Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2431 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

משום מה לא מצא לי כלום בחיפוש, לא יודע אם הבעיה אצלי או שאכן אין שום מידע.

 

ראיתי בפרוספקט שהוא עם אוריאה, מה זה אומר הלכה למעשה? מה העלות של זה? יש עלויות עקיפות נוספות?

 

כרגע אני עם דאסטר דיזל חדשה ואין לי אוריאה כמובן ולכן שואל.

 

יש מידע נוסף לגבי תקלות וכו' מחו"ל?

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שלום, הרכב הזה מגיע עם 5 שנות אחריות מהיבואן. עוד רושם של תמורה מעולה למשפחה עם 5 נפשות.

תקן יורו 6 זיהום אוויר דורש התקנת מערכת פליטה עם אוריאה ברכבי דיזל. זה אומר שמדי פעם תצטרך לקנות את הנוזל ולמלא.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

לגבי האחריות - יודע, אבל חשוב לי לדעת על תקלות, אם ישנן מיוחדות, מאחר ואין לאף אחד רצון לבלות במוסכים גם בתקופת האחריות כשזה "בחינם".

 

לגבי האוריאה - מה העלות והתדירות הצפויה? האם יש עלויות נוספות מלבד הנוזל? בדיקה\טיפול למערכת עצמה?

פורסם

בגדול, הנוזל המקורי שמלאו במפעל אמור להספיק ליותר מ 20 אלף קילומטרים. אחרי זה קונים לבד. לא סיפור ולא יקר.

יהיה לך קשה למצוא מידע על תקלות ברכב שרק לא מזמן הייצור שלו החל.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

כמדומני עלות ליטר אוריאה כ-3 ש"ח.

 

כמה ליטר יש במיכל של ה-C5 אין לי מושג אבל בכל מקרה סיפור יקר, זה לא.

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

פורסם

ברכבים אחרים של PSA זה 17 ליטרים.

צריך לראות תאריכי ייצור על האריזה ורצוי לא לקנות נוזל שעמד בשמש.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

הרכב דומה ל 3008, רכב שכבר משווק מספר שנים, הדבר היחיד ששמעתי עליו, זה שחיקה מוגברת של דיסקים(גם פה משהו שקנה 5008 התלונן על שחיקה מוגברת) , מעבר לזה, כרגע הלקוחות מרוצים מאוד, אני אישית, לא מתחבר לעיצוב של הסיטרואן.

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

פורסם

לא שחיקה של דיסקים - הדיסקים ( צלחות בלימה קדמיות ) משום מה הגיעו פגומים מהמפעל, סדרה שלמה, עם רעידות מהרגע הראשון, והוחלפו מיד במסגרת אחריות.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
בגדול, הנוזל המקורי שמלאו במפעל אמור להספיק ליותר מ 20 אלף קילומטרים. אחרי זה .

 

בתקן יורו החדש 6.2 צריכת אוריאה גבוהה הרבה יותר ממה שהייתה בתקן יורו 6.1.

 

בספר רכב של ברלינגו החדשה רשום מילוי בערך כל 9000 ק"מ, בישנה זה אכן כל 20-20 אלף.

 

מיכל 10 ליטר אוריאה עולה 32 ש"ח.

 

 

פורסם

וה-C5 בתקן הישן או החדש?

 

בנוסף, ספציפית לגבי הדיזל - כיום יש לי דאסטר דיזל 2019 אוטומטית ואחרי 7K ק"מ נדלקה לי נורה של "זיהום". במוסך אמרו שבגלל שמהירות הממוצע נמוכה (אישתי רוב היום בעיר) אז המחשב לא באמת בודק את השמן אלא על פי המהירות הממוצע טוען שיש להחליף בעלות של מאות שקלים כמובן. מנסיון עם הפיג'ו, משהו כזה צפוי גם עם הפיג'ו? לטענתם אגב - כן...

פורסם
וה-C5 בתקן הישן או החדש?

 

בנוסף, ספציפית לגבי הדיזל - כיום יש לי דאסטר דיזל 2019 אוטומטית ואחרי 7K ק"מ נדלקה לי נורה של "זיהום". במוסך אמרו שבגלל שמהירות הממוצע נמוכה (אישתי רוב היום בעיר) אז המחשב לא באמת בודק את השמן אלא על פי המהירות הממוצע טוען שיש להחליף בעלות של מאות שקלים כמובן. מנסיון עם הפיג'ו, משהו כזה צפוי גם עם הפיג'ו? לטענתם אגב - כן...

יהיה לך אותו דבר, מסנן החלקיקים צריך לנסוע מחוץ לעיר מידי פעם כדי להתנקות. קח אותו פעם בחודש לנסיעה מחוץ לעיר, אחרת, חפש רכב היברידי כמו קיה נירו, שיתאים יותר לאופי הנסיעות שלך.

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

פורסם
יהיה לך אותו דבר, מסנן החלקיקים צריך לנסוע מחוץ לעיר מידי פעם כדי להתנקות. קח אותו פעם בחודש לנסיעה מחוץ לעיר, אחרת, חפש רכב היברידי כמו קיה נירו, שיתאים יותר לאופי הנסיעות שלך.

 

 

זה לא מסנן החלקיקים בדאסטר אלא המחשב מבקש להחליף שמן מנוע אחרי 7000 ק"מ. פה נסיעה פעם בחודש מחוץ לעיר לא תעזור כי עדיין חישוב בלאי השמן מתבצע לפי שעות מנוע ומהירות ממוצעת.

 

 


×
×
  • תוכן חדש...