינות.

 

אתה כתבת שבגלל שהחנות "לא הרימה את הכפפה" ותיקנה את הכלי על חשבונה (55 שח), אתה רואה בה חנות שנותנת חרא של שירות .

 

אז אני זה שלקחתי את הדברים קצת רחוק מידי ??

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

  • תגובות 67
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
למי שמתעניין באיכות הבנייה בבוש AVE פירק לא מזמן אימפקט 18

 

היה באמזון DS18DBFL2S של היטאצי ב49$ (כנראה חיסול מלאי ללוגו של היטאצי) וקניתי, אבל היא די כבדה ומתלבט אם להחזיר אותה.

לשימוש ביתי בלבד 18V זה אוברקיל?

 

במקרה ולא רלוונטית לך אני אשמח לקנות ממך במחיר עלות בשביל אבא שלי שמחפש מברגת פוטר קלאץ.

 

308GTI 2017 - כיום.

1994 CLIO RSI - נמכרה!

 

פורסם
כרגע הדגם הרגיל (בלי BL) ב 71.8$ עם 2 סוללות, אם בוחרים באמזון כמוכר

https://www.amazon.com/Metabo-HPT-DS18DGL-Cordless-Batteries/dp/B07MLJWDWN

 

או. הנה דוגמא מצויינת לגבי מה ש(גם) מדובר כאן: היטאצ'י מייצרת כלי נטען, שעד כמה שאני יודע למטאבו לא היה סגמנט כזה, וממתגת אותו גם בשמה שלה, וגם בשם מטאבו שהיא רכשה זה מכבר (כן, מה לעשות. מטאבו שייכת כיום להיטאצ'י).

והם גם לא מסתירים ואומרים: אותו כלי, אפילו אותם צבעים, אבל אם הכיתוב שונה - אז גם המחיר מישתנה. מצחיק.

 

אגב אני סוס ערבות סיבירי, אם הכלי מיוצר במקום אחר מאשר סין. כמובן.

פורסם
אני רואה תמונה אחרת. החנות שאתה עובד באה מעניקה חרא של שירות ללקוחות שלה.

 

אם יש קיימים אצלכם לקוחות טובים שחוזרים כול פעם לקנות כלי והייבואן לא מוכן לקחת אחריות על נזק/תקלה בכלי תרימו את הכפפה ותתקנו על חשבונכם !

 

או שתפעלו מול הייבואן בכדי שיתקן בעצמו בדיוק כמו שמוסכים שולחים בקשה לייצרן הרכב ופועלים למען הלקוח לתיקון תקלות על חשבון הייצרן.

 

לקוח מרוצה חוזר !

 

1- יהללוך זרים ולא פיך.

אני מפציר בכם לדבר בהודעה פרטית מול 2 משתמשים- סאונד מן ועמוסBMW

לקוחות שלי שלא הגיעו דרך הפורום אלה רק תוך כדי עבודה איתם התחלנו לדבר על רכבים והכרנו שהם מהפורום.

 

2- אני עובד שם 8 שנים. אני מחזיר כסף ללקוח דרך האשראי או מזומן {תלוי איך שילם} על מוצר תקול שזוכינו עליו.

-> אילומינה-ירולוקס > מזכים מיידית. לדוגמא, קנית מנורה ב100 שקל אחרי 8 חודשים התקלקלה, אתה רוצה את כספך . תקבל במקום.

-> ניסקו- מבקשים לקבל לידם את המוצר התקול ולאחר כ3 שבועות או חודש לרוב מזכים כספית אותנו ואז אני מתקשר ללקוח ושואל אם רוצה כסף או מוצר.

-> וייסבורד- לאחר שיחה עם הסוכן, לרוב מזכה מוצר או כסף {מוצרים של 3 שנות אחריות}

-> מוצרי פולס- יבוא של חשמל ישיר- לרוב- החלפה ראש בראש של המוצר {3 שנות אחריות} או החזרת כסף.

->פלד- מוצרי סיגנט עם אחריות לכל החיים לא תמיד מזכים, מבקשים את המוצר ולאחר כחודש נותנים תשובה.

-> מוצרי מאז"ים- סימנס ABB,שניידר- מבקשים לקבל את המוצר אליהם ונותנים תשובה עד חודש.

->לדיקו- בושה! מחפשים איפה לא לזכות ולקן באחריות - מבקשים מסמכים על מסמכים.

 

אני עובד שם וכיף לי לעבוד שם כי אני אוהב לעבוד עם ספקים שנותנים לי גב.

תשאלו את 2 היוזרים שפה כמה פעמים הם באים לחנות שאני עובד בה ורואים את ההתנהלות ודעתם.

חרא של שירות זה לא אנחנו.

חרא של שרות זה בוש.

מבחינתי שלא יקנו. גם אם זה יעלה לי בעבודה {שרשור יפתח בקרוב על מחשבות} , אני מעדיף לקוח שמח שיחזור אליי ולא אחד שיתמרמר על אי מימוש אחריות.

כי אני כזה! אני מצביע ברגליים. מי ששרוף אצלי- אין סליחה!

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

פורסם

כשלי הייתה בעיה עם כבל חשמל בדיסק 9" של בוש (המכשיר כבר לא היה באחריות) התיקון עלה 177 ש"ח.

 

לדעתי כמו שאיציק רשם 55 ש"ח זה מחיר סימלי.


×
×
  • תוכן חדש...