Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2435 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה מן הסתם סובייקטיבי ומשתנה בין נהג לנהג...

אני נוהג ביום יום על מיאטה מוקשחת, לעיתים תכופות יוצא לי ללוות מאבי את הנירו שלו לצרכים לוגיסטיים ונסיעות ארוכות (2 המיאטות שיש בבית זה עדיין לא פרקטי כמו רכב אחד:wink:).

עבורי ועבור בת הזוג שלי הרכב שקט, טווח הנסיעה והחיסכון גם תחת עומס הוא אדיר (ימי מסלול שהפקתי עם נירו עמוס עד 0 מקום בציוד תחת עליות עדיין הצליח לנפק סביב ה17 ק''מ לליטר.

נסיעות ארוכות במהירויות שיוט גבוהות גם הן חסכוניות למדי.

אבי (בעל הרכב) נהג זהיר ומתון רואה 22 ק''מ לליטר.

 

ממליץ לפותח השרשור לבצע נסיעת מבחן ולהתרשם, אם זה עוד רלוונטי.

אולי אף לבחון קניית רכב משומש ולהנות מירידת הערך.

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אני נוהג בנירו באופן קבוע.

לכאורה רכב שיש בו הכל.

אבל - וזה אבל גדול.

בידוד הרעשים נוראי, אחרי 10 דקות בכביש בינעירוני יש לך כאב ראש ומצריך לשמוע מוזיקה בפול ווליום ולצעוק כדי לדבר.

המושב לא נוח לי, לא משנה מה, פשוט לא נוח, אני בחור גדול והגב התחתון שלי זועק.

המולטימדיה של הרכב די מעצבנת, האפל קר פליי מתנתק כל הזמן ומצריך ממני להתעסק בנייד שוב ושוב (זה לא קורה בסיטרואן C3 שלי)

לגבי כל השאר- אין תלונות על הרכב.

 

יצאה לאחרונה מתיחת פנים שמטפלת בחלק ניכר ממה שציינת לעיל.

 

בידוד הרעשים טוב בהרבה ומושבי העור מאד נוחים (בדגם ה-EX), יש מערכת מולטימדיה חדשה עם מסך 8 אינטש'.

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

פורסם

לפותח השרשור יש מודעת מכירה של פיג'ו 208 2016 כאן בלוח.

אם הסיטרואן לא מחליף דאסטר בן כמה חודשים אז הסיפור הופך לשונה לחלוטין.

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

הפיג'ו שנמכרת היא של ההורים :) אבל כל הכבוד על תשומת הלב...

הסיטרואן נשקל כדי להחליף דאסטר בת עשרה חודשים

פורסם
יצאה לאחרונה מתיחת פנים שמטפלת בחלק ניכר ממה שציינת לעיל.

 

בידוד הרעשים טוב בהרבה ומושבי העור מאד נוחים (בדגם ה-EX), יש מערכת מולטימדיה חדשה עם מסך 8 אינטש'.

 

מעניין לבדוק את נושא הבידוד.

בגדול רכבים אירופאים מבודדים טוב יותר מרכבים קוריאנים/יפנים (כמובן שיש יוצאים מן הכלל)

(Sold) Chevrolet Aveo 2006

Citroen C3 2017

C5 Air Cross 2020

פורסם

מסכים, בספורטאז נניח המצב פחות טוב מהGTI למרות שלא ניתן להשוות בין 2 סגמנטים שונים לחלוטין

 

לא נהגתי מספיק על מקבילות אירופאיות לנירו (יש בכלל? לא ממש...).

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

פורסם
האם הבעיה היחידה שיש לך עם הדאסטר היא נושא החלפת השמן?

בגלל זה לא מחליפים רכב אחרי פחות משנה.

אתה עומד להוסיף כחמישים אלף שקל, בשביל מה?

כמו שאמרו לך כבר, אם החלפת השמן חוזרת על עצמה בתדירות של 7000 ק"מ, בצע החלפה ואיפוס נורה במוסך מתמחה (ולא מורשה קרסו). יעלה לך חצי ולא יפגע באחריות.

תמיד ניתן לפנות לשירות הלקוחות של קרסו ולהתלונן על המצב. הרי בשום מקום לא צויין בפניך שהרכב דורש החלפת שמן בתדירות כזאת.

 

 

הבן אדם מחפש תרוץ להחליף רכב ואתם מקלקלים !

 

תתחדש !


×
×
  • תוכן חדש...