Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2395 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

את ההמלצה נתן אבא של חבר טוב, שרכש מספר רכבים מהמגרש, ולמען האמת נסעתי על כולם ובמשך שנים אף אחד מהם לא ראה מוסך

פורסם

השוק מלא במשומשות טובות למכירה מידיים פרטיות, כל עוד אפשר להימנע ממפגש עם סוחרים/מגרשים עדיף.

ממליץ על ההצעה לפעולה שנתן לך pooh bear קודם בשרשור

פורסם
זה נשמע לי כאילו נפלת על אחד מאותם 99% שמוציאים שם רע לכל שאר הסוחרים.

 

לדעתי בעל המגרש מנסה למשוך זמן כדי לטעון מאוחר יותר שהבעיה לא היתה קיימת בזמן הקניה. עוד חודשיים שוב לא יהיה לו רכב מתאים והוא ימשוך אותך עוד קצת, ואחרי חצי שנה לך תוכיח שאין לך אחות. הוא נשמע כמו טיפוס שרצוי מאוד לא לעשות איתו שום עסק, בכלל, לגמרי.

 

לדעתי, ואני לא מומחה גדול בנושא, אתה צריך להשיג עדות כמה שיותר רשמית למצב הרכב הנוכחי, למשל בדיקה במכון אחר והצעת מחיר לתיקון הליקויים ממוסך מורשה יבואן. אחרי שתצטייד באלו (רצוי ממש ממש בקרוב, אפילו היום), הייתי פונה לבעל המגרש, מציג לו את מצב הרכב, ומציע לו ביטול עסקה (כלומר, אתה תחזיר לו את הרכב והוא ישלם על העברת הבעלות) ותקבל את מה ששילמת, בתמורה לזה שתימנע מלתבוע אותו ולדרוש גם את עלויות הבדיקה ששילמת, העברת הבעלות ועוגמת נפש. חשוב שפניה כזו תהיה מתועדת - בווטסאפ, או שיחה מוקלטת. חשוב גם לשמור על טון אסרטיבי אבל לא לתקוף ולהבהיר לו שבסה"כ מבחינתך מדובר בפשרה כי כבר הוצאת כסף ובזבזת זמן בקניה הזו. הכי חשוב - לא למרוח את הזמן ולא לתת לו לדחות אותך שוב ושוב. תבהיר לו שאם הוא לא מקבל את ההצעה תוך זמן מסויים, אתה תפנה לעו"ד להמשך טיפול בפסים משפטיים מולו ומול מכון הבדיקה.

 

אם לא תצליח, הייתי פונה לעו"ד. יכול להיות שמכתב רשמי עם חתימה של עו"ד יגרום לבעל המגרש להבין שאתה רציני וידחוף אותו לביטול עסקה. אם לא - מצבך פחות טוב, ויש סיכוי שתצטרך להגיע לבימ"ש.

 

בכל מקרה, אחרי שתסדר את העניין, הייתי מנסה לראות אם יש מישהו במשרד התחבורה שאפשר לפנות אליו לגבי מכון הבדיקה - לך תדע, אולי עוד יצא מזה משהו.

 

אם תעשה את המהלכים האלה, לדעתי תבין מהר מתגובת הסוחר אם הבעיה נקודתית או שהסוחר סדרתי...

×
×
  • תוכן חדש...