Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פורשה 911 עם צמיגי לינג-לונג


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2427 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ראיתי לפני יומיים רכב יפה ונדיר למדי - פורשה 911 טארגה. נראה ממודל לא חדש - תחילת שנות ה - 2000 אך שמור היטב מבחינה חיצונית.

 

קצת כאב לי הלב על בחירת הצמיגים של בעל הרכב.

 

מאחורה - שם בפורשה עם מנוע אחורי חשוב מאוד שיהיו צמיגים איכותיים - יש זוג מישלנים ראויים אך מקדימה הרכב נועל צמד צמיגים סיניים ירודים של לינג-לונג LING-LONG.

נכון שיש גם צמיגים סיניים שאינם ממש גרועים אבל דווקא דגם זה של לינג לונג L688 - זכה להישגים מאוד מפוקפקים.

במבחן בלימה של AUTOBILD שכלל 45 סוגים הגיע למקום ה - 42....

במבחן כללי זכה במקום 10 מ- 10 .

בדרוגים של TYREREVIEW קיבל ציונים מאוד ירודים.

 

http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Linglong/L688.htm

 

IMG_20191024_111241.jpgIMG_20191024_111250.jpgIMG_20191024_111254.jpgIMG_20191024_111321.jpgIMG_20191024_111328.jpgIMG_20191024_111334.jpgIMG_20191024_111342.jpgIMG_20191024_111357.jpg

פורסם

כל אחד וסדרי העדיפויות שלו.

ופה עוד מדובר בחסכון כספי משמעותי לעומת צמיגים טובים-בגלל המידות.

מה תגיד על אנשים שחוסכים 60 שקל לצמיג ברכבים משפחתיים?

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

לפי 2 הספרות האחרונות של לוחיות הרישוי, אם זכרוני אינו מטעני, מדובר על מודל 96'.

 

אם אכן כך, נראת טוב לגילה. ללא קשר לאילו נעליים היא נועלת

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

פורסם
לפי 2 הספרות האחרונות של לוחיות הרישוי, אם זכרוני אינו מטעני, מדובר על מודל 96'.

 

הטארגה התחילה ב 2002 או 2003, אבל לא קריטי

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
הטארגה התחילה ב 2002 או 2003, אבל לא קריטי

 

נכון שלא קריטי, אבל הטארגה יוצרה ונמכרה הרבה שנים לפי 2002...

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

פורסם
נכון שלא קריטי, אבל הטארגה יוצרה ונמכרה הרבה שנים לפי 2002...

נכון, למעשה הפעם הראשונה שפורשה השתמשו בשם הזה הייתה ב1965

המשמעות היא בגדול גג נפתח (מתפרק)

יום טוב גם לך

פורסם

תסלחו לי, אבל לינג לונג נשמע לי כמו שם של אבזר מין סיני שמזמינים מעלי אקספרס.

 

חוץ מזה, כדי להוסיף חטא על פשע, בעל הרכב החנה אותו עקום ועל הקווים.

פורסם

יש כל כך הרבה בלאגן בסדרות הייצור של הפורש - אז בהחלט ייתכן ואני טועה אולם אני חושב שה-996 (שהחליפה את ה993) שהיא לכשעצמה פשוט נגזרת של ה911 (ההבדל בינהין היה מערכת קירור מים למנוע) יוצרה עוד ב-96'.

 

ייתכן והטארגה (אכן פשוט השם שהם נתנו לגג נפתח / גג זכוכית) החלה ייצור בדגם הזה מאוחר יותר אבל אני לא זוכר...

 

לגבי הספרות של לוחית הרישוי - נראה לי ש-28 זה מ-96' עד 2000 או משהו באיזור הזה.

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

פורסם

תחילית 87 וסיומת 28 צריך להיות מההקצאה של מכשירי תנועה לקראת סוף שנות ה-90. אולי יש כאן איזה בעל סוזוקי או ג'יפ מתקופה זו שיאיר את עינינו.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...